Volgens mij zijn daar wel andere alternatieven voor toch ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:11 schreef Den_Haag het volgende:
niet mogen sporten vanavond van de fysio![]()
ohnee...het leven is hier echt ontzettend duur. Kilo appels = 2 euro, liter melk 1.20 bijna..vlees is niet te betalen, en kaas ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Is het goedkoper in Sweden, Nynke?
terugduwen doe je met de zachte rubberen kant je kan je nagelriemen zachter maken door te weken in olie of wam water, dan kan je ze makkelijker zacht terugduwen) , de harde platte kant kan je bijv gebruiken om "extra" nagelriemen weg te krabben...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
DE, vraagje, dat weet jij vast wel.
Heb bij de Etos een bokkepootje gekocht voor mijn nagelriemen, maar er zitten dus twee kanden aan: een zachte rubberen 'gummetje' kant en een hardere platte kant.
Help, hoe wat moet ik er mee?
Ja sorry als ik daar helemaal naar toe moet rijden voor een uurtje is dat best prijzigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ohnee...het leven is hier echt ontzettend duur. Kilo appels = 2 euro, liter melk 1.20 bijna..vlees is niet te betalen, en kaas ook niet.
En dan heb ik het nog niet over de alcohol. Een goedkoop biertje is ongeveer 2.80. DAn heb je wel 0.4 liter. Dit is in een studentenkroeg, in een gewoon cafe krijg je die prijzen niet, dan betaal je 4-5 euro. Zat laatst in een gewoon cafe, bestlede 2 bier en een colalight en moest 110 kronen betalen, wat iets meer dan 11 euro is.
Maar, in het studentenleven zijn de dingen best okay.
dan kom je op de fiets!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja sorry als ik daar helemaal naar toe moet rijden voor een uurtje is dat best prijzig
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:15 schreef Vork het volgende:
Wat had je dan verwacht? Dat je nieuwe huisgenootje helemaal niet poept?
hij heeft zijn handen al vol aan mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:24 schreef Vork het volgende:
En hij baalt zeker dat er zo weinig echte vrouwen zijn.
Steer seriouslyquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn nieuwe huisgenootje heeft gepoept.
Het stinkt nu in het toilet.
Wat een tegenvaller.
Meh, andere keer, ik heb de hele dag al gefietst en daarna nog ff in het krachthonk geweestquote:
Er even over praten zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Steer seriously
omg enzo! en nu?
"Zeg, wil je niet meer zo stinken als poept?"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er even over praten zou ik zeggen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, als je ongeveer het tegenovergestelde BENT van wat vrouwen ZEGGEN dat ze leuk vinden, dan kom je in de buurt.
kloptquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, als je ongeveer het tegenovergestelde BENT van wat vrouwen ZEGGEN dat ze leuk vinden, dan kom je in de buurt.
Ik vond er eigenlijk geen hol an netquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik lach me rot, Nederland 3 VPRO
Lievurd, jij weet alles al.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vond er eigenlijk geen hol an net
Zit nu Michael Jackson te kijken
"Ik vertrek" kende ik al, dat programma over die vrouwen vond ik dd ook geen moer aan...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Inclusief haakjes absoluut 100% vrouw.quote:Vrouw zoekt: leuke man 25-30 jaar, liefst een beetje getraind alhoewel dat niet echt hoeft als hij maar leuk is en er leuk uitziet (ook als hij niet zo'n spetter is maar wel een leuke uitstraling heeft).
klopt, maar dat komt omdat in het programma vooral vrouwen naar hun mening gevraagd wordtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zit nu Michael Jackson te kijken
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Welke? Die met die kinpiercing zeker?
Ik wil niet achter lopenquote:
Krakje, ik ga je iets leren!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
Maar Steer, volgens het nieuws is de metroman in opmars...
Vrouwen willen toch mannen waar ze mee kunnen praten en mannen die een goed gevoel voor humor hebben...
Nou, aan je berichten van vandaag te zien, wat zou je dáár nou gaan doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:40 schreef DarkElf het volgende:
Trusten luitjes.. wij gaan ons bedje in
Hobbeliciousquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:28 schreef MissHobje het volgende:
Goeiemoggol endezeau![]()
Ik lig net in bedjeenne ben nog even relaxen voor dat ik mijn oogjes sluit
Mobloquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:48 schreef motorbloempje het volgende:gisteren hebben paps en mams heel fijn geholpen
alle grote meubels op de kledingkast na zijn binnen en kunnen in elkaar gezet worden
we hebben een prachtige koel-vries-combinatie uitgezocht
![]()
![]()
ben zo ziek als een hond
moet werken (laatste werkdag in Renkum)![]()
wil op bed blijven
goedemorgen
Ik ben zelfs al bezig met het avondetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:50 schreef MissHobje het volgende:
OMG respect voor jullie wakkere mopjens
Wat vroeg ook allemaal !!!
dem ik moet een borrel ofzo
Oe wat maak je ??quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben zelfs al bezig met het avondeten![]()
Succes met je laatste dagje Moblo, ff doorzetten
Ben bezig salade in elkaar aan het flansen. Wat we erbij gaan eten weet ik nog niet, straks ff boodschappen doen, dan beslis ik wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe wat maak je ??
Heb bere trek eigenlijk
Gekke Moblo met je sleutelsherken dat wel.
slapen doe je niet op een lege maag Hobquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe wat maak je ??
Heb bere trek eigenlijk
Gekke Moblo met je sleutelsherken dat wel.
ach daar merkt de lezer niets vanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:52 schreef Faithy het volgende:
alleen zijn mn quotes wel wat verneukt, maar daar gaat het niet om
Kun jij niet elke dag rond dezelfde tijd me er aan herinneren danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof dat iedereen wel van iedereen weet inmiddels hier wat voor anticonceptie er wordt gebruikt.
Ik doe aan geheelonthouding.![]()
er is vast wel een moment op die dag die je elke dag rond hetzelfde tijdstip ziet terugkomen....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kun jij niet elke dag rond dezelfde tijd me er aan herinneren dan
reminderpiepje in je telefoon zetten... en hem bij je hebben, dan neem je hem altijd...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hij zit in m'n tas
hmmm ik probeer al meer dan vijf jaar dat tijdstip te vinden,
maar ik zie het nietMaar wie weet.
ja maar die hoor zo eruit te zien enzo ..quote:
alvast gecondoleerd met jezelf dan maar..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:03 schreef DarkElf het volgende:
ik denk dat ik vandaag sterf aan vergiftiging![]()
net een eierkoek... na twee happen zag ik ineens aan de onderkant dat hijbeschimmeld
was
![]()
![]()
![]()
dus natuurlijk niet verder opgegeten maar wrs was het al te laat natuurlijk...![]()
![]()
thenksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:39 schreef Faithy het volgende:
[..]
alvast gecondoleerd met jezelf dan maar..
of ga preventief langs de eerstehulp
nietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Gisternacht om 1:30 een mailtje van mijn ex gekregen, dat ze geëmotioneerd was na haar date, en dat ze die andere jongen wel leuk en knap vindt, maar dat er iets 'speciaals' mistte, en hoe bijzonder wij waren, dat het stiekum toch wel echte liefde was wat wij hadden, en dat ze hoopt dat we in de toekomst iemand anders kunnen vinden die net zo speciaal waren als wij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet je hiermee.![]()
je maag leeg laten pompenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
thenks![]()
![]()
en er zullen vast wel mensen zijn die dat doen
Nuecken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Gisternacht om 1:30 een mailtje van mijn ex gekregen, dat ze geëmotioneerd was na haar date, en dat ze die andere jongen wel leuk en knap vindt, maar dat er iets 'speciaals' mistte, en hoe bijzonder wij waren, dat het stiekum toch wel echte liefde was wat wij hadden, en dat ze hoopt dat we in de toekomst iemand anders kunnen vinden die net zo speciaal waren als wij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet je hiermee.
Meh, zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
niets
niet antwoorden, niets..
of alleen 'nee joh, het is juist heerlijk weer!'!
Alleen als je een ongans aan truffels en champagne hebt gegeten hiervoor, Feefie!quote:
champignon is toch ook iets van een soort schimmel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:12 schreef DarkElf het volgende:
zo eens een cup a soep champignon nemen en wat warmers aantrekken... kvind het maar koud en moet de hele middag in de winkel staan .. op een of andere manier vind ik het daar ook chilly als je er de hele tijd bent..
Heb je ook het merk ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:06 schreef AKnynke het volgende:
ik snap de tabel niet steer!
Zo, weer thuis van de uni. Vanavond wat bij een klasgenoot drinken, en dan gaan we op stap!![]()
Heb net 4 zweedse bierjtes gekocht, heb die gekocht die er tof uitzien, met rendieren enzo op het plaatje..
Nee, echt niet.quote:
ok leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, echt niet.
@ Borisz: als ik straks naar de keuken loop zal ik even kijken. eentje is zowieso elk beer.
Oh wacht. Je kent het wel, je bent gewoon niet in staat om een matrix te lezenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:21 schreef AKnynke het volgende:
wacht, t heeft toch niet met 2 girls 1 cup te maken?![]()
Nee, dat zal wel niet. Nee, heb er nu al 4x naar gekeken, en ik snap het echt niet! Who enlightens me?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:21 schreef AKnynke het volgende:
wacht, t heeft toch niet met 2 girls 1 cup te maken?![]()
Nee, dat zal wel niet. Nee, heb er nu al 4x naar gekeken, en ik snap het echt niet! Who enlightens me?
Ik heb ook een flesje grolsch gehaald. En de prijs viel me mee, betaalde 50 kronen (ong. 5 euro) voor 4 biertjes..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:20 schreef borisz het volgende:
[..]
ok leuk.
Ik ben heel erg geïnteresseerd in (buitenlandse) bieren. Ik haal ook veel speciale bieren bij speciale bierwinkels. Kort door de bocht vind ik dat ze in NL minder(in de zin van smaak) bier brouwen dan in het buitenland.
Nu voel ik me heel erg stom. Ik kan wel een matrix lezen. Vrij elementair dacht ik zo. Maar ik ben echt te stom om dit te snappen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh wacht. Je kent het wel, je bent gewoon niet in staat om een matrix te lezen
Ik zie het zelfsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nu voel ik me heel erg stom. Ik kan wel een matrix lezen. Vrij elementair dacht ik zo. Maar ik ben echt te stom om dit te snappen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:28 schreef Faithy het volgende:
jij bent verdorven MK, dus da's logisch![]()
Je bent n schatjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nu voel ik me heel erg stom. Ik kan wel een matrix lezen. Vrij elementair dacht ik zo. Maar ik ben echt te stom om dit te snappen.
hadden ze nu vroeger op school dan maar ranzige tabelletjes gemaakt, wie weet dat ik dan iets van inzicht in cijfertjes had gekregenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:31 schreef Faithy het volgende:
hier, je bent voor dit soort ranzige dingen gewoon een natuurtalent
Ik word anders altijd heel opgewonden van cijfertjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
hadden ze nu vroeger op school dan maar ranzige tabelletjes gemaakt, wie weet dat ik dan iets van inzicht in cijfertjes had gekregen
Tuurlijk wel! Je weet toch wel tot wat voor meisjes/vrouwen je je aangetrokken voelt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet niet wat ik zoek. *pruilt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee. Ik verbaas me elke keer weer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Je weet toch wel tot wat voor meisjes/vrouwen je je aangetrokken voelt?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Je weet toch wel tot wat voor meisjes/vrouwen je je aangetrokken voelt?
Ik weet wel wat ik zoek hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe CUL SC Meet?![]()
![]()
![]()
Och, ik lach mezelf regelmatig uit vanwege de types waar ik verliefd op werd/wordquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
Nee. Ik verbaas me elke keer weer.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:28 schreef Leintjeuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shock horror
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer post je de rest van de lijst?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:03 schreef Isabeau het volgende:
-knip-
Nooitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Wanneer post je de rest van de lijst?
2 A4'tjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:14 schreef Vork het volgende:
Hoe lang was die lijst dan wel niet? Je mag het ook in meters uitdrukken.
En jij valt op punt 6 af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:03 schreef Isabeau het volgende:ik heb een héél oude 'ideale man' lijst gevonden die ik meer dan 10 jaar terug samen met een vriendin in een melige bui heb samengesteld. Komt het stukje over uiterlijk met commentaar in italic.
1. Hij is langer dan ik sorry Steer, je valt op punt 1 al af![]()
2. Hij heeft geen grote handicaps hoe politiek incorrect, isa!!![]()
3. Hij verzorgt zichzelf goed ik kan wel een ex herinneren die dat niet deed, mega afknapper![]()
4. Hij is niet dik, niet mager, maar wel gespierd schwarzenegger alert![]()
5. Hij is niet kaal. ach, dat kan je nog verlangen als begin twintiger![]()
6. Hij is tussen de 2 jaar jonger en 10 jaar ouder. hmm, mijn laatste 2 relaties voldeden daar niet echt aan...
7. Hij heeft geen behaarde rug en billen. valt wat aan te doen, kniesoor die daar op let
8. Hij heeft geen tieten.schijnt zacht te liggen
Uiterlijk eisen járen later: hij verzorgt zichzelf, ruikt niet uit zijn mond en is niet zo lelijk dat ik in bed direct het licht wil uitdoen. Je levert wat eisen in hè
[evil]quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
You say it best when you say nothing it all.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn ex belt me.
*drukt rode knop in
Ik ga ff wat eten klaarmaken en relaxen voor de TV.![]()
...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
WTF
Mijn nerd-huisgenootje heeft vrouwelijk bezoek:
Bezoek: "Hoi ik ben Anne!"
Ik: "Hoi ik ben Stereo!"
Bezoek loopt kamer van huisgenootje in, zegt tegen hem: "Die woont hier zeker al wat langer?"
wtf is that supposed to mean, jij trekt volle zalen zeker![]()
![]()
Zie Isa's uitmuntende antwoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Je hangt gewoon op? Heb je zó geen zin in je ex?
Dat je een oude rotkop hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
wtf is that supposed to mean, jij trekt volle zalen zeker![]()
![]()
Oh noes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
'fraid so. Passen we toch bij elkaar.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
-edit- Ex heeft nogmaals gebeld.Ik moet hier weg, straks staat ze voor de deur.
Volgens Hyves je verjaardag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maandag?Wat is er maandag dan?
Isa, ik vind haar niet knap meer. Ik bedoel, ik kreeg vroeger altijd een erectie als ik haar gezicht zag zo ongeveer, maar nu vind ik haar er nogal gewoontjes uitzien. Die twee jetsers die ze heeft zijn nog welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, je stond al eventjes droog
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens Hyves rode eekhoorn met pepernoten
Hyves liegt ook wel eens, babequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens Hyves rode eekhoorn met pepernoten
Oh nouja. Ik heb idd ook niet mijn echte verjaardag ingevuld in hyves en hier op fok.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
Isa, ik vind haar niet knap meer. Ik bedoel, ik kreeg vroeger altijd een erectie als ik haar gezicht zag zo ongeveer, maar nu vind ik haar er nogal gewoontjes uitzien. Die twee jetsers die ze heeft zijn nog welmaar dat heeft weinig met de persoon zelf te maken.
Ook een indicatie dat je er zo ongeveer overheen aan het komen bent, dunkt mij.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh nouja. Ik heb idd ook niet mijn echte verjaardag ingevuld in hyves en hier op fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Ik ga meestal naar het buitenland op mijn verjaardag. Dan gebeurt het wat minder echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Dan gaan Lein en ik nu even voor onszelf de ingrediënten halen. Ander keertjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ipasta carbonara.
Maar ik ga hier pikante olijven met feta snacken nu.
Mn ouders gaan dinsdag op vakantie. Omdat ze maandag met alle geweld uit eten willen met me. Ik zei nog, ga nou maar lekker op vakantie!!! Ik wil dit jaar mijn verjaardag ontkennenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar het buitenland op mijn verjaardag. Dan gebeurt het wat minder echt.
Ik zeg risotto met roergebakken groentjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ipasta carbonara.
Maar ik ga hier pikante olijven met feta snacken nu.
-edit- En oh! Ik heb AH Excellent Salade met Aardbeien en Brie!
Omg je wist het echt niet>quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
Lein & Isa, welcome back, hoe was t op de camping?![]()
Enne Isa, ik wist ook nie wat 2 girls 1 cup wasnu wel
![]()
naja niet echt mijn cup of ...
Gemarineerde kip met paprika en rode ui. En zure room en sla.quote:
De camping. Warm. Vochtig. Beschimmeld. Geen stroom. Geen internet. Een eind lopen voor een douche of een toilet. Laag tentje. Het was een... ervaring. Ik hou niet van kamperen. En isa ook niet, geloof ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
Enne Isa, ik wist ook nie wat 2 girls 1 cup wasnu wel
![]()
naja niet echt mijn cup of ...
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omg je wist het echt niet>
Ja niets meer aan te doen nu dan he
Oja zo werk en heb niet zo zin erin, maargoed bring it on
Geweldig!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
Huh? Ben jij dezelfde Isa die elke nacht scheldend naast me in een tentje lag?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geweldig!We hebben poedeltjenaakt gezwommen en trampoline gesprongen (nou ja, niet naakt, dat deint een beetje te erg), gewandeld (1x een nachtwandeling in het bos!), buiten pannenkoeken gebakken, marshmellows geroosterd op een barbecue, genoten van de zon, 3 énige poesjes leren kennen en naar een opvanghuis voor wilde poezen gebracht
Twee keer heerlijke ijsjes gegeten (Lein stootte haar coupe om en toen ging Franco, de toffe ijscoman hem voor haar repareren). Spelletje Lifestyle gespeeld en allemaal leuke geheimpjes over elkaar te weten gekomen!
Urenlang Sex & The City gekeken, gekletst, geroddeld en jeugdherinneringen opgehaald
Het was supertof!!
(even het zwartgallige van Lein compenseren)
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Huh? Ben jij dezelfde Isa die elke nacht scheldend naast me in een tentje lag?
Wat heb je daar gedaan?quote:
Knuffje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:26 schreef motorbloempje het volgende:lamlendigheid alom
maar alle kleren zijn ingepakt, kasten en bed uit elkaar, nu alleen nog de bank naar het grofvuil vandeweek en morgen of zondag de Expedit uit mekaar....![]()
ben echt redelijk ziek, maargoed, moet even doorbikkelen.. nu nog een kop thee en dan plat, want om half 8 gaat de wekker weer, joy oh joy!
Mooi dat het gelukt is!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en we hebben 3 kittens naar een zwerversopvang gebracht. Ze waren cute. Althans, die ene grote rode was ergDe kleine rode was een beetje bang en liet zich moeilijk vangen. De kleine donkere hebben we makkelijk kunnen vangen.
Dat is geen mooi nieuws, teiganquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef teigan het volgende:
Mooi dat het gelukt is!!!
wij hadden minder nieuws mbt ons pleegkittenopvangschap... Een van de kittens van vorig jaar had kattenleukemie, en nu is er een kleine kans dat onze kat het ook heeft..
Kattenleukemie? Is dat een besmettelijke ziekte dan? Bij mensen is leukemie AFAIK niet besmettelijk... Toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef teigan het volgende:
[..]
Mooi dat het gelukt is!!!
wij hadden minder nieuws mbt ons pleegkittenopvangschap... Een van de kittens van vorig jaar had kattenleukemie, en nu is er een kleine kans dat onze kat het ook heeft..
Maar als het besmettelijk is, is er dan geen geneesmiddel voor?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:56 schreef teigan het volgende:
kattenleukemie is besmettelijk, via bloed en speeksel... Volgens sommige bronnen kunnen katten elkaar besmetten door uit hetzelfde bakje te eten..
als ze het eenmaal hebben is er weinig meer aan te doen, je kan vantevoren enten, maar wij zijn er eigenlijk altijd van uit gegaan dat dat niet echt nodig was, het is niet een standaard inenting...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar als het besmettelijk is, is er dan geen geneesmiddel voor?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:27 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn er hier mensen die van Britse vrouwenhumor houden? Smack The Pony
Superleukquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:52 schreef Isabeau het volgende:
Geweldig!We hebben poedeltjenaakt gezwommen en trampoline gesprongen (nou ja, niet naakt, dat deint een beetje te erg), gewandeld (1x een nachtwandeling in het bos!), buiten pannenkoeken gebakken, marshmellows geroosterd op een barbecue, genoten van de zon, 3 énige poesjes leren kennen en naar een opvanghuis voor wilde poezen gebracht
Twee keer heerlijke ijsjes gegeten (Lein stootte haar coupe om en toen ging Franco, de toffe ijscoman hem voor haar repareren). Spelletje Lifestyle gespeeld en allemaal leuke geheimpjes over elkaar te weten gekomen!
Urenlang Sex & The City gekeken, gekletst, geroddeld en jeugdherinneringen opgehaald
Het was supertof!!
(even het zwartgallige van Lein compenseren)
Dat coke snuivenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:37 schreef ColdFeet het volgende:
Oh wacht, ik heb er ook nog een die ontopic is
Superleukquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:43 schreef Leintjeuh het volgende:
De camping. Warm. Vochtig. Beschimmeld. Geen stroom. Geen internet. Een eind lopen voor een douche of een toilet. Laag tentje. Het was een... ervaring. Ik hou niet van kamperen. En isa ook niet, geloof ik
He get op zaterdag joh??quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:37 schreef Den_Haag het volgende:
zou het weer een duutser zijn?![]()
off naar college
Nicequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:44 schreef motorbloempje het volgende:
moggeuh
het belooft een lange dag IKEA meubels en Zweudse Schreufjes te worden!
verhuizen!
Lein!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:16 schreef Leintjeuh het volgende:
MoBlo, succes/sterkte/veel plezier vandaag!
Hobsel, slaap lekker straks
DH studeer-ze enzo
Succes moblo, ik haat t als ik zelf moet verhuizen. Je beseft dan pas dat al dat materiële wat je bezit eigenlijk ook een last kan zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
de katten vinden het maar raar en naar
vooral Cato is panisch dat we hem hier laten ofzo![]()
arme schatmorgen mag hij mee
Ik heb bij Isa in bed geslapen, en dat was, zoals gebruikelijk, weer erg fijn. In een tentje is ook 'wel leuk'. Voor één keertje. Alles word inderdaad klam enzo, het was een erg klein koepeltentjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lein!Heb je weer lekker in je eigen bed geslapen?
Ik vind in een tentje liggen ook leuk, maar als je met z'n 2en in zoon klein koepeltje ligt is het al gauw een beetje klam.
Zegt ze nuquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb lekker een 8 persoons koepeltent.Kun je makkelijk met 6 man in slapen.
oh, en nee. Geen duitser. een echte zweed! Een van de 3-4 zweden in ons programma.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:37 schreef Den_Haag het volgende:
zou het weer een duutser zijn?![]()
off naar college
Hier is je Duutser.quote:[25-8-2008 1:03:52] Nynke says: Nynke's asleep already, I'm just on her Computer. I'll tell her tomorrow, you wrote.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, en nee. Geen duitser. een echte zweed! Een van de 3-4 zweden in ons programma.
Nee, dat is niet de duutser. Dit is een duitser, toevallig klasgenoot, die hier 5 dagen op de grond geslapen heeft aangezien ie nog geen kamer heeft.quote:
vind je het goed dat ik nog niet zo lang vooruit denk? Vandaag moet ik eerst maar eens beslissen hoe ik de hoofdpijn aan ga pakken, en wat ik ga eten. En mezelf een schop onder de kont geven zodat ik ga studeren. Verder dan maandag kijk ik nog niet!quote:
Precies.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de duutser. Dit is een duitser, toevallig klasgenoot, die hier 5 dagen op de grond geslapen heeft aangezien ie nog geen kamer heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |