Mens, trek gewoon de deur achter je dicht en ga!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
De klootzakken! 'uw oproep wordt nu beeindigd'
Ik denk van nee, maar aan de andere kant zou k ook niet zo goed weten waarom ik me zou moeten verzekeren behalve gezondheidszorg oidquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
Nog een keer geprobeerd en afgesloten... Kaasplankje, ja, zou jij 4 weken naar Zuid-Afrika gaan zonder reisverzekering?
quote:
Nog 2 werkwekenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:45 schreef AKnynke het volgende:
Hoe lang nog voordat jullie weggaan?
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kreeg gisteren nl een brief dat mijn Nederlandse verzekering beeindigd wordt. Dus ik dacht, meteen een nieuwe dan. Eigenlijk macht der gewoonte, zo'n reisverzekering.
Morgen naar SchotlandEn nu naar Antwerpen
quote:
whehehequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
De klootzakken! 'uw oproep wordt nu beeindigd'
af en toe is dat heerlijk jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Woeiii na ruim een uur keihard hardcore te hebben geluisterd is cnk dan toch uiteindelijk zijn bed uitgestuiterd
Nu echt keihard Thunderdome aan het luisterenquote:
jamaarjamaarjamaar ik had hem eerst lief wakker gemaakt met ontbijt op bed enzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou voor de rest van de week ongelofelijk sjaggo zijn als iemand dat bij mij zou flikken
/leeftijdspost
Lekker he, wij ook om 19 uur, wel je fotocamera meenemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:37 schreef borisz het volgende:
Over anderhalf uur gaan we van de restaurantweek gebruik maken.
Ja tante, ik zal het proberenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker he, wij ook om 19 uur, wel je fotocamera meenemen
http://www.ah.nl/receptenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:29 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens hele makkelijke (als in: snel klaar), maar gezonde, recepten?
Grote jongen, zie het topic dus. Ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef borisz het volgende:
Heerlijk gegeten, en ja Tante Bloes ik heb mijn camera meegenomen. Ook foto's gemaakt van het eten
.
Die overige 33 wedstrijden winnen we gewoonquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grote jongen, zie het topic dus. Ook.
En ach Ajax.....![]()
Over drie weken 17.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Hoe oud is het broertje Boris?
Mijn broertje is soms een drama qua eten, als moeders iets nieuws maakt ben ik er altijd voor te porrenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Mijn jongste is 21 en die kan dit soort dingen ook nog steeds niet echt waarderen hoor
Komt wel.
Of niet
Incesten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Jouw jongste isen ook zijn vriendin is
. Allemaal
in Bloezzefamilie.
F. eet altijd hetzelfde voor mijn gevoel. Nu met diequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:30 schreef borisz het volgende:
Mijn broertje is soms een drama qua eten, als moeders iets nieuws maakt ben ik er altijd voor te porren. Mijn broertje 99 van de 100 keer niet. Die eet het liefst iedere dag hetzelfde
Lekker weer buiten,quote:
straks maar eens kijken hoe het te combineren is. Nu slapen. De wekker staat aan voor morgenochtend...nog flink wat te doen morgen! Trusten!quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:50 schreef krakkemieke het volgende:
Je bent ook lekker aan het uitgaan, dus ik ben trots op je Knynke! Dat komt helemaal goed!
ik heb ook wel zin in worst, trouwens..quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:53 schreef remlof het volgende:
Ow trusten knyn, ik kijk nog even of er wat worsten over zijn
Omg, is het zo erg?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb ook wel zin in worst, trouwens..
Nou beetje danquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 08:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou beetje dan
Vast niet lang meer, tis merkbaar zondag.. komen ze laat op gang hier
zwaar nagetafeld of zoiets
Niet overdrijvenquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:03 schreef MissHobje het volgende:
Wow wat een actievelingen zijn jullie
Complimenten hoor op dit tijdstip
Te mooi weer om te blijven liggen, de vogels hebben me gewektquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:03 schreef MissHobje het volgende:
Wow wat een actievelingen zijn jullie
Complimenten hoor op dit tijdstip
Ik neem het wel over van je danquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Te mooi weer om te blijven liggen, de vogels hebben me gewekt
Mafzequote:Op zondag 31 augustus 2008 09:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik neem het wel over van je dan
*crasht*
Lein is tof! De vraag is hoe het oordeel over jou luidt!quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mafze![]()
enne Lein viel in het echt best mee eigenlijk
Het oordeel nog wel, amai, alsof ik aan de hemelpoort sta te wachten ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lein is tof! De vraag is hoe het oordeel over jou luidt!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het oordeel nog wel, amai, alsof ik aan de hemelpoort sta te wachten ofzo
*kick*quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Schop me eens m'n bed uit? Als je wilt natuurlijk!
wehhee , tevens shop om uit bed te komen voor jouquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lein is tof! De vraag is hoe het oordeel over jou luidt!
Ik mag niet klagen. Wat niet wil zeggen dat ik dat ook niet doe natuurlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
toch wel![]()
Mogguh Q. alles oqé met joe?
Bier?quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou wat fijn dat ik meegevallen benJoechei, het afwachten van jouw oordeel heeft me echt een slapeloze nacht opgeleverd hoor.
Aaaaawquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou wat fijn dat ik meegevallen benJoechei, het afwachten van jouw oordeel heeft me echt een slapeloze nacht opgeleverd hoor.
Ja maar zo assertief ben ik niet, merkte je dat niet?quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
Aaaaawhad dat gewoon gezegd dan had ik het nog ff gepost toen ik thuis kwam vannacht, ik vond je al zo stilletjes
Met jou? En Isa?quote:
Uhm, huh? *gaap*quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik dacht al, dat is vast alleen maar je grote mond
quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Dat kan ik hier niet uitleggen, sorry.
Ik doe mijn bestquote:
Het weer helpt wrs wel mee in humeur ) Tis echt stralend!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestGa je nog wat leuks doen vandaag?
omdat we straks wrs nog lekker in bad duiken samenquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:34 schreef Isabeau het volgende:
DE, waarom gaan jullie niet lekker vroeg naar Brussel en dan heerlijk in het zonnetje op een terrasje mensen kijkenEn leuk, een meet met SHE!
oh ja dat was het! wij vroegen ons idd al af toen hoe dat zou smaken... maar zijn weer niet consument genoeg om het meteen in het karretje te flikkeren.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, die zijn nieuw. En upscale marketing. De druivensap is van Cabernet Sauvignon-druiven gemaaktofzo, terwijl die druiven juist alleen uitermate geschikt zijn voor wijnproductie en niet om zo te eten/drinken.
![]()
die wil ik ook nog wel eens proberen, hoewel zelf échte limonade maken natuurlijk veel lekkerder isquote:En natuurlijk ook nog de Citroen/Bronwater limonade. Die wil ik nog wel een keer uitproberen, ben gek op old skool citroen/water limo.
Nou, ik ben de Cranberry Light drink aan het drinken. En ken je dat gevoel dat je tong aan je gehemelte lijkt te plakken van de aspartaam of van de Cranberry? Nu dubbel dus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef DarkElf het volgende:
toch eens halen van de week
JIj nog plannen vandaag? En Steer??
Ja, die heb ik ook gemaakt! Zalig! En die wentelteefjes moeten met briochequote:Op zondag 31 augustus 2008 11:50 schreef Liejannuh het volgende:
Komt uit dit boekje:
[ afbeelding ]
De bananenpannekoekjes zijn ook erg lekker.
Ik heb turks brood gebruikt. Ging ook uitstekend.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gemaakt! Zalig! En die wentelteefjes moeten met brioche
het is hier een graad of 13. Ik heb een rokje met een panty en een vestje aan..quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uhm, huh? *gaap*Goeiemorgen
wat een gesprek op de vroege zondagochtend
Feestje was leuk, zij het enigszins uhm raar. De salades waren zalig. Het snoep zoetjes. Het gezelschap prima te doen.
Steer, ik zit niet aan Lein vastgegroeidZe zorgde voor mijn moeder, maar dat is nu voorbij dus we zullen elkaar een stuk minder vaak zien. En de politie op station Den Haag gaf ons (you and me
![]()
) gelijk betreffende bier drinken in de trein.
AKnynke, wentelteefjes![]()
Heerlijk! Maar is het daar nu zoveel kouder dan in Nederland dan? Het is hier lekker warm. Voor de verandering hoor, de rest van de week was het maar zozo.
wel een zonnetje erbij?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het is hier een graad of 13. Ik heb een rokje met een panty en een vestje aan..
soms. Het weer is hier heel erg veranderlijk...het kan niet een dag niet regenen, lijkt het wel. Vanmorgen was het stralend blauw, maar nu is het bewolkt. zo is het meestal!quote:
kheb het drukker dan anders dus zo vervelend is het nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Elf, de hele week alleen![]()
Vandaag naar Amsterdam, mijn honkballende zoonop de film zetten
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Haha wil ik een blog gaan maken staat er dit in de laatst bijgewerkte blogs:
Laatst bijgewerkte weblogs
Paul en Trudie in Australië!
Heerlijk als ie dan weer thuiskomtquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:47 schreef DarkElf het volgende:
kheb het drukker dan anders dus zo vervelend is het nietmaar kga hem wel missen hoor! (en hij mij, dat scheelt
)
Das altijd buitenquote:oeh tis lekker weer voor honkbal (als het buiten is dan)
yes, elkaar missen is niet leuk maar dát je elkaar mist is wel een goed teken natuurlijk en elkaar weer zien dan is heel erg leukquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk als ie dan weer thuiskomt
[..]
Das altijd buiten
Huh wat, wat was erquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
Jij wordt maandag ook oud.
Oh en ik zou PF niet boos maken op die dag.
-edit- Ex heeft nogmaals gebeld.Ik moet hier weg, straks staat ze voor de deur.
Dan is jouw jongste ouder dan ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Mijn jongste is 21 en die kan dit soort dingen ook nog steeds niet echt waarderen hoor
Komt wel.
Of niet
hoe was je feestje gister? nog toffe roddels?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:51 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon een etentje regelen principessa en iedereen wat mee laten nemen.Zelf zorg je voor frisdrank en wegwerpservies.
Altijd leuk en weinig gedoe voor jou.
Feestje was erg tof.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoe was je feestje gister? nog toffe roddels?
als 't mooi weer is is dat wel leuk om te doen in 't park of zo.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:51 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon een etentje regelen principessa en iedereen wat mee laten nemen.Zelf zorg je voor frisdrank en wegwerpservies.
Altijd leuk en weinig gedoe voor jou.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:ik heb de laatste zomerse dag van het jaar gespendeerd met het schoon maken van het huis van een vrijgezelle man
![]()
Het was smerig. Erg smerig
Van half 12 tot half 6 bezig geweest
![]()
Oh en tweelingzus viert vandaag haar verjaardag. Middels een barbecue. En ik ben niet uitgenodigd![]()
Dus. Wil er iemand van leven ruilen?
Omdat ik daar nog wel eens over de vloer kom en bijna alles was erg vies vuil goor en ranzig. Wist je dat het zeepdispenserbakje van je wasmachine kan schimmelen? Ik niet. Wist je dat die schimmel zwart kan zijn? Ik niet. Nu weet ik het wel en moet ik nķdig onder een hete douche met een fles dettolquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:13 schreef AKnynke het volgende:
![]()
Waarom in hemelsnaam dat schoonmaken??
Je moet met dit mooie weer ook niet gaan schoonmaken! Die is dom zegquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:ik heb de laatste zomerse dag van het jaar gespendeerd met het schoon maken van het huis van een vrijgezelle man
![]()
![]()
Oh en tweelingzus viert vandaag haar verjaardag. Middels een barbecue. En ik ben niet uitgenodigd![]()
Dat is nou mijn zus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:15 schreef DarkElf het volgende:
huh? wat is dat nou voor raar iets lein?
en dat schoonmaken... hoezo? en je kreeg er iig toch wel tenminste voor betaald toch?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet met dit mooie weer ook niet gaan schoonmaken! Die is dom zeg![]()
En nee, ik hoef jouw tweelingzus nietEigenlijk moet je blij zijn dat je niet bent uitgenodigd, hoef je in ieder geval niet af te bellen
Zie het als een gunst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een vreemde snuiter dan je zus...quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is nou mijn zus.
En dat schoonmaken, als het goed is krijg ik er inderdaad nog voor betaald. Het was echt echt echt hoog nodig
wat vraag jij per uur Lein?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Omdat ik daar nog wel eens over de vloer kom en bijna alles was erg vies vuil goor en ranzig. Wist je dat het zeepdispenserbakje van je wasmachine kan schimmelen? Ik niet. Wist je dat die schimmel zwart kan zijn? Ik niet. Nu weet ik het wel en moet ik nķdig onder een hete douche met een fles dettol
Dat hangt af van hoe vervuild je huis is, wat er moet gebeuren, hoe lang het reizen is, hoe vaak er schoongemaakt moet worden en hoeveel tijd ik heb.quote:
oeh, enjoy!quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:27 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb net ff mijn zeepbakje vd wasmasien eruit gehaald & geen schimmelEn Pf is er weer
en nu ga k douchen en dan lekker bij de buren in de tuin zitten om Champagne te drinken
Nee, dat zou ook een beetje lullig zijn want ik vraag 500,- per uur.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat hangt af van hoe vervuild je huis is, wat er moet gebeuren, hoe lang het reizen is, hoe vaak er schoongemaakt moet worden en hoeveel tijd ik heb.
En ik laat me NIET in natura betalen. Just so you know
Ja hallo, hoe goedkoop denk je dat ik ben dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:50 schreef kaasplankje het volgende:
Nee, dat zou ook een beetje lullig zijn want ik vraag 500,- per uur. Moet je daar een half jaar voor poetsen, dan kunnen we beter trouwen
Wat een kutstreekquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:ik heb de laatste zomerse dag van het jaar gespendeerd met het schoon maken van het huis van een vrijgezelle man
![]()
![]()
Bij mij thuis zitten er wel zeepresten in. Ik ga dat morgen schoonmaken en de wasmachine even op 100 graden laten draaien.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:27 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb net ff mijn zeepbakje vd wasmasien eruit gehaald & geen schimmelEn Pf is er weer
en nu ga k douchen en dan lekker bij de buren in de tuin zitten om Champagne te drinken
Ja ach, de zusterliefde is bij ons soms ver te zoeken.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat een kutstreek
Jij mag wel komen op mijn verjaardag hoor
ik wilde wel maar helaasquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ach, de zusterliefde is bij ons soms ver te zoeken.
Fallusje, schat, kom je ook op mijn verjaardag?
Ouders vinden het 'niet goed' dus helaas, feest gaat sowieso niet door.quote:
Uhm... Misschien, maar ik ken nog niet zo veel namen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
Hee PF, gister kwam ik iemand tegen waarvan de dochter jouw studie doet in Amsterdam. Ene Nikky die 24 is? Ken jij die?
Nee er zijn er maar vier in Nederland!quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ze heeft de intro niet meegedaan. Ze begint volgende week pas. Wat ik raar vond, want jij was verleden week al begonnen. Misschien zijn er meerdere HBO opleidingen in Amsterdam van wat jij doet?
quote:PF says:
o wist je wel toch?
PF says:
die jongen die je toen eerst tegen kwam met frederiek er bij is nu iets van.. 3 maanden mn vriendje
stomme ex says:
Nee dat wist ik niet.. Toen ik er 3 maanden naar informeerde deed je er heel schijnheilig over dat het een verre vriend was en nog 2 andere inmiddels nu blijkende smoezen. Heb er iig naar geinformeerdMaar leuk voor je
3 maanden al... doe ik je niet na
Dit is trouwens altijd wel heel typisch, m/v, in zo'n situatie.quote:Toen ik er 3 maanden naar informeerde deed je er heel schijnheilig over dat het een verre vriend was
Drie maanden geleden was het ook een verre vriend en de laatste persoon waar ik een relatie mee zou beginnenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is trouwens altijd wel heel typisch, m/v, in zo'n situatie.
Ik stijl m'n haar altijd voor ik ga slapen, volgende dag zit het nog primaquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, op de middelbare school kende ik een jongen die zijn haar met gel in model deed voordat hij ging slapen.![]()
Ook kansloos.
Ik ga mijn smoking aantrekken en dan in bed liggen. Met gestyled haar.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik stijl m'n haar altijd voor ik ga slapen, volgende dag zit het nog prima![]()
Is dat zoveel werk, je haar stylen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:56 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga mijn smoking aantrekken en dan in bed liggen. Met gestyled haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was m'n haar 1x in de 3 dagen. En dan stijl ik het soms met een stijltang en blijft het drie dagen stijl. En verder kam ik het nooit of zo. Het zit toch altijd wel mooiquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ga mijn smoking aantrekken en dan in bed liggen. Met gestyled haar.
Ik snap m niet hoor, je moet toch in ieder geval ook je voeten, oksels en girly parts wassen?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
Wat moet je anders doen onder de douche?![]()
Ik denk, ik kop hem vast even in.......
ja dat is dus de rest! dohquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap m niet hoor, je moet toch in ieder geval ook je voeten, oksels en girly parts wassen?
Heh, dan ben ik niet 'de meeste mensen'.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en de meeste mensen gebruiken hun shampoo verkeerd
Doe een druppeltje zo groot als een kwartje shampoo in je hand. Wrijf tot eer schuim komt, doe het alleen in de wortels van je haar.
Herhaal dit nog een keer.
Knijp dan je haar goed uit, doe crčme in de punten en laat intrekken terwijl je de rest van je dingen doet onder de doucheGoed uitspoelen!
Klaaar
Ja weet ik veel, sommige vrouwen schijnen fanatiek hun hele lijf te scrubben en peelen en weet ik wat onder de douchequote:Op zondag 31 augustus 2008 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ja dat is dus de rest! doh
Je venusheuvel?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ooh...
ik doe mn benen/oksels/*ik weet niet hoe je dat noemt.. niet je vagina.. maar.. nevermind*
gewoon elke dag ff snel dan is het gemiddeld gezien best netjes
en 1x in de 3 dagen m'n haar
en ik smeer me voor het scheren in met badschuim heel snel
en natuurlijk zorg ik dat ik van binnen ook schoon ben!
ennnnn oja ik duw de nagelriemen van mn voeten terug en met zo een steentje er over heel snel.
Duurt bij elkaar 5-6 minuten of zo
Venusheuvel is de nette term, maar je kan ook zeggen dat je je schaamhaar scheertquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja zo iets! Haha. of heet dat ook "kut"?
bikinilijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja zo iets! Haha. of heet dat ook "kut"?
zoals ikquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, sommige vrouwen schijnen fanatiek hun hele lijf te scrubben en peelen en weet ik wat onder de douche
Lol, dat ik daar niet op kwamquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Venusheuvel is de nette term, maar je kan ook zeggen dat je je schaamhaar scheert
Ik heb een landingsbaan, speciaal voor die mannen die de weg niet weten te vindenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lol, dat ik daar niet op kwam
Ik vind mensen met figuurtjes in hun schaamhaar raar
Hoe bedoel je zonde van het geld... *zucht* Mannen, je kan beter varkens houdenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:41 schreef DarkElf het volgende:
Zo mr DE is wederom veilig aangekomen op de plaats van bestemming... Nu nog ff door de controles en dan op naar t hotel.
hij heeft alleen zijn taxfree sigaretten in het vliegtuig laten liggen...![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zonde van het geld... *zucht* Mannen, je kan beter varkens houdennietesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn exemplaar was al opgevoed en kon oa wassen en koken...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik heb vandaag een mannen-huis schoongemaakt. Het zeepdispenserbakje van de wasmachine was ZWART en GROEN. Van de SCHIMMEL! En woensdag ga ik mn oude huis checken, kijken hoe ex de boel bijhoudtquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:46 schreef DarkElf het volgende:
nietesmijn exemplaar was al opgevoed en kon oa wassen en koken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |