Ja weet ik veel, sommige vrouwen schijnen fanatiek hun hele lijf te scrubben en peelen en weet ik wat onder de douchequote:Op zondag 31 augustus 2008 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ja dat is dus de rest! doh
Je venusheuvel?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ooh...
ik doe mn benen/oksels/*ik weet niet hoe je dat noemt.. niet je vagina.. maar.. nevermind*
gewoon elke dag ff snel dan is het gemiddeld gezien best netjes
en 1x in de 3 dagen m'n haar
en ik smeer me voor het scheren in met badschuim heel snel
en natuurlijk zorg ik dat ik van binnen ook schoon ben!
ennnnn oja ik duw de nagelriemen van mn voeten terug en met zo een steentje er over heel snel.
Duurt bij elkaar 5-6 minuten of zo
Venusheuvel is de nette term, maar je kan ook zeggen dat je je schaamhaar scheertquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja zo iets! Haha. of heet dat ook "kut"?
bikinilijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja zo iets! Haha. of heet dat ook "kut"?
zoals ikquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, sommige vrouwen schijnen fanatiek hun hele lijf te scrubben en peelen en weet ik wat onder de douche
Lol, dat ik daar niet op kwamquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Venusheuvel is de nette term, maar je kan ook zeggen dat je je schaamhaar scheert
Ik heb een landingsbaan, speciaal voor die mannen die de weg niet weten te vindenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Lol, dat ik daar niet op kwam
Ik vind mensen met figuurtjes in hun schaamhaar raar
Hoe bedoel je zonde van het geld... *zucht* Mannen, je kan beter varkens houdenquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:41 schreef DarkElf het volgende:
Zo mr DE is wederom veilig aangekomen op de plaats van bestemming... Nu nog ff door de controles en dan op naar t hotel.
hij heeft alleen zijn taxfree sigaretten in het vliegtuig laten liggen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zonde van het geld... *zucht* Mannen, je kan beter varkens houdennietesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn exemplaar was al opgevoed en kon oa wassen en koken...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik heb vandaag een mannen-huis schoongemaakt. Het zeepdispenserbakje van de wasmachine was ZWART en GROEN. Van de SCHIMMEL! En woensdag ga ik mn oude huis checken, kijken hoe ex de boel bijhoudtquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:46 schreef DarkElf het volgende:
nietesmijn exemplaar was al opgevoed en kon oa wassen en koken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |