Ja maar zo assertief ben ik niet, merkte je dat niet?quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:33 schreef kaasplankje het volgende:
Aaaaawhad dat gewoon gezegd dan had ik het nog ff gepost toen ik thuis kwam vannacht, ik vond je al zo stilletjes
Met jou? En Isa?quote:
Uhm, huh? *gaap*quote:Op zondag 31 augustus 2008 10:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik dacht al, dat is vast alleen maar je grote mond
quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Dat kan ik hier niet uitleggen, sorry.
Ik doe mijn bestquote:
Het weer helpt wrs wel mee in humeur ) Tis echt stralend!quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe mijn bestGa je nog wat leuks doen vandaag?
omdat we straks wrs nog lekker in bad duiken samenquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:34 schreef Isabeau het volgende:
DE, waarom gaan jullie niet lekker vroeg naar Brussel en dan heerlijk in het zonnetje op een terrasje mensen kijkenEn leuk, een meet met SHE!
oh ja dat was het! wij vroegen ons idd al af toen hoe dat zou smaken... maar zijn weer niet consument genoeg om het meteen in het karretje te flikkeren.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, die zijn nieuw. En upscale marketing. De druivensap is van Cabernet Sauvignon-druiven gemaaktofzo, terwijl die druiven juist alleen uitermate geschikt zijn voor wijnproductie en niet om zo te eten/drinken.
![]()
die wil ik ook nog wel eens proberen, hoewel zelf échte limonade maken natuurlijk veel lekkerder isquote:En natuurlijk ook nog de Citroen/Bronwater limonade. Die wil ik nog wel een keer uitproberen, ben gek op old skool citroen/water limo.
Nou, ik ben de Cranberry Light drink aan het drinken. En ken je dat gevoel dat je tong aan je gehemelte lijkt te plakken van de aspartaam of van de Cranberry? Nu dubbel dus.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:44 schreef DarkElf het volgende:
toch eens halen van de week
JIj nog plannen vandaag? En Steer??
Ja, die heb ik ook gemaakt! Zalig! En die wentelteefjes moeten met briochequote:Op zondag 31 augustus 2008 11:50 schreef Liejannuh het volgende:
Komt uit dit boekje:
[ afbeelding ]
De bananenpannekoekjes zijn ook erg lekker.
Ik heb turks brood gebruikt. Ging ook uitstekend.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gemaakt! Zalig! En die wentelteefjes moeten met brioche
het is hier een graad of 13. Ik heb een rokje met een panty en een vestje aan..quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uhm, huh? *gaap*Goeiemorgen
wat een gesprek op de vroege zondagochtend
Feestje was leuk, zij het enigszins uhm raar. De salades waren zalig. Het snoep zoetjes. Het gezelschap prima te doen.
Steer, ik zit niet aan Lein vastgegroeidZe zorgde voor mijn moeder, maar dat is nu voorbij dus we zullen elkaar een stuk minder vaak zien. En de politie op station Den Haag gaf ons (you and me
![]()
) gelijk betreffende bier drinken in de trein.
AKnynke, wentelteefjes![]()
Heerlijk! Maar is het daar nu zoveel kouder dan in Nederland dan? Het is hier lekker warm. Voor de verandering hoor, de rest van de week was het maar zozo.
wel een zonnetje erbij?quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het is hier een graad of 13. Ik heb een rokje met een panty en een vestje aan..
soms. Het weer is hier heel erg veranderlijk...het kan niet een dag niet regenen, lijkt het wel. Vanmorgen was het stralend blauw, maar nu is het bewolkt. zo is het meestal!quote:
kheb het drukker dan anders dus zo vervelend is het nietquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Elf, de hele week alleen![]()
Vandaag naar Amsterdam, mijn honkballende zoonop de film zetten
quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Haha wil ik een blog gaan maken staat er dit in de laatst bijgewerkte blogs:
Laatst bijgewerkte weblogs
Paul en Trudie in Australië!
Heerlijk als ie dan weer thuiskomtquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:47 schreef DarkElf het volgende:
kheb het drukker dan anders dus zo vervelend is het nietmaar kga hem wel missen hoor! (en hij mij, dat scheelt
)
Das altijd buitenquote:oeh tis lekker weer voor honkbal (als het buiten is dan)
yes, elkaar missen is niet leuk maar dát je elkaar mist is wel een goed teken natuurlijk en elkaar weer zien dan is heel erg leukquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk als ie dan weer thuiskomt
[..]
Das altijd buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |