Mens, trek gewoon de deur achter je dicht en ga!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
De klootzakken! 'uw oproep wordt nu beeindigd'
Ik denk van nee, maar aan de andere kant zou k ook niet zo goed weten waarom ik me zou moeten verzekeren behalve gezondheidszorg oidquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:53 schreef ColdFeet het volgende:
Nog een keer geprobeerd en afgesloten... Kaasplankje, ja, zou jij 4 weken naar Zuid-Afrika gaan zonder reisverzekering?
quote:
Nog 2 werkwekenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:45 schreef AKnynke het volgende:
Hoe lang nog voordat jullie weggaan?
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kreeg gisteren nl een brief dat mijn Nederlandse verzekering beeindigd wordt. Dus ik dacht, meteen een nieuwe dan. Eigenlijk macht der gewoonte, zo'n reisverzekering.
Morgen naar SchotlandEn nu naar Antwerpen
quote:
whehehequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
De klootzakken! 'uw oproep wordt nu beeindigd'
af en toe is dat heerlijk jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Woeiii na ruim een uur keihard hardcore te hebben geluisterd is cnk dan toch uiteindelijk zijn bed uitgestuiterd
Nu echt keihard Thunderdome aan het luisterenquote:
jamaarjamaarjamaar ik had hem eerst lief wakker gemaakt met ontbijt op bed enzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou voor de rest van de week ongelofelijk sjaggo zijn als iemand dat bij mij zou flikken
/leeftijdspost
Lekker he, wij ook om 19 uur, wel je fotocamera meenemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:37 schreef borisz het volgende:
Over anderhalf uur gaan we van de restaurantweek gebruik maken.
Ja tante, ik zal het proberenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker he, wij ook om 19 uur, wel je fotocamera meenemen
http://www.ah.nl/receptenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:29 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens hele makkelijke (als in: snel klaar), maar gezonde, recepten?
Grote jongen, zie het topic dus. Ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:37 schreef borisz het volgende:
Heerlijk gegeten, en ja Tante Bloes ik heb mijn camera meegenomen. Ook foto's gemaakt van het eten
.
Die overige 33 wedstrijden winnen we gewoonquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grote jongen, zie het topic dus. Ook.
En ach Ajax.....![]()
Over drie weken 17.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Hoe oud is het broertje Boris?
Mijn broertje is soms een drama qua eten, als moeders iets nieuws maakt ben ik er altijd voor te porrenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Mijn jongste is 21 en die kan dit soort dingen ook nog steeds niet echt waarderen hoor
Komt wel.
Of niet
Incesten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Jouw jongste isen ook zijn vriendin is
. Allemaal
in Bloezzefamilie.
F. eet altijd hetzelfde voor mijn gevoel. Nu met diequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:30 schreef borisz het volgende:
Mijn broertje is soms een drama qua eten, als moeders iets nieuws maakt ben ik er altijd voor te porren. Mijn broertje 99 van de 100 keer niet. Die eet het liefst iedere dag hetzelfde
Lekker weer buiten,quote:
straks maar eens kijken hoe het te combineren is. Nu slapen. De wekker staat aan voor morgenochtend...nog flink wat te doen morgen! Trusten!quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:50 schreef krakkemieke het volgende:
Je bent ook lekker aan het uitgaan, dus ik ben trots op je Knynke! Dat komt helemaal goed!
ik heb ook wel zin in worst, trouwens..quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:53 schreef remlof het volgende:
Ow trusten knyn, ik kijk nog even of er wat worsten over zijn
Omg, is het zo erg?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb ook wel zin in worst, trouwens..
Nou beetje danquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 08:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou beetje dan
Vast niet lang meer, tis merkbaar zondag.. komen ze laat op gang hier
zwaar nagetafeld of zoiets
Niet overdrijvenquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:03 schreef MissHobje het volgende:
Wow wat een actievelingen zijn jullie
Complimenten hoor op dit tijdstip
Te mooi weer om te blijven liggen, de vogels hebben me gewektquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:03 schreef MissHobje het volgende:
Wow wat een actievelingen zijn jullie
Complimenten hoor op dit tijdstip
Ik neem het wel over van je danquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Te mooi weer om te blijven liggen, de vogels hebben me gewekt
Mafzequote:Op zondag 31 augustus 2008 09:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik neem het wel over van je dan
*crasht*
Lein is tof! De vraag is hoe het oordeel over jou luidt!quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mafze![]()
enne Lein viel in het echt best mee eigenlijk
Het oordeel nog wel, amai, alsof ik aan de hemelpoort sta te wachten ofzoquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lein is tof! De vraag is hoe het oordeel over jou luidt!
quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het oordeel nog wel, amai, alsof ik aan de hemelpoort sta te wachten ofzo
*kick*quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Schop me eens m'n bed uit? Als je wilt natuurlijk!
wehhee , tevens shop om uit bed te komen voor jouquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:15 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lein is tof! De vraag is hoe het oordeel over jou luidt!
Ik mag niet klagen. Wat niet wil zeggen dat ik dat ook niet doe natuurlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
toch wel![]()
Mogguh Q. alles oqé met joe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |