Alleen als je een ongans aan truffels en champagne hebt gegeten hiervoor, Feefie!quote:
champignon is toch ook iets van een soort schimmel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:12 schreef DarkElf het volgende:
zo eens een cup a soep champignon nemen en wat warmers aantrekken... kvind het maar koud en moet de hele middag in de winkel staan .. op een of andere manier vind ik het daar ook chilly als je er de hele tijd bent..
Heb je ook het merk ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:06 schreef AKnynke het volgende:
ik snap de tabel niet steer!
Zo, weer thuis van de uni. Vanavond wat bij een klasgenoot drinken, en dan gaan we op stap!![]()
Heb net 4 zweedse bierjtes gekocht, heb die gekocht die er tof uitzien, met rendieren enzo op het plaatje..
Nee, echt niet.quote:
ok leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
@ Borisz: als ik straks naar de keuken loop zal ik even kijken. eentje is zowieso elk beer.
Oh wacht. Je kent het wel, je bent gewoon niet in staat om een matrix te lezenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:21 schreef AKnynke het volgende:
wacht, t heeft toch niet met 2 girls 1 cup te maken?![]()
Nee, dat zal wel niet. Nee, heb er nu al 4x naar gekeken, en ik snap het echt niet! Who enlightens me?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:21 schreef AKnynke het volgende:
wacht, t heeft toch niet met 2 girls 1 cup te maken?![]()
Nee, dat zal wel niet. Nee, heb er nu al 4x naar gekeken, en ik snap het echt niet! Who enlightens me?
Ik heb ook een flesje grolsch gehaald. En de prijs viel me mee, betaalde 50 kronen (ong. 5 euro) voor 4 biertjes..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:20 schreef borisz het volgende:
[..]
ok leuk.
Ik ben heel erg geïnteresseerd in (buitenlandse) bieren. Ik haal ook veel speciale bieren bij speciale bierwinkels. Kort door de bocht vind ik dat ze in NL minder(in de zin van smaak) bier brouwen dan in het buitenland.
Nu voel ik me heel erg stom. Ik kan wel een matrix lezen. Vrij elementair dacht ik zo. Maar ik ben echt te stom om dit te snappen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh wacht. Je kent het wel, je bent gewoon niet in staat om een matrix te lezen
Ik zie het zelfsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nu voel ik me heel erg stom. Ik kan wel een matrix lezen. Vrij elementair dacht ik zo. Maar ik ben echt te stom om dit te snappen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:28 schreef Faithy het volgende:
jij bent verdorven MK, dus da's logisch![]()
Je bent n schatjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nu voel ik me heel erg stom. Ik kan wel een matrix lezen. Vrij elementair dacht ik zo. Maar ik ben echt te stom om dit te snappen.
hadden ze nu vroeger op school dan maar ranzige tabelletjes gemaakt, wie weet dat ik dan iets van inzicht in cijfertjes had gekregenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:31 schreef Faithy het volgende:
hier, je bent voor dit soort ranzige dingen gewoon een natuurtalent
Ik word anders altijd heel opgewonden van cijfertjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hadden ze nu vroeger op school dan maar ranzige tabelletjes gemaakt, wie weet dat ik dan iets van inzicht in cijfertjes had gekregen
Tuurlijk wel! Je weet toch wel tot wat voor meisjes/vrouwen je je aangetrokken voelt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet niet wat ik zoek. *pruilt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee. Ik verbaas me elke keer weer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Je weet toch wel tot wat voor meisjes/vrouwen je je aangetrokken voelt?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Je weet toch wel tot wat voor meisjes/vrouwen je je aangetrokken voelt?
Ik weet wel wat ik zoek hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe CUL SC Meet?![]()
![]()
![]()
Och, ik lach mezelf regelmatig uit vanwege de types waar ik verliefd op werd/wordquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Nee. Ik verbaas me elke keer weer.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:28 schreef Leintjeuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |