editten bitchquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
fopi
Neuh, dat is subtiel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, dat is wel oneerlijk he aangezien jij alle topics opent
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik je nu een subtiel beurtje op de meet geef.....
Het is een band!quote:
Een ritje achteropquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is een band!
en? en? wat heb ik gewonnen?
Aangezien ik natuurlijk niet krenterig over wil komen, doneer ik via deze weg de prijs aan een goed doel.quote:
Dat was op het nippertjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Aangezien ik natuurlijk niet krenterig over wil komen, doneer ik via deze weg de prijs aan een goed doel.
Niks te danken.
Gek he, dat wij denken dat je ontzettend lomp rijdtquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jullie zullen het vast wel weer zonde vinden enz
[ afbeelding ]
Ik zat eerder aan de kindertelefoon te denken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien moeten we CP zijn telefoonnummer even doorgeven aan de suicide hotline
Het was notabene op een rotondequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gek he, dat wij denken dat je ontzettend lomp rijdt. Ik vrees dat je een keer goed op je platte bek moet gaan voor je eea inziet, het is alleen te hopen dat je niet al te veel breekt
.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zat eerder aan de kindertelefoon te denken.
[ afbeelding ]
Laat ik 't zo stellen, ik ben blij dat ik je moeder niet bent, hoef ik me er ook niet verantwoordelijk voor te voelenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het was notabene op een rotondeoke op de zevenheuvelenweg reed ik wel wat harder, toen ik netjes 80 reed werd ik steeds ingehaald
![]()
Altijd al gewetenquote:
Kan je ons tijdens 't afwassen ook op de hoogte houden van de discussie met je moederquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en we krijgen binnenkort eindelijk eens draadloos internet hier thuis
Ik wilde een gevatte post maken maar:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je ons tijdens 't afwassen ook op de hoogte houden van de discussie met je moeder.
Telkens als ze zegt; "rijd je wel voorzichtig?" .... zeg ik de waarheidquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laat ik 't zo stellen, ik ben blij dat ik je moeder niet bent, hoef ik me er ook niet verantwoordelijk voor te voelen.
Weet het nog niet, ene kant wil ik wel andere kant is het des te leuker om op de motor te komen, en voor de stijl zou ik dan nog ff op me bek moeten gaan ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je komt naar de meet toch wel gewoon op de fiets he?
Nergens praat ik over mijn hardrijdkunsten, wel over mijn schuintekunsten. Maargoed sorry dat ik hier mededeel dat ik geniet van mijn hobby, zal niet meer gebeurenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ie donderdag over zijn motor begint en over zijn hardrijdkunsten gaan we gewoon iedere keer bij hem weglopen![]()
Stiekem danste je net ook door de kamer he?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde een gevatte post maken maar:
Ik weet welke je bedoelt...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er schijnt een nummer te zijn van armin van buuren & de zangeres van Within Temptation, iemand daar een goede youtube van (liefst de radioversie)?
Op het liedje of om jouw postquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stiekem danste je net ook door de kamer he?
Dansen om een post, neequote:
Je zit nu dus gewoon nakendequote:
Ik heb je ff gecorrigeerdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit nu dus gewoon nakende![]()
Nee, ochtendjasquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit nu dus gewoon nakende![]()
foto!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehehe ik heb mijn broer en vader opt balkon opgesloten
Nou grote meid hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehehe ik heb mijn broer en vader opt balkon opgesloten
Ja, dus? Dat noemen ze mannelijk ouwehoeren, al dan niet onder het genot van een heerlijk pilske.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel als ze al een kwartier staan te wachten
Wat moet je weten? Ik ben een miniversie, ken alleen niet al die artikelnummers uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh god, nu moet ik mijn wetboek erbij gaan pakken.. Wegenverkeerswet
Het stond er niet in, want die wegenverkeerswet is zeg maar de basiswet, al die regels staan wss ergens anders.. (geen zin om daar nu over na te denken)quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat moet je weten? Ik ben een miniversie, ken alleen niet al die artikelnummers uit m'n hoofd
ssssssssstquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, die LR TT's worden er wel heel veel de laatste tijdZie ik hier een crush van Piet?
Op de st. Annastraat tegenover de Spar of de van Oldebarneveldstraat in de buurt van het station.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:08 schreef broer het volgende:
Wie vertelt mij waar ik de beste niet al te dure tweedehands fietsen koop? Iemand nog een leuk adresje voor me?
Dat mag dus niet, zoals CP ook al zeiquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja zo'n gast hier rijdt altijd met mistlampen
Man, hou opquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:48 schreef Manu82 het volgende:
Wie bedenkt dan ook een verjaardagsbrunch
Het moet wel dat laatste zijn dan, want de afgelopen drie kwartier heb ik amper gepost.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie ben je de hele active / new topics aan 't afwerken. Ieder topic wat ik aanklik wel een reactie, of ik klik hetzelfde aan
.
Tering zeg! Waar was je al die tijd?quote:
En waarom lag ik er dan niet naast!? Leg me dat eens even uit!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
In bed?
Ik ben net wakker dus nog niet zo ad rem.. Hier kom ik misschien later op de dag op terug oke?quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waarom lag ik er dan niet naast!? Leg me dat eens even uit!
Gast jij met je bowlen, heb je graag ballen vast ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik las net terugdas wel even schrikken allemaal, maar hup ff die 6 weken doorbikkelen en dan kan je de volgende bowlmeet gewoon meedoen enzo
Ik wou gewoon stiekem gluren!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik las net terugdas wel even schrikken allemaal, maar hup ff die 6 weken doorbikkelen en dan kan je de volgende bowlmeet gewoon meedoen enzo
Dat ga ik dus niet redden! Kleine kans dat ik wel even (stiekem) kom kijken! Ik ben dan die niet zo opvallende opvallende jongen die voorovergebogen loopt alsof ie zn contactlenzen zoekt!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[04-09 21:30] De 9e Nijmeegse meet - Bowlen @ Olround
Alleen junks gaan dood aan een overdosis! Dat weet toch iedereen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net op de IC gelegen en nu alweer van die grappen maken, respect dude.
Welke series volg je?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owja zo eens even opschrijven wanneer alle series te downloaden zijn
Je vergeet Pokemonquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gossip girl
Brothers and sisters
Heroes
One tree Hill
Grey's anatomy
Ugly betty
Die kom ik dan wel bij je kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gossip girl
Brothers and sisters
Heroes
One tree Hill
Grey's anatomy
Ugly betty
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kom ik dan wel bij je kijken![]()
Dit waren ook leuke series:
http://www.imdb.com/title/tt0193676/
http://www.imdb.com/title/tt0273028/
en deze moet ik nog kijken:
http://www.imdb.com/title/tt0319969/
House episodes zijn over 't algemeen op zichzelf staand, niet leuk om er veel van in korte tijd te kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en eigenlijk wil ik House ook vanaf het begin af aan gaan kijken
Ik heb ze al gedownload, maar ze staan thuis op mn pc en ik heb ze hier dus niet! Ik ga de externe HD wel een keertje halen. Ik heb nu tijd zat om alles te bekijken!quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die gekeken 2 ken ik nietDiegene die je nog moet kijken schijnt heel tof te zijn..
Ik zeg ook niet dat ik dat in korte tijd ga doenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
House episodes zijn over 't algemeen op zichzelf staand, niet leuk om er veel van in korte tijd te kijken.
Ik suggereer ook niks, ik geef alleen een subtiel hintjequote:Op zondag 31 augustus 2008 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik dat in korte tijd ga doen
Dat laatstequote:Op zondag 31 augustus 2008 12:55 schreef LastRequest het volgende:
Ik kan echt de hele dag door House kijken hoor
Maar er is idd geen cliffhanger, op zich wel handig als je er niet nog een meteen wil kijken
En waarom kijk je het niet gewoon op tv ipv de dag erna te downloaden? Of ben je in latere seizoenen?
Naja, ik werd echt gek van net5, gewoon halverwege een seizoen een serie stopzetten enzo om op een onlogische tijd weer verder te gaanquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:02 schreef LastRequest het volgende:
Ah.. ik ben blij dat ik gewoon kijk als het op tv is haha.
Vanaf deze week begint ook Private Practice he
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Poll: Hoe lang zet CP school op nr 1?1 uur 1 dag 1 week 1 maand 4 jaar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Misschien, even kijken hoe t gaat met stage, en moet vrijdag 1e uur alweer op school zijn... Duss, onder voorbehoud...quote:
Wat een lul verhaal! Zeg dan gelijk dat je later wel even kijkt of je zin hebt!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Misschien, even kijken hoe t gaat met stage, en moet vrijdag 1e uur alweer op school zijn... Duss, onder voorbehoud...
Das een Nijmeegs probleemquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
En sowieso net 5 is zo slecht op mijn kamer
Ik lees het, en hoor de melodie van zowat het hele nummer al door me kop spokenquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die robert miles zit ik op het moment te luisterenop 538
ook die kan kloppen ja... Maar ben zo bang dat het fout gaat met die groep waar ik nu in zit, dus daarom wil ik elke stap die gedaan wordt er bij zijn. Omdat ik weet wat er fout kan gaan, en wat uiteindelijk de juiste weg is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En CP ik denk dat het je de eerste tijd juist niet lukt, omdat je dit al gehad hebt en denkt dat je je dan ook wel op iets anders kan richten.
Mja maar mijn kabel moet echt superlang zijn volgens mijquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das een Nijmeegs probleemIk heb voor 12eu een goeie kabel gehaald bij Osnabrugge en nu is mijn net 5 perfect
Ik heb trouwens op vakantie ook Voetbalvrouwen helemaal gekekenOok best leuk, juist omdat het af en toe zo vreselijk slecht is. En CP ik denk dat het je de eerste tijd juist niet lukt, omdat je dit al gehad hebt en denkt dat je je dan ook wel op iets anders kan richten.
Oktober dus! Kijk maar even wanneer je kan en waar je heen wil!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wanneer gaan we op vakantie dan?
Najaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een lul verhaal! Zeg dan gelijk dat je later wel even kijkt of je zin hebt!
http://www.vakantie-curacao.nl/activiteiten/dolfijnen.htmlquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oktober dus! Kijk maar even wanneer je kan en waar je heen wil!
Owja.... kutquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb wel zin om mijn "school" spulletjes gereed te gaan maken enzoAlle oude aantekeningen ergens opbergen, nieuwe blaadjes in de klapper doen
tabblaadjes maken
Vrouwen zijn net als vissen, happen naar alles wat voorbij komtquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:23 schreef Dupje het volgende:
[..]
NajaaaaaaaaaaaIk heb best zin in een avondje bowlen hoor
Alleen ik meen het wel dat stage nogal slopend blijkt te zijn, en tsja, ik moet toch echt vrijdag om 9 uur weer op school zijn.
(Waarom hap ik?)
Prima. Kom maar met een waar/wanneer/hoe!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.vakantie-curacao.nl/activiteiten/dolfijnen.html
Dat heb ik gedaan ja, na verloop van tijd stond alles door elkaar, vielen de blaadjes er uit, en raakte ik de losse blaadjes kwijt. Heb nu zon mooie map vd Hema, waar ik alle losse papieren en collegeblok in doe. Dictaten zit ik te denken om toch ook in een klapper te doen, blijft et heel en zit je er niet mee als je zon ding weer eens niet bij hebt. Zo zwaar zijn al die dictaten ook weer niet, en heb anders nog een groot kluisje er voorquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klapper, blaadjes, tabbladen, wtf. Je koopt 1 collegeblok en daar schrijf je gewoon alles in, alleen per blaadje ff erbij zetten wat 't is, klaar
.
Ben ik te chaotisch voorquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klapper, blaadjes, tabbladen, wtf. Je koopt 1 collegeblok en daar schrijf je gewoon alles in, alleen per blaadje ff erbij zetten wat 't is, klaar
.
Agenda invullen vind ik ook altijd zo leuk om te doen int beginquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:29 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb dat allemaal al voorbereid![]()
Schrijfblokken liggen klaar en agenda is weer ingevuld, alleen m'n laptop opschonen is zo'n pokkewerk
Waar in Curaçao dus, wanneer met de herfstvakantie?, hoe met zeh Plane!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net als vissen, happen naar alles wat voorbij komt![]()
[..]
Prima. Kom maar met een waar/wanneer/hoe!
Ik heb vakantie tot november dus kom maar met die data! Zeh plane is prima!quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waar in Curaçao dus, wanneer met de herfstvakantie?, hoe met zeh Plane!
Dan ben je gewoon een inefficiënte sloddervosquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dat heb ik gedaan ja, na verloop van tijd stond alles door elkaar, vielen de blaadjes er uit, en raakte ik de losse blaadjes kwijt.
Riep iemand mij?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een inefficiënte sloddervos.
En hoe lang gaan we dan? En wat voor budget heb je?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Let op: de rechtenfaculteit hanteert een onderwijsvrije periode voor alle studiejaren en opleidingen in week 42 (13-17 oktober).
Dan dus
Pijn? Daar heb ik wel wat pillekes tegen! *Temgesic geeft*quote:
Hey! tis tof hier hoor... maar begin toch wel een beetje te beseffen dat ik niet binnenkort naar huis ga en begin toch we iedereen daar te missen hoorquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:05 schreef LastRequest het volgende:
Hi Cali, hoe is ie daar?
Mis je Hosti al?
Als die 2 heterds en vrijgezel zijnquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:22 schreef Californium het volgende:
appartementje voor 3 personendus er moet nog iemand bij
interesse
moet jij niet in het ziekenhuis liggenquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als die 2 heterds en vrijgezel zijn
Nope!quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:27 schreef Californium het volgende:
[..]
moet jij niet in het ziekenhuis liggen
Ik ben hem nu ook gaan waarderen jaquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net even GTA4 mee zitten kijken met mn broer, ziet er echt tof uit
Wat wil je, ben bezig met de keuken schoon te makenquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:49 schreef LastRequest het volgende:
31 minutes since CP killed the topic
Nou, dat mag je me dan donderdag haarfijn uit gaan leggenquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:15 schreef LastRequest het volgende:
Haha kijk das het nadeel van mijn "vakgebied".. iedereen neemt alles maar voor lief maar veel mensen hebben echt niet door wat er allemaal achter zit
En dat waren vooral alle documenten die ik had geschreven en dingen die ik had ontworpen, filmpjes die ik had gemaakt enzo.. en Adobe Premiere heb ik verwijderd want die gebruik ik toch niet meer.
na heb nog even geslapen had om 3 uur wel bijgelezen alquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus ga je maar de hele dag zitten lurken
Dat heb ik met teksten van liedjes onthouden, als ik gewoon es op die manier lesstof naar binnen kon krijgenquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
mén, als studeren toch eens net zo snel ging met Happy Hardcore op als de keuken schoonmaken
van scouting was openingsweekend van t jaar ondanks dat we een jaar al niet geweest zijn toch maar eens langsgeweest en voor die kinderen een touwbrug en kabelbaan enzo in elkaar gezet (bij mook op zon kampterein hoog in de bomenquote:
Ik kan er echt geen één bedenkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:18 schreef Doodkapje het volgende:
JAAAAAHHHHH OMG... weer terug
En mijn harige naad dat ik alles weer terug ga lezen... iemand zin om highlights op te noemen van de afgelopen 3 weken?
voor mij begint t ook weer morgenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:19 schreef Dupje het volgende:
Zow ik ben alvast mn nest in, beetje lezen enzo en dan slapen. Morgen vroeg op, ofja, 06:45 uur, maar dat heb ik echt al heeeeeeeeeeel lang niet meer gedaan zo vroeg.
Dus maar beetje goed slapen.
Trusteee en jullie horen morgen mijn eerste stage avontuur
Aaahhh... de kwaliteitstopics zoals ik ze gewend benquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kan er echt geen één bedenken!
Welkom terug trouwens![]()
Kardinaal doet een close up inspectie van het ziekenhuis, CP heeft motor en rbw, Cali is op stage 9 maanden naar Edinburgh, LR heeft 5 jaar met der mooiboy, Yashi is even subtiel als altijd, en Swarma,quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:18 schreef Doodkapje het volgende:
JAAAAAHHHHH OMG... weer terug
En mijn harige naad dat ik alles weer terug ga lezen... iemand zin om highlights op te noemen van de afgelopen 3 weken?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet dinsdag ook om 8.45 beginnenMaar goed moet voor het werk vroeg op altijd dus het zit er nog wel een beetje in..
Dit was nogwel een mooie vanaf hier:quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Aaahhh... de kwaliteitstopics zoals ik ze gewend ben
Preciesquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
en voordat je t weet ga je tegelikertijd 3 uur later naar bed en dan maakt het alsnog kein flous ous
Ja, zoals in het bijzonder SwarmahoerNMGNquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit was nogwel een mooie vanaf hier:
Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen
Topic waar het om ging was een klb topic over mensen met NMGN in hun naam
24 begint pas weer op 23 november hèquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, gaan we lijstjes maken.
24
Lost
Prison Break
Heroes
Dirty Sexy Money
Californication
O RLYquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit was nogwel een mooie vanaf hier:
Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen
Topic waar het om ging was een klb topic over mensen met NMGN in hun naam
Dat dusquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Ik doe niet aan dansjes. Maar ik ben wel heel goed in meeplaybackenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaan we dees donderdag samen doen Mikkie
Je gaat te veel met swarma om, hij was toch de meetspammer?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow Doodkapje: [04-09 21:30] De 9e Nijmeegse meet - Bowlen @ Olround
Ik lees het jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik attendeer Doodkapje er even op dat er een meet is aangezien hij op vakantie is geweest
Dan heb ik een alternatief:quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee maar jij doet de zang, en wij dames doen het dansje
Met je kentekens onthoudenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:56 schreef Mikkie het volgende:
Wel grappig... ik kwam op die verjaardag, die pa vragen hoe lang ik erop gereden had. Uurtje ofzo dus. Hij echt zo van: 'dan heb je aardig doorgereden, want dat laatste stuk flitsen ze veel hè.' "Ja, klopt, bij hmp 222.x, bij 236.4 en bij 242.9, en ook nog twee of drie bij kruisingen, zowel RLC als snelheid.' Die kerel keek me echt aan alsof ik compleet niet spoorde.
Voor de duidelijkheid, hij bedoeld eric prydz met pjanoooquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb dat cowboys en indianen op mn telefoon staan toevallig
Op de begane grond wonen ftlquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb gewoon t raam open laten staan
kiepstand ftw!
er komen net 2 linkjes voorbij met cowboys en indianen waar haal je eric vandaanquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, hij bedoeld eric prydz met pjanooo
Wacht maar tot een paar keer goed de zak bent, dan leer je het wel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Met je kentekens onthoudenIk geef em groot gelijk
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er komen net 2 linkjes voorbij met cowboys en indianen waar haal je eric vandaan
Da's donderdag he? Dan heb ik zwaardvechten... misschien dat ik daarna ff kom drinken, maar mijn jet-lag zal dat vast niet toelatenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow Doodkapje: [04-09 21:30] De 9e Nijmeegse meet - Bowlen @ Olround
Toch pas in januari?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
24 begint pas weer op 23 november hè.
Meneer de hardrijderquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wacht maar tot een paar keer goed de zak bent, dan leer je het wel.. 'T is ook niet dat ik het bewust uit m'n hoofd leer, het is meer iets dat onderweg blijft hangen. Het is inderdaad af en toe vrij zot, maar het heeft me al honderden, zo niet duizenden euro's aan boetes bespaard de afgelopen vijf jaar.
tja of je spullen weg of een getemperatuurde kamer... moeilijke keusquote:
je morele verplichting laat dat wel toequote:Op zondag 31 augustus 2008 22:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Da's donderdag he? Dan heb ik zwaardvechten... misschien dat ik daarna ff kom drinken, maar mijn jet-lag zal dat vast niet toelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |