quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shock horror
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer post je de rest van de lijst?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:03 schreef Isabeau het volgende:
-knip-
Nooitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Wanneer post je de rest van de lijst?
2 A4'tjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:14 schreef Vork het volgende:
Hoe lang was die lijst dan wel niet? Je mag het ook in meters uitdrukken.
En jij valt op punt 6 af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:03 schreef Isabeau het volgende:ik heb een héél oude 'ideale man' lijst gevonden die ik meer dan 10 jaar terug samen met een vriendin in een melige bui heb samengesteld. Komt het stukje over uiterlijk met commentaar in italic.
1. Hij is langer dan ik sorry Steer, je valt op punt 1 al af![]()
2. Hij heeft geen grote handicaps hoe politiek incorrect, isa!!![]()
3. Hij verzorgt zichzelf goed ik kan wel een ex herinneren die dat niet deed, mega afknapper![]()
4. Hij is niet dik, niet mager, maar wel gespierd schwarzenegger alert![]()
5. Hij is niet kaal. ach, dat kan je nog verlangen als begin twintiger![]()
6. Hij is tussen de 2 jaar jonger en 10 jaar ouder. hmm, mijn laatste 2 relaties voldeden daar niet echt aan...
7. Hij heeft geen behaarde rug en billen. valt wat aan te doen, kniesoor die daar op let
8. Hij heeft geen tieten.schijnt zacht te liggen
Uiterlijk eisen járen later: hij verzorgt zichzelf, ruikt niet uit zijn mond en is niet zo lelijk dat ik in bed direct het licht wil uitdoen. Je levert wat eisen in hè
[evil]quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
You say it best when you say nothing it all.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex belt me.
*drukt rode knop in
Ik ga ff wat eten klaarmaken en relaxen voor de TV.![]()
...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
WTF
Mijn nerd-huisgenootje heeft vrouwelijk bezoek:
Bezoek: "Hoi ik ben Anne!"
Ik: "Hoi ik ben Stereo!"
Bezoek loopt kamer van huisgenootje in, zegt tegen hem: "Die woont hier zeker al wat langer?"
wtf is that supposed to mean, jij trekt volle zalen zeker![]()
![]()
Zie Isa's uitmuntende antwoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Je hangt gewoon op? Heb je zó geen zin in je ex?
Dat je een oude rotkop hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
wtf is that supposed to mean, jij trekt volle zalen zeker![]()
![]()
Oh noes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
'fraid so. Passen we toch bij elkaar.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
-edit- Ex heeft nogmaals gebeld.Ik moet hier weg, straks staat ze voor de deur.
Volgens Hyves je verjaardag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maandag?Wat is er maandag dan?
Isa, ik vind haar niet knap meer. Ik bedoel, ik kreeg vroeger altijd een erectie als ik haar gezicht zag zo ongeveer, maar nu vind ik haar er nogal gewoontjes uitzien. Die twee jetsers die ze heeft zijn nog welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, je stond al eventjes droog
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens Hyves rode eekhoorn met pepernoten
Hyves liegt ook wel eens, babequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens Hyves rode eekhoorn met pepernoten
Oh nouja. Ik heb idd ook niet mijn echte verjaardag ingevuld in hyves en hier op fok.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
Isa, ik vind haar niet knap meer. Ik bedoel, ik kreeg vroeger altijd een erectie als ik haar gezicht zag zo ongeveer, maar nu vind ik haar er nogal gewoontjes uitzien. Die twee jetsers die ze heeft zijn nog welmaar dat heeft weinig met de persoon zelf te maken.
Ook een indicatie dat je er zo ongeveer overheen aan het komen bent, dunkt mij.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh nouja. Ik heb idd ook niet mijn echte verjaardag ingevuld in hyves en hier op fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik ga meestal naar het buitenland op mijn verjaardag. Dan gebeurt het wat minder echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Dan gaan Lein en ik nu even voor onszelf de ingrediënten halen. Ander keertjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ipasta carbonara.
Maar ik ga hier pikante olijven met feta snacken nu.
Mn ouders gaan dinsdag op vakantie. Omdat ze maandag met alle geweld uit eten willen met me. Ik zei nog, ga nou maar lekker op vakantie!!! Ik wil dit jaar mijn verjaardag ontkennenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar het buitenland op mijn verjaardag. Dan gebeurt het wat minder echt.
Ik zeg risotto met roergebakken groentjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ipasta carbonara.
Maar ik ga hier pikante olijven met feta snacken nu.
-edit- En oh! Ik heb AH Excellent Salade met Aardbeien en Brie!
Omg je wist het echt niet>quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
Lein & Isa, welcome back, hoe was t op de camping?![]()
Enne Isa, ik wist ook nie wat 2 girls 1 cup wasnu wel
![]()
naja niet echt mijn cup of ...
Gemarineerde kip met paprika en rode ui. En zure room en sla.quote:
De camping. Warm. Vochtig. Beschimmeld. Geen stroom. Geen internet. Een eind lopen voor een douche of een toilet. Laag tentje. Het was een... ervaring. Ik hou niet van kamperen. En isa ook niet, geloof ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
Lein & Isa, welcome back, hoe was t op de camping?![]()
Enne Isa, ik wist ook nie wat 2 girls 1 cup wasnu wel
![]()
naja niet echt mijn cup of ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |