ja maar die hoor zo eruit te zien enzo ..quote:
alvast gecondoleerd met jezelf dan maar..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:03 schreef DarkElf het volgende:
ik denk dat ik vandaag sterf aan vergiftiging![]()
net een eierkoek... na twee happen zag ik ineens aan de onderkant dat hijbeschimmeld
was
![]()
![]()
![]()
dus natuurlijk niet verder opgegeten maar wrs was het al te laat natuurlijk...![]()
![]()
thenksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:39 schreef Faithy het volgende:
[..]
alvast gecondoleerd met jezelf dan maar..
of ga preventief langs de eerstehulp
nietsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Gisternacht om 1:30 een mailtje van mijn ex gekregen, dat ze geėmotioneerd was na haar date, en dat ze die andere jongen wel leuk en knap vindt, maar dat er iets 'speciaals' mistte, en hoe bijzonder wij waren, dat het stiekum toch wel echte liefde was wat wij hadden, en dat ze hoopt dat we in de toekomst iemand anders kunnen vinden die net zo speciaal waren als wij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet je hiermee.![]()
je maag leeg laten pompenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
thenks![]()
![]()
en er zullen vast wel mensen zijn die dat doen
Nuecken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:25 schreef Stereotomy het volgende:
Gisternacht om 1:30 een mailtje van mijn ex gekregen, dat ze geėmotioneerd was na haar date, en dat ze die andere jongen wel leuk en knap vindt, maar dat er iets 'speciaals' mistte, en hoe bijzonder wij waren, dat het stiekum toch wel echte liefde was wat wij hadden, en dat ze hoopt dat we in de toekomst iemand anders kunnen vinden die net zo speciaal waren als wij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet je hiermee.
Meh, zo ben ik niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
niets
niet antwoorden, niets..
of alleen 'nee joh, het is juist heerlijk weer!'!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |