hoe was je feestje gister? nog toffe roddels?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:51 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon een etentje regelen principessa en iedereen wat mee laten nemen.Zelf zorg je voor frisdrank en wegwerpservies.
Altijd leuk en weinig gedoe voor jou.
Feestje was erg tof.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoe was je feestje gister? nog toffe roddels?
als 't mooi weer is is dat wel leuk om te doen in 't park of zo.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:51 schreef Liejannuh het volgende:
Gewoon een etentje regelen principessa en iedereen wat mee laten nemen.Zelf zorg je voor frisdrank en wegwerpservies.
Altijd leuk en weinig gedoe voor jou.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:ik heb de laatste zomerse dag van het jaar gespendeerd met het schoon maken van het huis van een vrijgezelle man
![]()
Het was smerig. Erg smerig
Van half 12 tot half 6 bezig geweest
![]()
Oh en tweelingzus viert vandaag haar verjaardag. Middels een barbecue. En ik ben niet uitgenodigd![]()
Dus. Wil er iemand van leven ruilen?
Omdat ik daar nog wel eens over de vloer kom en bijna alles was erg vies vuil goor en ranzig. Wist je dat het zeepdispenserbakje van je wasmachine kan schimmelen? Ik niet. Wist je dat die schimmel zwart kan zijn? Ik niet. Nu weet ik het wel en moet ik nódig onder een hete douche met een fles dettolquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:13 schreef AKnynke het volgende:
![]()
Waarom in hemelsnaam dat schoonmaken??
Je moet met dit mooie weer ook niet gaan schoonmaken! Die is dom zegquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:11 schreef Leintjeuh het volgende:ik heb de laatste zomerse dag van het jaar gespendeerd met het schoon maken van het huis van een vrijgezelle man
![]()
Het was smerig. Erg smerig
Van half 12 tot half 6 bezig geweest
![]()
Oh en tweelingzus viert vandaag haar verjaardag. Middels een barbecue. En ik ben niet uitgenodigd![]()
Dus. Wil er iemand van leven ruilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |