quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Haha wil ik een blog gaan maken staat er dit in de laatst bijgewerkte blogs:
Laatst bijgewerkte weblogs
Paul en Trudie in Australië!
Heerlijk als ie dan weer thuiskomtquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:47 schreef DarkElf het volgende:
kheb het drukker dan anders dus zo vervelend is het nietmaar kga hem wel missen hoor! (en hij mij, dat scheelt
)
Das altijd buitenquote:oeh tis lekker weer voor honkbal (als het buiten is dan)
yes, elkaar missen is niet leuk maar dát je elkaar mist is wel een goed teken natuurlijk en elkaar weer zien dan is heel erg leukquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk als ie dan weer thuiskomt
[..]
Das altijd buiten
Huh wat, wat was erquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
Jij wordt maandag ook oud.
Oh en ik zou PF niet boos maken op die dag.
-edit- Ex heeft nogmaals gebeld.Ik moet hier weg, straks staat ze voor de deur.
Dan is jouw jongste ouder dan ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Mijn jongste is 21 en die kan dit soort dingen ook nog steeds niet echt waarderen hoor
Komt wel.
Of niet
hoe was je feestje gister? nog toffe roddels?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:51 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon een etentje regelen principessa en iedereen wat mee laten nemen.Zelf zorg je voor frisdrank en wegwerpservies.
Altijd leuk en weinig gedoe voor jou.
Feestje was erg tof.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoe was je feestje gister? nog toffe roddels?
als 't mooi weer is is dat wel leuk om te doen in 't park of zo.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:51 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon een etentje regelen principessa en iedereen wat mee laten nemen.Zelf zorg je voor frisdrank en wegwerpservies.
Altijd leuk en weinig gedoe voor jou.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:ik heb de laatste zomerse dag van het jaar gespendeerd met het schoon maken van het huis van een vrijgezelle man
![]()
Het was smerig. Erg smerig
Van half 12 tot half 6 bezig geweest
![]()
Oh en tweelingzus viert vandaag haar verjaardag. Middels een barbecue. En ik ben niet uitgenodigd![]()
Dus. Wil er iemand van leven ruilen?
Omdat ik daar nog wel eens over de vloer kom en bijna alles was erg vies vuil goor en ranzig. Wist je dat het zeepdispenserbakje van je wasmachine kan schimmelen? Ik niet. Wist je dat die schimmel zwart kan zijn? Ik niet. Nu weet ik het wel en moet ik nódig onder een hete douche met een fles dettolquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:13 schreef AKnynke het volgende:
![]()
Waarom in hemelsnaam dat schoonmaken??
Je moet met dit mooie weer ook niet gaan schoonmaken! Die is dom zegquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:ik heb de laatste zomerse dag van het jaar gespendeerd met het schoon maken van het huis van een vrijgezelle man
![]()
Het was smerig. Erg smerig
Van half 12 tot half 6 bezig geweest
![]()
Oh en tweelingzus viert vandaag haar verjaardag. Middels een barbecue. En ik ben niet uitgenodigd![]()
Dus. Wil er iemand van leven ruilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |