Ach, ik woon 40 meter boven zeeniveau. Twente kan zich nog altijd aansluiten bij Duitsland als de rest van Nederland in roeibootjes rondvaart.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De grootste grap is misschien nog wel dat het gevaar nu vanuit het achterland (rivieren) komt. Afijn, daar is ook flink werk verzet de laatste jaren. 'We zien het wel, 't zal mijn tijd wel duren denk ik....
Net als 40/45.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, ik woon 40 meter boven zeeniveau. Twente kan zich nog altijd aansluiten bij Duitsland als de rest van Nederland in roeibootjes rondvaart.
Kijk dat had je nou weer net niet moeten zeggen... Dat het een kansloos programma werdt wist ik al wel maar nu ga ik dus niet meer kijken. Ik vraag me nog steeds af hoe die mensen in dit programma komen, nooit ergens reclame voor gezien dat mensen zich op kunnen geven voor zoiets. Je gaat mij niet vertellen dat dat ene vrouwtje die nu constant op de reclame komt serieus is... Of ze is echt een kansloze hoer die neukt om kleren te kopen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
En Rory heeft CBML gewonnen ( als we zo gaan beginnen)
Mooi, die opkomende zonquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:34 schreef liesje1979 het volgende:
Hiervoor zat ik op die kameel (wat een eng beest!) :
Haha, je vriend is kalend!quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:34 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar was dat?quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:34 schreef liesje1979 het volgende:
Man, kalend en dus?quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, je vriend is kalend!
Die tweede foto is wel behoorlijk tof.
Nee, nu zegt ze weer dat ze niet zo is, maar uiteindelijk gaan al die dames neuken voor het geld, daar zorgen ze wel voor. Vergeet niet dat Huub achter bezig isquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:36 schreef Poit- het volgende:
[..]
Kijk dat had je nou weer net niet moeten zeggen... Dat het een kansloos programma werdt wist ik al wel maar nu ga ik dus niet meer kijken. Ik vraag me nog steeds af hoe die mensen in dit programma komen, nooit ergens reclame voor gezien dat mensen zich op kunnen geven voor zoiets. Je gaat mij niet vertellen dat dat ene vrouwtje die nu constant op de reclame komt serieus is... Of ze is echt een kansloze hoer die neukt om kleren te kopen.
Tja, ik 30 en ik heb nog veel haar. Kaal worden is een issue voor mannen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Man, kalend en dus?
Ja mooi he? Maar koud dat het was!!!!!!
KLopt toen ik hem leerde kennen stonden er vreemde haargroeimiddeltjes in het badkamerkastje.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik 30 en ik heb nog veel haar. Kaal worden is een issue voor mannen.
Ik weet niet of wij dat wel willen hoor...quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, ik woon 40 meter boven zeeniveau. Twente kan zich nog altijd aansluiten bij Duitsland als de rest van Nederland in roeibootjes rondvaart.
als ik een bericht quote kan ik niet meer in dat bericht toch? en volgens mij heb ik de links uit mijn eigen berichten gehaald en ze verwijderd van photobucketquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:42 schreef spapaars het volgende:
Zucht.
Nu de eerste afbeelding verwijderen.
Haargroeimiddeltjesquote:Op zondag 31 augustus 2008 05:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
KLopt toen ik hem leerde kennen stonden er vreemde haargroeimiddeltjes in het badkamerkastje.
Maar uiterlijk boeit mij niet
Mozes kriebel, ziet er mooi uit.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Egype, hier:
http://www.travelmarker.n(...)gheden/mozesberg.htm
Jij bent ook een tukker?quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik weet niet of wij dat wel willen hoor...
Zucht ( niet quoten)quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, je vriend is kalend!
Die tweede foto is wel behoorlijk tof.
Ja hoor, komt goed.quote:Op zondag 31 augustus 2008 05:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie redden het verder wel denk ik?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |