Dit was nogwel een mooie vanaf hier:quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Aaahhh... de kwaliteitstopics zoals ik ze gewend ben
Preciesquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:24 schreef swarmahoer het volgende:
en voordat je t weet ga je tegelikertijd 3 uur later naar bed en dan maakt het alsnog kein flous ous
Ja, zoals in het bijzonder SwarmahoerNMGNquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit was nogwel een mooie vanaf hier:
Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen
Topic waar het om ging was een klb topic over mensen met NMGN in hun naam
24 begint pas weer op 23 november hèquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, gaan we lijstjes maken.
24
Lost
Prison Break
Heroes
Dirty Sexy Money
Californication
O RLYquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit was nogwel een mooie vanaf hier:
Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen
Topic waar het om ging was een klb topic over mensen met NMGN in hun naam
Dat dusquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klapper, blaadjes, tabbladen, wtf. Je koopt 1 collegeblok en daar schrijf je gewoon alles in, alleen per blaadje ff erbij zetten wat 't is, klaar
.
Ik doe niet aan dansjes. Maar ik ben wel heel goed in meeplaybackenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaan we dees donderdag samen doen Mikkie
Je gaat te veel met swarma om, hij was toch de meetspammer?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow Doodkapje: [04-09 21:30] De 9e Nijmeegse meet - Bowlen @ Olround
Ik lees het jaquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik attendeer Doodkapje er even op dat er een meet is aangezien hij op vakantie is geweest
Dan heb ik een alternatief:quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee maar jij doet de zang, en wij dames doen het dansje
Met je kentekens onthoudenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:56 schreef Mikkie het volgende:
Wel grappig... ik kwam op die verjaardag, die pa vragen hoe lang ik erop gereden had. Uurtje ofzo dus. Hij echt zo van: 'dan heb je aardig doorgereden, want dat laatste stuk flitsen ze veel hè.' "Ja, klopt, bij hmp 222.x, bij 236.4 en bij 242.9, en ook nog twee of drie bij kruisingen, zowel RLC als snelheid.' Die kerel keek me echt aan alsof ik compleet niet spoorde.
Voor de duidelijkheid, hij bedoeld eric prydz met pjanoooquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb dat cowboys en indianen op mn telefoon staan toevallig
Op de begane grond wonen ftlquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb gewoon t raam open laten staan
kiepstand ftw!
er komen net 2 linkjes voorbij met cowboys en indianen waar haal je eric vandaanquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, hij bedoeld eric prydz met pjanooo
Wacht maar tot een paar keer goed de zak bent, dan leer je het wel.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Met je kentekens onthoudenIk geef em groot gelijk
quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er komen net 2 linkjes voorbij met cowboys en indianen waar haal je eric vandaan
Da's donderdag he? Dan heb ik zwaardvechten... misschien dat ik daarna ff kom drinken, maar mijn jet-lag zal dat vast niet toelatenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow Doodkapje: [04-09 21:30] De 9e Nijmeegse meet - Bowlen @ Olround
Toch pas in januari?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
24 begint pas weer op 23 november hè.
Meneer de hardrijderquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wacht maar tot een paar keer goed de zak bent, dan leer je het wel.. 'T is ook niet dat ik het bewust uit m'n hoofd leer, het is meer iets dat onderweg blijft hangen. Het is inderdaad af en toe vrij zot, maar het heeft me al honderden, zo niet duizenden euro's aan boetes bespaard de afgelopen vijf jaar.
tja of je spullen weg of een getemperatuurde kamer... moeilijke keusquote:
je morele verplichting laat dat wel toequote:Op zondag 31 augustus 2008 22:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Da's donderdag he? Dan heb ik zwaardvechten... misschien dat ik daarna ff kom drinken, maar mijn jet-lag zal dat vast niet toelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |