He get op zaterdag joh??quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:37 schreef Den_Haag het volgende:
zou het weer een duutser zijn?![]()
off naar college
Nicequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:44 schreef motorbloempje het volgende:
moggeuh
het belooft een lange dag IKEA meubels en Zweudse Schreufjes te worden!
verhuizen!
Lein!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:16 schreef Leintjeuh het volgende:
MoBlo, succes/sterkte/veel plezier vandaag!
Hobsel, slaap lekker straks
DH studeer-ze enzo
Succes moblo, ik haat t als ik zelf moet verhuizen. Je beseft dan pas dat al dat materiële wat je bezit eigenlijk ook een last kan zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
de katten vinden het maar raar en naar
vooral Cato is panisch dat we hem hier laten ofzo![]()
arme schatmorgen mag hij mee
Ik heb bij Isa in bed geslapen, en dat was, zoals gebruikelijk, weer erg fijn. In een tentje is ook 'wel leuk'. Voor één keertje. Alles word inderdaad klam enzo, het was een erg klein koepeltentjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lein!Heb je weer lekker in je eigen bed geslapen?
Ik vind in een tentje liggen ook leuk, maar als je met z'n 2en in zoon klein koepeltje ligt is het al gauw een beetje klam.
Zegt ze nuquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:30 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb lekker een 8 persoons koepeltent.Kun je makkelijk met 6 man in slapen.
oh, en nee. Geen duitser. een echte zweed! Een van de 3-4 zweden in ons programma.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 07:37 schreef Den_Haag het volgende:
zou het weer een duutser zijn?![]()
off naar college
Hier is je Duutser.quote:[25-8-2008 1:03:52] Nynke says: Nynke's asleep already, I'm just on her Computer. I'll tell her tomorrow, you wrote.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, en nee. Geen duitser. een echte zweed! Een van de 3-4 zweden in ons programma.
Nee, dat is niet de duutser. Dit is een duitser, toevallig klasgenoot, die hier 5 dagen op de grond geslapen heeft aangezien ie nog geen kamer heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |