Uhm... Misschien, maar ik ken nog niet zo veel namen!quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
Hee PF, gister kwam ik iemand tegen waarvan de dochter jouw studie doet in Amsterdam. Ene Nikky die 24 is? Ken jij die?
Nee er zijn er maar vier in Nederland!quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ze heeft de intro niet meegedaan. Ze begint volgende week pas. Wat ik raar vond, want jij was verleden week al begonnen. Misschien zijn er meerdere HBO opleidingen in Amsterdam van wat jij doet?
quote:PF says:
o wist je wel toch?
PF says:
die jongen die je toen eerst tegen kwam met frederiek er bij is nu iets van.. 3 maanden mn vriendje
stomme ex says:
Nee dat wist ik niet.. Toen ik er 3 maanden naar informeerde deed je er heel schijnheilig over dat het een verre vriend was en nog 2 andere inmiddels nu blijkende smoezen. Heb er iig naar geinformeerdMaar leuk voor je
3 maanden al... doe ik je niet na
Dit is trouwens altijd wel heel typisch, m/v, in zo'n situatie.quote:Toen ik er 3 maanden naar informeerde deed je er heel schijnheilig over dat het een verre vriend was
Drie maanden geleden was het ook een verre vriend en de laatste persoon waar ik een relatie mee zou beginnenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit is trouwens altijd wel heel typisch, m/v, in zo'n situatie.
Ik stijl m'n haar altijd voor ik ga slapen, volgende dag zit het nog primaquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, op de middelbare school kende ik een jongen die zijn haar met gel in model deed voordat hij ging slapen.![]()
Ook kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |