ssssssssstquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:01 schreef Mikkie het volgende:
Zeg, die LR TT's worden er wel heel veel de laatste tijdZie ik hier een crush van Piet?
Op de st. Annastraat tegenover de Spar of de van Oldebarneveldstraat in de buurt van het station.quote:Op zondag 31 augustus 2008 03:08 schreef broer het volgende:
Wie vertelt mij waar ik de beste niet al te dure tweedehands fietsen koop? Iemand nog een leuk adresje voor me?
Dat mag dus niet, zoals CP ook al zeiquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja zo'n gast hier rijdt altijd met mistlampen
Man, hou opquote:Op zondag 31 augustus 2008 00:48 schreef Manu82 het volgende:
Wie bedenkt dan ook een verjaardagsbrunch
Het moet wel dat laatste zijn dan, want de afgelopen drie kwartier heb ik amper gepost.quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie ben je de hele active / new topics aan 't afwerken. Ieder topic wat ik aanklik wel een reactie, of ik klik hetzelfde aan
.
Tering zeg! Waar was je al die tijd?quote:
En waarom lag ik er dan niet naast!? Leg me dat eens even uit!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
In bed?
Ik ben net wakker dus nog niet zo ad rem.. Hier kom ik misschien later op de dag op terug oke?quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waarom lag ik er dan niet naast!? Leg me dat eens even uit!
Gast jij met je bowlen, heb je graag ballen vast ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik las net terugdas wel even schrikken allemaal, maar hup ff die 6 weken doorbikkelen en dan kan je de volgende bowlmeet gewoon meedoen enzo
Ik wou gewoon stiekem gluren!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik las net terugdas wel even schrikken allemaal, maar hup ff die 6 weken doorbikkelen en dan kan je de volgende bowlmeet gewoon meedoen enzo
Dat ga ik dus niet redden! Kleine kans dat ik wel even (stiekem) kom kijken! Ik ben dan die niet zo opvallende opvallende jongen die voorovergebogen loopt alsof ie zn contactlenzen zoekt!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[04-09 21:30] De 9e Nijmeegse meet - Bowlen @ Olround
Alleen junks gaan dood aan een overdosis! Dat weet toch iedereen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net op de IC gelegen en nu alweer van die grappen maken, respect dude.
Welke series volg je?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owja zo eens even opschrijven wanneer alle series te downloaden zijn
Je vergeet Pokemonquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gossip girl
Brothers and sisters
Heroes
One tree Hill
Grey's anatomy
Ugly betty
Die kom ik dan wel bij je kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gossip girl
Brothers and sisters
Heroes
One tree Hill
Grey's anatomy
Ugly betty
quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kom ik dan wel bij je kijken![]()
Dit waren ook leuke series:
http://www.imdb.com/title/tt0193676/
http://www.imdb.com/title/tt0273028/
en deze moet ik nog kijken:
http://www.imdb.com/title/tt0319969/
House episodes zijn over 't algemeen op zichzelf staand, niet leuk om er veel van in korte tijd te kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en eigenlijk wil ik House ook vanaf het begin af aan gaan kijken
Ik heb ze al gedownload, maar ze staan thuis op mn pc en ik heb ze hier dus niet! Ik ga de externe HD wel een keertje halen. Ik heb nu tijd zat om alles te bekijken!quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die gekeken 2 ken ik nietDiegene die je nog moet kijken schijnt heel tof te zijn..
Ik zeg ook niet dat ik dat in korte tijd ga doenquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
House episodes zijn over 't algemeen op zichzelf staand, niet leuk om er veel van in korte tijd te kijken.
Ik suggereer ook niks, ik geef alleen een subtiel hintjequote:Op zondag 31 augustus 2008 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik dat in korte tijd ga doen
Dat laatstequote:Op zondag 31 augustus 2008 12:55 schreef LastRequest het volgende:
Ik kan echt de hele dag door House kijken hoor
Maar er is idd geen cliffhanger, op zich wel handig als je er niet nog een meteen wil kijken
En waarom kijk je het niet gewoon op tv ipv de dag erna te downloaden? Of ben je in latere seizoenen?
Naja, ik werd echt gek van net5, gewoon halverwege een seizoen een serie stopzetten enzo om op een onlogische tijd weer verder te gaanquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:02 schreef LastRequest het volgende:
Ah.. ik ben blij dat ik gewoon kijk als het op tv is haha.
Vanaf deze week begint ook Private Practice he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |