Mobloquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:48 schreef motorbloempje het volgende:gisteren hebben paps en mams heel fijn geholpen
alle grote meubels op de kledingkast na zijn binnen en kunnen in elkaar gezet worden
we hebben een prachtige koel-vries-combinatie uitgezocht
![]()
![]()
ben zo ziek als een hond
moet werken (laatste werkdag in Renkum)![]()
wil op bed blijven
goedemorgen
Ik ben zelfs al bezig met het avondetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:50 schreef MissHobje het volgende:
OMG respect voor jullie wakkere mopjens
Wat vroeg ook allemaal !!!
dem ik moet een borrel ofzo
Oe wat maak je ??quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben zelfs al bezig met het avondeten![]()
Succes met je laatste dagje Moblo, ff doorzetten
Ben bezig salade in elkaar aan het flansen. Wat we erbij gaan eten weet ik nog niet, straks ff boodschappen doen, dan beslis ik wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe wat maak je ??
Heb bere trek eigenlijk
Gekke Moblo met je sleutelsherken dat wel.
slapen doe je niet op een lege maag Hobquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oe wat maak je ??
Heb bere trek eigenlijk
Gekke Moblo met je sleutelsherken dat wel.
ach daar merkt de lezer niets vanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:52 schreef Faithy het volgende:
alleen zijn mn quotes wel wat verneukt, maar daar gaat het niet om
Kun jij niet elke dag rond dezelfde tijd me er aan herinneren danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof dat iedereen wel van iedereen weet inmiddels hier wat voor anticonceptie er wordt gebruikt.
Ik doe aan geheelonthouding.![]()
er is vast wel een moment op die dag die je elke dag rond hetzelfde tijdstip ziet terugkomen....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Kun jij niet elke dag rond dezelfde tijd me er aan herinneren dan
reminderpiepje in je telefoon zetten... en hem bij je hebben, dan neem je hem altijd...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hij zit in m'n tas
hmmm ik probeer al meer dan vijf jaar dat tijdstip te vinden,
maar ik zie het nietMaar wie weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |