Volgens mij zijn daar wel andere alternatieven voor toch ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:11 schreef Den_Haag het volgende:
niet mogen sporten vanavond van de fysio![]()
ohnee...het leven is hier echt ontzettend duur. Kilo appels = 2 euro, liter melk 1.20 bijna..vlees is niet te betalen, en kaas ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Is het goedkoper in Sweden, Nynke?
terugduwen doe je met de zachte rubberen kant je kan je nagelriemen zachter maken door te weken in olie of wam water, dan kan je ze makkelijker zacht terugduwen) , de harde platte kant kan je bijv gebruiken om "extra" nagelriemen weg te krabben...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
DE, vraagje, dat weet jij vast wel.
Heb bij de Etos een bokkepootje gekocht voor mijn nagelriemen, maar er zitten dus twee kanden aan: een zachte rubberen 'gummetje' kant en een hardere platte kant.
Help, hoe wat moet ik er mee?
Ja sorry als ik daar helemaal naar toe moet rijden voor een uurtje is dat best prijzigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ohnee...het leven is hier echt ontzettend duur. Kilo appels = 2 euro, liter melk 1.20 bijna..vlees is niet te betalen, en kaas ook niet.
En dan heb ik het nog niet over de alcohol. Een goedkoop biertje is ongeveer 2.80. DAn heb je wel 0.4 liter. Dit is in een studentenkroeg, in een gewoon cafe krijg je die prijzen niet, dan betaal je 4-5 euro. Zat laatst in een gewoon cafe, bestlede 2 bier en een colalight en moest 110 kronen betalen, wat iets meer dan 11 euro is.
Maar, in het studentenleven zijn de dingen best okay.
dan kom je op de fiets!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja sorry als ik daar helemaal naar toe moet rijden voor een uurtje is dat best prijzig
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:15 schreef Vork het volgende:
Wat had je dan verwacht? Dat je nieuwe huisgenootje helemaal niet poept?
hij heeft zijn handen al vol aan mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:24 schreef Vork het volgende:
En hij baalt zeker dat er zo weinig echte vrouwen zijn.
Steer seriouslyquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn nieuwe huisgenootje heeft gepoept.
Het stinkt nu in het toilet.
Wat een tegenvaller.
Meh, andere keer, ik heb de hele dag al gefietst en daarna nog ff in het krachthonk geweestquote:
Er even over praten zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Steer seriously
omg enzo! en nu?
"Zeg, wil je niet meer zo stinken als poept?"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er even over praten zou ik zeggen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, als je ongeveer het tegenovergestelde BENT van wat vrouwen ZEGGEN dat ze leuk vinden, dan kom je in de buurt.
kloptquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, als je ongeveer het tegenovergestelde BENT van wat vrouwen ZEGGEN dat ze leuk vinden, dan kom je in de buurt.
Ik vond er eigenlijk geen hol an netquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik lach me rot, Nederland 3 VPRO
Lievurd, jij weet alles al.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vond er eigenlijk geen hol an net
Zit nu Michael Jackson te kijken
"Ik vertrek" kende ik al, dat programma over die vrouwen vond ik dd ook geen moer aan...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik vond er eigenlijk geen hol an net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |