Gisteravond stond op zijn weblog wat er aan de hand was.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
zijn er geen mods in da house, ik ben weg, krijg net verschrikkelijk nieuws en moet vliegen naar het ziekenhuis, laters
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:33 schreef dgklieke het volgende:
WEBLOG REACTIES: DUS DAT
Gisteren dus een vet bizarre dag gehad.
Het begon allemaal smorgens, met zijn 2-en naar Amersfoort, oma Recourt ophalen en dan op naar Eindhoven het huwelijk van Ivo en Petra.
Claire ging de bruidsvisagie doen van haar aanstaande schoonzusje, en ik ging met Bram naar Ivo toe. Heel gezellig, had een mooi pak aan, Bram ook natuurlijk. Daarnaast zagen Ron en Berga er ook schitterend uit. Bij Ivo een broodje gegeten en toen met zijn allen (en camera man, had Bram goed geregeld) Petra ophalen.
Daar aangekomen was er een heel mooi momentje. Ivo die Petra ophaalde en ze zag er echt schitterend uit! Toen met zijn allen naar het gemeentehuis in Veldhoven waar het huwelijk werd ingezegend. Een schitterend mooie, informele plechtigheid waar Ivo en Petra in de echt werden verbonden.
Claire en Bram waren getuigen van Ivo. Tijdens de plechtigheid gaf de kleine Sem, het kindje van Ivo en Petra, de ringen aan. (natuurlijk met behulp van Ron) Het was echt heel ontroerend. Claire en ik wisselden vele blikken. Ik zat op de voorste rij tussen de oma's van Claire en de ouders van Claire en de ouders van Petra in. Ik moet zeggen het haalde toch veel herinneringen aan ons eigen huwelijk naar voren, en als ik naar Claire keek, zag ik hetzelfde in haar ogen.
So far so good, klein minpuntje, ik moest direct na de ceremonie weg, want het is druk op werk. Dus ik in de trein terug naar Hilversum en toen naar Eemnes. Zat ik daar achter mijn computer te werken, in mijn mooie pak met corsage, maar goed je hebt hart voor de zaak of niet.
Rond een uurtje of acht was ik in bespreking en had dus mijn telefoons achter mijn computer liggen. Word ik gebeld door een vriend, dat ik Claire moet bellen. Wat blijkt,
Claire bracht Oma Recourt terug van de bruiloft naar Amersfoort, werd oma onwel naast Claire. Claire stond helemaal overstuur naast de auto terwijl de ambulance Oma uit de auto haalde.
Nou, daar sta je dan met je goeie gedrag. Dan ben je met zijn tweeen keihard aan het werk voor je toekomst, maakt eigenlijk meer uren dan een dag heeft. Heb je het prima naar je zin met hoe je leven eruit ziet. Maar dit zet je dan wel even met je voeten op de grond.
Claire reed dus achter de ambulance mee naar Nieuwegein. Natuurlijk ging ik meteen naar het ziekenhuis, kon natuurlijk meteen weggaan, sterker nog werd direct gebracht. Ron en Berga waren daar ook al onderweg.
Dus zo kon het verkeren dat ik op een bruiloft was geweest, daarna direct naar mijn werk en om een uurtje of negen stond ik samen met CLaire, Ron en Berga in een trauma kamer, in het ziekenhuis van Nieuwegein.
Oma had een breuk in der middenrif, waardoor de maag in borstholte was geschoten. Hierdoor dreigde een maagperforatie en aangezien oma al 87 is, is dat natuurlijk super gevaarlijk. Gelukkig stabiliseerde haar toestand en kon ze naar huis diezelfde avond en ging ze vandaag weer naar het ziekenhuis voor het plan om dit op te lossen. Dat was schrikken, maar gelukkig is Claire een enorme stoere chick en door haar ingrijpen en vlotte handelen kon oma subiet naar het ziekenhuis zodat de situatie niet erger werd dan hij al was.
Dus een vrij bizarre dag kun je wel zeggen,
en om het allemaal erger te maken. Claire haar tasje had ze op de achterbank laten liggen toen ze uitstapte bij de eerste hulp. Natuurlijk om het feest compleet te maken is er in de auto ingebroken en is haar tasje gejat met al haar pinpassen en creditcards, en mijn paspoort erin. Dus deze morgen voordat ik weer naar mijn werk ging mochten we vernemen dat er een aanzienlijk geldbedrag van haar rekening was gehaald. Natuurlijk moet ik naar Oldenzaal toe om aangifte doen van mijn paspoort en heeft Claire haar halve dag moeten besteden aan het politiebureau.
Daarnaast moest ik natuurlijk vandaag werken (ben net 2 uurtjes terug) en Claire moest de sleutel ophalen van ons bedrijfspand en onze nieuwe woning.
Dus zit dit nu te tikken terwijl we alles aan het inpakken zijn, ben morgen vrij, hoef zondag pas weer te werken, en gaan morgen dus overhuizen. Zit nu tussen tientalle verhuisdozen, maar goed. Het is allemaal voor een goed doel.
Merkte, tot mijn verbazing en ontroering, dat jullie enorm met ons meeleven, daarom wilde ik jullie dit log niet onthouden. Bedankt voor alle lieve reacties. Ze zijn gezien, gelezen en vooral enorm gewaardeerd.
tot gauw,
liefs
Huub en Claire
Gepubliceerd door: Huub | op: 2008-08-29 | om: 23:23
bron
Vandaag gaan Huub&Claire verhuizenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Oma van Claire in elkaar gezakt, Claire's portemonnee tas gejat.
ach gossie nu herinner ik me dat mensje ook weer was (is) een gezellig omaatje.....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 06:02 schreef Prospera het volgende:
Oma Recourt met Joris op de bruiloft van Huub&Claire![]()
[ afbeelding ]
@Vandaag
[ afbeelding ]
@Varen
[ afbeelding ]
Mazaru
Ja, ze was best bijdehand hè?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 06:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach gossie nu herinner ik me dat mensje ook weer was (is) een gezellig omaatje.....
nah we zullen voor haar duimen en dat ze maar weer gauw op de been zal zijn
Compleet logisch, waarschijnlijk is Huub bang dat hij hem kwijt raakt en je weet hoe vrouwen zijn met tasjes; die verliezen ze normaal geen moment uit het oogquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 06:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Vraag me toch af waarom Claire rondloopt met Huub's paspoort in haar handtasje.
Dat kloptquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Compleet logisch, waarschijnlijk is Huub bang dat hij hem kwijt raakt en je weet hoe vrouwen zijn met tasjes; die verliezen ze normaal geen moment uit het oog
Zou toch gezworen hebben dat het Claire zelf was...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 06:02 schreef Prospera het volgende:
Oma Recourt met Joris op de bruiloft van Huub&Claire![]()
[ afbeelding ]
@Vandaag
[ afbeelding ]
@Varen
[ afbeelding ]
Mazaru
Handjes af van oma Recourt en van Claire trouwens ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou toch gezworen hebben dat het Claire zelf was...
Je kon gewoon een nieuwe openen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:36 schreef Juud79 het volgende:
Ik kon gisteravond al geen reactie meer achterlaten hier omdat er een slotje op zat![]()
Wat maak je allemaal mee op een dag Huub (en natuurlijk ook Claire). Wat een gedoe allemaal, ben blij te horen dat het naar omstandigheden goed gaat met de oma van Claire. Wat een prachtig mensje is dat....
Veel succes met de verhuizing vandaag en veel plezier met t bezoek dit weekend!![]()
Ow en dat ik met, ik geloof, een flink aantal mede fokkers morgen achter de beeldbuis zit om eens eempjes naar CBML te kijken, ben benieuwd...
Toen ik nog online was, had net iemand 59 geopend en die zat ook meteen weer dicht, dan is t zinloos om er weer een te openen dacht ik zo...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je kon gewoon een nieuwe openen.
Ben je gewoon gefrustreerd dat Lieke geen topic heeft of wil je dit topic nu al weer verpesten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou toch gezworen hebben dat het Claire zelf was...
Morgen gaan we hier allemaal dicht, nog ff en dan hopelijk in december weer een nieuwe DGKquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:42 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Toen ik nog online was, had net iemand 59 geopend en die zat ook meteen weer dicht, dan is t zinloos om er weer een te openen dacht ik zo...
Nu was ik net weer online en zag ik dat er weer een nieuwe was, hoop dat het nu weer wat langer open kan blijven. Waar zijn Noekje en Gert als je ze nodig hebt.....
quote:Lief
Hoi lieve mensen, wat een lieve reacties.. Je kunt alles nalezen op www.rocketmiljonairs.nl
Ik beloof binnenkort wat te schrijven, en foto's te plaatsen van petra als bruidje etc, moet nu opschieten ivm verhuizing. Bram komt zo met zn busje, en dan laden we de 1e lichting vast in. Heb tot vannacht alles zo goed en zo kwaad als het ging vast ingepakt, ik ga nu tussen-door werken... Wordt een lekker thuisje, ziet er fantastisch uit.
Ik beloof wat foto's van de verhuizing te plaatsen... Oma gaat t weer wat beter nu, ze doet even rustig aan. Was idd schrikken zo op de snelweg zonder vluchtstrook... dacht dat ik gek werd. Maar gelukkig schijnt t zonnetje weer vandaag ..
KUSKUS
Dus (voorlopig) geen DGK-topics meer:?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Morgen gaan we hier allemaal dicht, nog ff en dan hopelijk in december weer een nieuwe DGK
We krijgen een eigen forum. Huub is ook al geïnformeerd dus er is niks aan de hand.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:06 schreef sunny16947 het volgende:
Ja die DGK topics mogen van mij wel dicht. Maar zie geen DGK voor dit topic staan. Dit is gewoon ster Huub's eigen topic, wat volgens mij dan ook in het goede rijtje staat en niet gesloten hoeft te worden. Dat geroep om sluiten of het afzeiken en dan een slotje, lijkt mij een poging om ons naar FTR-CBML te krijgen. Want erg veel respons zie ik daar niet.
Huub zuigt zwaar, wat een klootzak enne nu weet ik het zeker: CMBL wordt nooit wat, Huub en Hoeren dat gaat goed samen !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
We krijgen een eigen forum. Huub is ook al geïnformeerd dus er is niks aan de hand.
Als ik later groot ben, wil ik net zo stoer als jij worden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:19 schreef neo567 het volgende:
[..]
Huub zuigt zwaar, wat een klootzak enne nu weet ik het zeker: CMBL wordt nooit wat, Huub en Hoeren dat gaat goed samen !
Vanwege het OMAO-schuim.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:33 schreef Darklight het volgende:
waarom komt er een eigen subforum?
Leg even uit Noekje. Een eigen forum van wat? CBML? Huub? DGK? Hoe wat waar?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:16 schreef noekje het volgende:
[..]
We krijgen een eigen forum. Huub is ook al geïnformeerd dus er is niks aan de hand.
Staat toch al in feedback.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:33 schreef Darklight het volgende:
DIe vraag vroeg je al eerder in de DGK-FeedBack,quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:33 schreef Darklight het volgende:
Een forum op FOK! Een CBML-forum.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:44 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Leg even uit Noekje. Een eigen forum van wat? CBML? Huub? DGK? Hoe wat waar?
Ha, dat méén je niet? Wat goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Een forum op FOK! Een CBML-forum.
Ik heb écht in tijden niet zo gelachen maar het is klaar nu. Geen gedonder meer binnen dit topic.quote:
En die van Fluitertje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ha, dat méén je niet? Wat goedHeeft het pmetje van Disana aan Yvonne toch geholpen (denk ik)
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb écht in tijden niet zo gelachen maar het is klaar nu. Geen gedonder meer binnen dit topic.
Het is nu al dagen feest waar ik met plezier de slingers heb opgehangen maar het is mooi geweest.
Er gaat hier weer gemod worden. Dit topic is straks weer van mij en van Gert. Wij willen dit gezeik niet meer op elkaar. Daarzo.quote:
Dat horen we dan wel van Huub zelf en wat mij betreft gaat dit topic gewoon mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:59 schreef sunny16947 het volgende:
Huub is op de hoogte zeg je. Heeft hij je ook verteld wat hij er van vindt dat zijn eigenste topic dicht gaat?
Prima. Al denk ik dat jij te bevooroordeeld bent om dit onderdeel te modereren, maar goed we zullen het wel zien (het is veel erger dan ik dacht).quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Er gaat hier weer gemod worden. Dit topic is straks weer van mij en van Gert. Wij willen dit gezeik niet meer op elkaar. Daarzo.
Dit onderdeel was altijd al van Gert en mij en uiteraard ben ik bevooroordeeld. Als ze jou blauw zouden maken ook. Zo werkt dat. Gewoon binnen the policy posten en dan is er niks aan de hand maar er gaat wel gemod worden. Gezellig hè?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Prima. Al denk ik dat jij te bevooroordeeld bent om dit onderdeel te modereren, maar goed we zullen het wel zien.
Dat zien we morgen wel. Voorlopig ga ik met wat flessen wijn de hort op!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:04 schreef sunny16947 het volgende:
Wordt de titel dan anders? Commotie om Huub in het hokje of Commotie om Huub de buroredacteur.
Natuurlijk werkt dat zo, maar ik weet dat ik daar geen misbruik van zou maken. Ik zou mijn vooroordeel eerder tot een nadeel maken, om elke vorm van partijdigheid of terreur naar andersdenkenden zeker proberen te voorkomen. Als ik dat niet kan, word ik ook geen mod.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit onderdeel was altijd al van Gert en mij en uiteraard ben ik bevooroordeeld. Als ze jou blauw zouden maken ook. Zo werkt dat. Gewoon binnen the policy posten en dan is er niks aan de hand maar er gaat wel gemod worden. Gezellig hè?
Dat was toch al bekend toen het DGK subforum zou gaan sluiten??quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Een forum op FOK! Een CBML-forum.
Mee eens!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Noekje en Gert, hartelijk dank voor het willen modden in het sub-forum
van reallife Can't Buy Me Love zonder streams, wat start op zondagavond 19:30.
Succes samen met het inrichten van het forum, wat zondagmiddag om 17:00 open gaat op Fok.
Alhoewel ik het Huub gun dat hij eventueel een eigen topic krijgt in het sub-forum CBML
ben ik zelf een beetje klaar met het commotie om Huub-topic, maar dat ligt niet aan Huub.
Elders las ik dat Huub zeker ook het sub-forum gaat bezoeken, maar dan niet als
redactiemedewerker maar als fok-user, wie weet komt zijn collega van de CBML-redactie
af en toe wel reageren, bijvoorbeeld tijdens de live-uitzendingen die we live kunnen volgen.
Vele reacties lees ik in de SHO dat mensen zich afvragen waarom er een sub-forum komt voor CBML?
Sommige lijken het niet te begrijpen dat er en subforum CBML komt, of zijn er zelfs niet blij mee.
Zie alle posten van Gert en Noekje.
En wanneer je van afzeiken en ergeren houdt, zou je best bevredigende 13 weken
kunnen krijgen, met vele hoogtepunten.
Door het volgen van de topics:
CODU, commentaren op de uitzendingen .
COS of sossen.
Spelers-topics.
Wekelijkse Live -uitzendingen.
CBML in de media
Aangvuld met Screenshots vanaf PC-tv.
Nee, er was geen sprake van een eigen forum. Dit is pas gisteren ter sprake gekomen. Ik had het iig niet verwacht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was toch al bekend toen het DGK subforum zou gaan sluiten??
Dat zou toch maar tot september zijn, wanneer de nieuwe RLS zou beginnen?
Tja, dat kan. Ik heb hier als mod gezeten, als user en straks weer als mod en het enige doel is om er een leuk forum van te maken zonder teveel gezeik op elkaar. Zoiets doe je nog altijd met z'n allen en ook users hebben daar een bijdrage in. Ik doe het iig niet uit macht maar we willen gewoon een plek bieden aan een stel users en dat er regels zijn dat is maar een detail maar wel een middel om het leuk te houden. Zo'n big deal is het niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt dat zo, maar ik weet ik daar geen misbruik van zou maken. Ik zou mijn vooroordeel eerder tot een nadeel maken, om elke vorm van partijdigheid of terreur naar andersdenkenden zeker proberen te voorkomen. Als ik dat niet kan, word ik ook geen mod.
Ik zou het wel kunnen, maar ik wil mezelf dat niet aandoen, zelfs als ik zou denken daar voordeel uit te kunnen halen. Modjes zijn top (meestal dan, want het is een hondenbaan).
ok, wel logisch eigen subforum bij een rls ala bb/dgkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Staat toch al in feedback.
Maar goed. Wij krijgen een eigen forum omdat the deal was dat wij hier zouden blijven totdat de volgende RLS zich zou aandienen. Dat er geen streams komen, is kut maar het houdt hier wel op dus het is dit of niks.
Aangezien het aardig wat users zijn, nemen we de hele bende mee. Vind je het niks, gewoon niet komen en gooi het uit je index.![]()
En als het niks wordt dan kan die alsnog weg.
Jaja, ik weet dat je modje was. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, er was geen sprake van een eigen forum. Dit is pas gisteren ter sprake gekomen. Ik had het iig niet verwacht.
[..]
Tja, dat kan. Ik heb hier als mod gezeten, als user en straks weer als mod en het enige doel is om er een leuk forum van te maken zonder teveel gezeik op elkaar. Zoiets doe je nog altijd met z'n allen en ook users hebben daar een bijdrage in. Ik doe het iig niet uit macht maar we willen gewoon een plek bieden aan een stel users en dat er regels zijn dat is maar een detail maar wel een middel om het leuk te houden. Zo'n big deal is het niet.
Nou doei!
I rest my case!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:51 schreef Juud79 het volgende:
* Juud, dankt God op dr blote knieën, dat ThunderBitch geen mod is *
Precies en daar is ie toch vaker dan thuis.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:09 schreef sunny16947 het volgende:
Is dit stilte voor de storm van morgen??????
Doe even normaal zeg, ga maar lekker autoritair blaffen als je weer blauw bent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:53 schreef noekje het volgende:
Geen gedonder meer binnen dit topic.
Het is nu al dagen feest waar ik met plezier de slingers heb opgehangen maar het is mooi geweest.
Van jou en van Gert?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:59 schreef noekje het volgende:
Dit topic is straks weer van mij en van Gert. Wij willen dit gezeik niet meer op elkaar. Daarzo.
Jups, volgende keer gewoon Dela bellen i.p.v. 112quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Handjes af van oma Recourt en van Claire trouwens ook![]()
Probeer je weer een slotje te regelen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, volgende keer gewoon Dela bellen i.p.v. 112
Deze zin zegt werkelijk alles over jou. Dat jij jezelf oh zo belangrijk vindt. En straks in het blauw weer lekker autoritair kan doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Er gaat hier weer gemod worden. Dit topic is straks weer van mij en van Gert. Wij willen dit gezeik niet meer op elkaar. Daarzo.
Handjes af is handjes af......quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:35 schreef Dementor het volgende:
Wat een cheap shot.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Handjes af is handjes af......
Weet je het nu na anderhalf jaar DGK te hebben gekeken nog niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze zin zegt werkelijk alles over jou. Dat jij jezelf oh zo belangrijk vindt. En straks in het blauw weer lekker autoritair kan doen.
Een beetje opgevoed mens begint nooit met zichzelf, maar jij wil dominant zijn boven alles.
En jij bent zo'n Harrie Potter die blozend naar de grond kijkt als een of andere bijna-stadswacht zegt dat je niet met je Hummer door de Leidsestraat mag rijden.quote:
Respect is ver te zoeken...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze zin zegt werkelijk alles over jou. Dat jij jezelf oh zo belangrijk vindt. En straks in het blauw weer lekker autoritair kan doen.
Een beetje opgevoed mens begint nooit met zichzelf, maar jij wil dominant zijn boven alles.
tuurlijk.....quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:45 schreef Manu82 het volgende:
We gingen toch aardig doen tegen elkaar?
Fuck, wat ben jij laat....?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:15 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk.....
zullen wij het goeie voorbeeld geven![]()
Wat zou Claire toch gekookt hebben vandaag???? of zou ze het net zo makkelijk als wij gedaan hebben, lang leve de Mac
Respect voor wat? Ik zeg nooit ik en die ander. Maar die ander en ik. Dus wie heeft er dan geen respect.quote:
Huub is positief ,dat is een gegeven ..mijn mening en alle slechte eigenschappen mogen anderen uitkotsen..quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Respect voor wat? Ik zeg nooit ik en die ander. Maar die ander en ik. Dus wie heeft er dan geen respect.
Ik was toch al niet van plan CMBL te gaan kijken en met Gert en Noekje zitten we weer op nowlive-niveau, waarbij je je mening niet mag geven als die negatief over Huub is.
Joh, laat lekker gaan, we gaan het hier over Huub, Claire en nu ook d'r oma hebben.....quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Respect voor wat? Ik zeg nooit ik en die ander. Maar die ander en ik. Dus wie heeft er dan geen respect.
Ik was toch al niet van plan CMBL te gaan kijken en met Gert en Noekje zitten we weer op nowlive-niveau, waarbij je je mening niet mag geven als die negatief over Huub is.
kop houden, claire!quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Huub is positief ,dat is een gegeven ..mijn mening en alle slechte eigenschappen mogen anderen uitkotsen..
Niemand weet wie repelsteeltje is en als iemand het voor Huub opneemt ben ik het wel ,durf ik zomaar te zeggen zonder geen levenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Niemand weet wie repelsteeltje is en als iemand het voor Huub opneemt ben ik het wel ,durf ik zomaar te zeggen zonder geen levenverkeerd gespeld....truste ..zucht....
Huub is ook af en toe wel een goeie knul. Slaap lekker Mooiii, postertje van 'm in A0 formaat boven je kribbe doet heerlijk dromenquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Niemand weet wie repelsteeltje is en als iemand het voor Huub opneemt ben ik het wel ,durf ik zomaar te zeggen zonder geen leven
Geen postertje nodig, sommige mensen zitten in een hartjequote:Op zondag 31 augustus 2008 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is ook af en toe wel een goeie knul. Slaap lekker Mooiii, postertje van 'm in A0 formaat boven je kribbe doet heerlijk dromen
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:40 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Geen postertje nodig, sommige mensen zitten in mijn hartjeSommigen.....
Huub ,je niet generen als ik Huub 4 ever zeg."Vroegehhh" vond je het leuk...
![]()
Ik denk dat Huub aandacht inderdaad wel leuk vindt, maar waarom je denkt dat hij de problemen van de oma van Claire daarvoor gebruikt snap ik niet. Ik snap al helemaal niet wat dat te maken heeft met de medemens en empathie?quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:13 schreef wimpeyV het volgende:
Denk, dat Huubje wel geilt op de aandacht, die hij nog deels krijgt via zo'n subforum, omdat de media-aandacht op de media-streams volledig weg is.
Medische klachten van een lief omaatje krijgen optimale aandacht vanuit zijn eigen gecreerde perspectief. Vind dat omaatje echt een heel leuk mens.
Fucking Huub, toon eens empathie voor de medemens in alle facetten, vet uitgezakt op de bank., uitkerings trekkend of medisch verkerend in een hopeloze situatie.
Spel of niet spel, je hebt je in deze echt schofterig gedragen..
De eikelquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:51 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub slaap lekker...met Claire.
Zal ie wel moeten.. Bij Lieke komt ie er niet meer in en bij Hedda ook niet heb ik zo het idee...quote:
quote:
Valt onder Gert en mij. Zo bedoelde ik het eigenlijk. Het is ook van iedereen maar dat schreef ik later ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg, ga maar lekker autoritair blaffen als je weer blauw bent.
[..]
Van jou en van Gert?
Een subforum 'is' van iedereen.
Jouw avatarquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal ie wel moeten.. Bij Lieke komt ie er niet meer in en bij Hedda ook niet heb ik zo het idee...
skattie dat snapte de meeste wel, alleen hebben sommige er een sport van gemaakt om overal zout op te leggen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Valt onder Gert en mij. Zo bedoelde ik het eigenlijk. Het is ook van iedereen maar dat schreef ik later ook.
Gistermiddag waren ze samen een bed in elkaar aan het zettenquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:58 schreef Desii het volgende:
[..]
En zijn Huub en Claire al een beetje op orde??
Ik las "ze waren in bed aan elkaar aan het zitten" krom ja, maar wel funny.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gistermiddag waren ze samen een bed in elkaar aan het zetten
En hebben ze het ook al ingewijd?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gistermiddag waren ze samen een bed in elkaar aan het zetten
Volgen weet ik nog niet, maar ik ga zeker vanavond even kijken en de rest van de week ook wel ff om te kijken of ik het wat vindquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:36 schreef Darklight het volgende:
Hey Eric,
Ga je dat nieuwe programma volgen?
Hehehe.. jij bent écht jaloers he?quote:
Dat was ook het plan, maar door alle toestanden donderdag en de verhuizing hebben we dat even verplaatst.. Met een Eric om je heen kom je ook niet echt tot rustquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:53 schreef sunny16947 het volgende:
dacht dat jij vandaag bij Claire op visite was met Anoek en Marjoleine.
Dan kan je wel stoppen met kijken, meiden met inhoud lenen zich niet voor zo'n programma als dit. De mannen daarintegen zijn wel in t bezit van enige intelligentie...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:43 schreef lies1958 het volgende:
sorry huub maar als jullie een week de tijd hebben gehad om een hele sterke 1e uitzending neer te zetten is dat in mijn ogen niet zo goed gelukt jammer genoeg.
Wat een simpele dozen en mannen zeg, en het leek wel yab Yum die meiden op de bank en de mannen uitzoeken.
Hoop dat het nog wat beter wordt want dit is nog slechter dan temptation eiland of paradise hotel. Tenminste vandaag vond ik dat, Kijk deze week nog een paar keer en hoop er het beste van als er een paar andere meiden inkomen met wat inhoud.
Geen gek idee, -Blurk- !quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:55 schreef -Blurk- het volgende:
Huub, misschien is het een idee om het om en om te doen.
Dus bijvoorbeeld na twee weken 7 mannen en 5 vrouwen in het huis te halen.
Dan zijn die mannen ook niet altijd zeker van hun plekje.
Zou me verbazen.. Bij mannen die aan dit soort programma's meedoen zit het verstand doorgaans in het kruis..quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dan kan je wel stoppen met kijken, meiden met inhoud lenen zich niet voor zo'n programma als dit. De mannen daarintegen zijn wel in t bezit van enige intelligentie...
En bij jou is het verstand ver te zoeken, geef je op....quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou me verbazen.. Bij mannen die aan dit soort programma's meedoen zit het verstand doorgaans in het kruis..
op zich wel een goed plan, maar volgens mij zijn de mannen ook niet zeker van hun plekquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:55 schreef -Blurk- het volgende:
Volgens mij heb ik van de week gelezen dat er na 8 weken twee koppels afvallen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:33 schreef Desii het volgende:
[..]
op zich wel een goed plan, maar volgens mij zijn de mannen ook niet zeker van hun plek
De eerste paar weken wel, maar daarna ook niet meer (tenminste zo begreep ik het van de voice-over)
O, dat zou mooi zijn Desii, laat die kerels ook maar zwetenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:33 schreef Desii het volgende:
[..]
op zich wel een goed plan, maar volgens mij zijn de mannen ook niet zeker van hun plek
De eerste paar weken wel, maar daarna ook niet meer (tenminste zo begreep ik het van de voice-over)
Ik ben blij dat mijn mannetje van haast 17 CBML niet volgd..Wat een nep zooi en dom dom dom...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dan kan je wel stoppen met kijken, meiden met inhoud lenen zich niet voor zo'n programma als dit. De mannen daarintegen zijn wel in t bezit van enige intelligentie...
och, het is toch best wel grappigquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:48 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn mannetje van haast 17 CBML niet volgd..Wat een nep zooi en dom dom dom...
pfff ik mis Boudewijn Buch.. en Huub...
De meisjes vonden zij tijdens een strand-screen-wandeling van Bloemendaal en Zandvoort ,quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:51 schreef kidami het volgende:
Wat een ongelooflijk dom programma, waar hebben ze in vredesnaam die grieten vandaan getrokken...
Dat doet me denken aan het programma Alternative Love een paar jaar geleden en is ook een beetje Paradis Hotel-achtigquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:55 schreef -Blurk- het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan het programma Alternative Love een paar jaar geleden en is ook een beetje Paradis Hotel-achtig
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:09 schreef Desii het volgende:
@ Eric ik zat laatst naar een film te kijken met Julia Styles en ik had zoiets van waar doet dat meisje me aan denken en inene wist ik ut.
Die heeft wel wat weg van jouw vriendinnetje "Marielle" .... ook zo'n flapper (is positief bedoeld heur)
De mannen zijn ook wel leuk, althans Joost en Barkeeper Marco....quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De meisjes vonden zij tijdens een strand-screen-wandeling van Bloemendaal en Zandvoort ,
en ook in Scheveningen. Verder stond er op de site van RTL een oproep.
Huub deed eerst de zoektocht samen met zijn collega op de stranden, maar Huub trok te veel aandacht,
handtekeningen uitdelen, op de foto, dat schoot niet op, dus werd besloten dat zijn andere 2
collega's het verder zouden verzorgen.
Mannen hadden ze volgens Huub al genoeg en hele leuke ook.
vind ik ook fiona en marco zo op het eerste gezicht ok de restquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
De mannen zijn ook wel leuk, althans Joost en Barkeeper Marco....
Van de vrouwen is alleen Fiona nog enigzins ok, de rest is dom en hoerig...
Ik vermaak me er wel mee, tis een fijn tussendoortje, althans ik hoop dat het een tussendoortje is...
Het betere pikwerk.quote:
Ikhoudervan....,niet van je avatarquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het betere pikwerk.
Full credits gaan naar de creator op Nowlive.
Beati pauperes spiritu.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En bij jou is het verstand ver te zoeken, geef je op....
Ach, bij nader inzien lijkt Hedda mij best wel ok..quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ikhoudervan....,niet van je avatar
Ja Sunny, ik ook, maar misschien komt het nog wel, morgen ofzo.quote:Op maandag 1 september 2008 00:02 schreef sunny16947 het volgende:
Ik had zo heel graag een klein commentaartje van Huub willen lezen op de kickoff.
Zelfs Lieke."dat doet het 'm"quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, bij nader inzien lijkt Hedda mij best wel ok..
Zelfs Lieke vindt dat, dus wie zijn wij dan om het tegendeel te beweren..
Nog geen reguliere uitzending geweest!quote:Op maandag 1 september 2008 01:18 schreef spapaars het volgende:
De dames worden uitgespeeld door de mannen.
Zou mooi zijn, als de dames b.v unaniem een man kunnen wegstemmen.
Maakt het spel volgens mij interessanter.
unaniem hoeft voor mij niet, gewoon met een meerderheid van stemmen zou al leuk zijnquote:Op maandag 1 september 2008 01:18 schreef spapaars het volgende:
De dames worden uitgespeeld door de mannen.
Zou mooi zijn, als de dames b.v unaniem een man kunnen wegstemmen.
Maakt het spel volgens mij interessanter.
gevolgd door Wat is je sterrenbeeld??quote:Op maandag 1 september 2008 11:02 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb wel een vraag aan Huub........Waarom moet er bij de bio's altijd vermeldt worden, half dit, half dat qua afkomst. Als ze in Nederland geboren zijn, is het toch gewoon "Pietje Puk uit Haarlem". Vind dat zo Amanda niveau met altijd weer haar 1e vraag aan bezoekers en gasten.
De kick-off zaaide volgens mij meer verwarring dan dat het duidelijkheid verschafte. Het leek net alsof je middenin een programma viel. En zo plat! Met die kimonootjes op de bank in de hoop uitverkoren te worden. Het programma gaat 'm voor mij niet worden, denk ik. Ik kijk nog een paar keer deze week, maar heb er niet een goed gevoel bij. Vond het vooral lachwekkend slecht.quote:Op maandag 1 september 2008 10:51 schreef Huubdgk het volgende:
Nog geen reguliere uitzending geweest!
Die Marco is zelfs een half half Antilliaan!quote:Op maandag 1 september 2008 11:02 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb wel een vraag aan Huub........Waarom moet er bij de bio's altijd vermeldt worden, half dit, half dat qua afkomst. Als ze in Nederland geboren zijn, is het toch gewoon "Pietje Puk uit Haarlem". Vind dat zo Amanda niveau met altijd weer haar 1e vraag aan bezoekers en gasten.
quote:. “Ik ga haar voor me winnen door mijn charmante zelf te zijn”, verklapt de half half-Antilliaanse.
Hemeltje!quote:Op maandag 1 september 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Marco is zelfs een half half Antilliaan!
[..]
Nou, die meningen zijn er wel maar die zijn ook niet positief. Ik ben benieuwd naar de cijfers van vanavond.quote:Op maandag 1 september 2008 11:50 schreef sunny16947 het volgende:
Je moet natuurlijk niet vergeten dat de forummers tv kijken met een streamers-oog. Ik zou dan toch graag wat meningen zien van mensen die nog nooit gestreamd hebben en alleen tv kijken.
Ik ben ook geen streamer, maar ik kon er gewoon geen touw aan vastknopen. Ik vond het slecht uitgewerkte hap-snap televisie zonder kop of staart. En met een format waarvan mijn nekharen overeind gaan staan.quote:Op maandag 1 september 2008 11:50 schreef sunny16947 het volgende:
Je moet natuurlijk niet vergeten dat de forummers tv kijken met een streamers-oog. Ik zou dan toch graag wat meningen zien van mensen die nog nooit gestreamd hebben en alleen tv kijken.
Sorry maar ik denk niet dat alle forummers de streams hebben bekeken van vorige programma's.quote:Op maandag 1 september 2008 11:50 schreef sunny16947 het volgende:
Format is helemaal overgenomen van Paradise Hotel. Heb dat net even gelezen op fox. Alles precies hetzelfde als dat programma. Het verschil is alleen dat het een andere naam nu heeft en niet meer in een resort in mexico ofzo wordt opgenomen. Oja en dat het dagelijks is ipv 2x per week 50 minuten.quote:Op maandag 1 september 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ook geen streamer, maar ik kon er gewoon geen touw aan vastknopen. Ik vond het slecht uitgewerkte hap-snap televisie zonder kop of staart. En met een format waarvan mijn nekharen overeind gaan staan.
Ik verwacht dan ook niet dat niet-streamers een totaal andere mening zullen hebben dan de algemene mening hier.
Mwoah, dit is wel wat platter en meer ordinair dan PH. En sex sells and buys in CBML, want die creditcard was er toch niet in PH?quote:Op maandag 1 september 2008 12:03 schreef lies1958 het volgende:
Format is helemaal overgenomen van Paradise Hotel. Heb dat net even gelezen op fox. Alles precies hetzelfde als dat programma. Het verschil is alleen dat het een andere naam nu heeft en niet meer in een resort in mexico ofzo wordt opgenomen. Oja en dat het dagelijks is ipv 2x per week 50 minuten.
Blog van Huubquote:SEPTEMBER!
Super druk weekend gehad,
zaterdag zijn we helemaal over gegaan. Dus Claire en ik hadden lekker onze eerste avond in onze nieuwe woning zaterdagavond al. Bram had ons supergoed geholpen met zijn bus. Was wel warm en hard werken op je vrije dag, maar het was voor een goed doel want we zitten er! Hebben leuke foto's gemaakt maar kan die er nu nog niet opzetten.
Zondagmiddag nog even gewerkt en s avonds samen met Lesley en Bart (Spring in t Veld, niet haar ex) de kickoff gekeken van Can't Buy Me Love,
die wordt vnvnd herhaald voor de eerste reguliere uitzending!
Ben nu al weer tijdje op werk, en ga weer verder. Heb nog ff geen internet, want dat moet natuurlijk eerst nog even voorelkaar worden gemaakt, dus kan niet zo veel online zijn. Maar internet komt snel weer, dus dat komt helemaal goed.
Liefs
Huub
kijk, dat stuk lijkt me wel leuk... zeker omdat de mannen hun saldo van de creditkaart niet wetenquote:Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef Huubdgk het volgende:
Zitten echt veel verschillen met PH, de mannen gaan opdrachten doen voor geld, en de vrouwen mogen dat uitgeven, mits zij gekozen worden door een man natuurlijk
een flapper.. das iemand die goedlachs, door het leven huppelt en er zoveel mogelijk van probeert te genieten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hehehe dat klopt ja! Die vergelijking heb ik ook al weleens getrokkenWat is een flapper?! Marielle heeft trouwens ook ooit meegedaan aan Alternative Love haha
wel handig,alsje niet zo sterk staat maak je gewoon de kaart leeg,hou je er tochwataan over:)quote:Op maandag 1 september 2008 12:17 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk, dat stuk lijkt me wel leuk... zeker omdat de mannen hun saldo van de creditkaart niet weten
Oke daar heb je gelijk in dat zat er niet in bij paradise.quote:Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef Huubdgk het volgende:
Zitten echt veel verschillen met PH, de mannen gaan opdrachten doen voor geld, en de vrouwen mogen dat uitgeven, mits zij gekozen worden door een man natuurlijk
Er zitten best veel spel opties in voor de kandidaten.quote:Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef Huubdgk het volgende:
ah! er is weer een briljante tekstschrijver/ster ingehuurd begrijp ik?quote:Op maandag 1 september 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Marco is zelfs een half half Antilliaan!
[..]
“Ik ga haar voor me winnen door mijn charmante zelf te zijn”, verklapt de half half-Antilliaanse.
Is er ook iets als VillaVandaag? Dat was tenminste nog hilarisch leed/leesvermaakquote:Op maandag 1 september 2008 13:33 schreef Marieke_B het volgende:
ah! er is weer een briljante tekstschrijver/ster ingehuurd begrijp ik?
Neeeeeeee, schrok er zelf van!quote:Op maandag 1 september 2008 13:30 schreef lies1958 het volgende:
He kaat38 die suzanne komt ook uit alkmaar. Is ze jou bekend?
met recht, vooral de foute texten en gebruik van termen als: de antiliaan of de brielenaar enz...quote:Op maandag 1 september 2008 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is er ook iets als VillaVandaag? Dat was tenminste nog hilarisch leed/leesvermaak.
Kan bijna niet anders. Lachen hoor. Ga eens rondvragen in de vriendenkringen van onze dochters of ze haar kennen van het waagplein of zo. Denk eerder dat het een extase type is. (als dat nog bestaat trouwens)quote:Op maandag 1 september 2008 13:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Neeeeeeee, schrok er zelf van!
Kan mij enigszins voorstellen in welke buurt zij woont in Alkmaar trouwens, zeg maar ietwat rode dorp achtig of oud overdie.
http://www.rtl.nl/reality/cantbuymelove/home/quote:Op maandag 1 september 2008 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is er ook iets als VillaVandaag? Dat was tenminste nog hilarisch leed/leesvermaak.
Huub geeft de kandidaten nu vast instructies over hoe ze meer kijkcijfers kunnen halen.quote:Op maandag 1 september 2008 12:49 schreef Suikeroom het volgende:
zozo het 1e deel van de kick off maar liefst 167.000 kijkers, maar Huub gaat natuurlijk alle herhalingen er bij op tellen zodat ie kan zeggen dat ze 800.000 kijkers hebben![]()
Hier staat alweer zo'n mooie;quote:Op maandag 1 september 2008 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om een tikfoutje uit een stukje van 4 regels te halenquote:De eerste ceremonie gaat bijna beginnen en de meiden trekken zich even terug in de kapsalon. Natuurlijk worden alle mannen nog even besproken, inclusief nieuwkomers Joost en Marco. De eerstgenoemde blijkt echter niet zo in de smaak te zijn gevallen. Suzanne deelt haar ongezouten mening met Kelly, Yasmin en Chelsea, en blijkt niet de enige te zijn die niet zo gediend is van de arroganitie van Joost.
Ik heb ze al gebombardeerd tot Barkeeper Marco en Blonde Marco...quote:Op maandag 1 september 2008 14:44 schreef Marieke_B het volgende:
zijn er nou 2 marco's?
lekker verwarrend!
dat heeft hij hier gewoon gezegd, dat er 'integraal streams' zouden komenquote:Op maandag 1 september 2008 17:08 schreef sunny16947 het volgende:
Daarom wilde Huub natuurlijk geen uitspraak doen over wel of geen streams. Er zijn wel streams, maar niet live. Scheelt veel SLs.
Klopt, en op de radio ook. Hij wist alleen nog niet in welke vorm... Nou dat weten we nu, wat filmpjes.quote:Op maandag 1 september 2008 17:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat heeft hij hier gewoon gezegd, dat er 'integraal streams' zouden komen
filmpjes?quote:Op maandag 1 september 2008 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, en op de radio ook. Hij wist alleen nog niet in welke vorm... Nou dat weten we nu, wat filmpjes.
staan er meer bij too hot voor tvquote:Op maandag 1 september 2008 17:27 schreef blomst het volgende:
[..]
filmpjes?
ik zie maar één streamfilmpje
http://www.rtl.nl/compone(...)jk_lid.avi_plain.xmlquote:
In een heel ander programmaquote:Op maandag 1 september 2008 14:44 schreef Marieke_B het volgende:
zijn er nou 2 marco's?
lekker verwarrend!
Nouja je kijkt een herhaling toch niet als je hem al hebt gezien? of kijk jij ieder programma drie keer? Heb je ook geen fuck te doen zeg. Als je dat optelt zijn de cijfers niet eens zo slecht. Maargoed die gaan wel omlaag denk ik want ik vond het een kut programma. Echt allemaal stuk voor stuk tokkie wijven. Tuig van de riggel.quote:Op maandag 1 september 2008 12:49 schreef Suikeroom het volgende:
zozo het 1e deel van de kick off maar liefst 167.000 kijkers, maar Huub gaat natuurlijk alle herhalingen er bij op tellen zodat ie kan zeggen dat ze 800.000 kijkers hebben![]()
Ze moeten gewoon live streams geven, dan kan de kijker een beetje in het programma komen en er in opgaan.quote:Op maandag 1 september 2008 13:00 schreef Darklight het volgende:
ze moeten veel meer filmpjes op die site zetten, of geberud er geen fuck de hele dag?
quote:Op maandag 1 september 2008 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ja, wie luistert er naar de kijker. De deskundigen bij Talpa weten het natuurlijk veel beter, met hun 167.000 kijkers bij de kick off..
quote:Op maandag 1 september 2008 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon live streams geven, dan kan de kijker een beetje in het programma komen en er in opgaan.
Maar ja, wie luistert er naar de kijker. De deskundigen bij Talpa weten het natuurlijk veel beter, met hun 167.000 kijkers bij de kick off..
Preciesquote:Op maandag 1 september 2008 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon live streams geven, dan kan de kijker een beetje in het programma komen en er in opgaan.
Reken maar dat ze de boel gaan verdraaien en ook de kijkcijfers van de herhalingen erbij op tellen.quote:Op maandag 1 september 2008 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
761.000 kijkers toch?quote:Op maandag 1 september 2008 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Reken maar dat ze de boel gaan verdraaien en ook de kijkcijfers van de herhalingen erbij op tellen.
"Nauw gezet",quote:
Morgen de kijkcijfers van vandaag bekijken, es zien of er een groei te zien is...quote:Op maandag 1 september 2008 19:52 schreef Juud79 het volgende:
Er waren toch 20.000 tot 25.000 streamers, er is niet gezegd dat die dan ook tv kijken, maar alle beetjes helpen zullen we maar zeggen. Maar laten we over drie weken nog eens naar de kijkcijfers kijken, geef het de tijd...
streamers zetten filmpjes op youtube.. mailde Joop Atsma, Nova, Algemeen Dagblad.. zorgde ervoor dat het op internet een hype werd.. dit is just another boring tv-showquote:Op maandag 1 september 2008 19:52 schreef Juud79 het volgende:
Er waren toch 20.000 tot 25.000 streamers, er is niet gezegd dat die dan ook tv kijken, maar alle beetjes helpen zullen we maar zeggen. Maar laten we over drie weken nog eens naar de kijkcijfers kijken, geef het de tijd...
Er zullen mischien in de toekomst te veel SL komen ivm kinderen die ook kunnen lurkenquote:Op maandag 1 september 2008 20:15 schreef Juud79 het volgende:
Maar ja, de vraag is inmiddels ook of we dit 24 uur per dag op de streams zouden willen zien? Of dat we wellicht dankbaar moeten zijn dat de programmamakers ons daar tegen beschermen....
om even eerlijk te zijn, ik wou het 5 uitzendingen geven maar ik ben er nu al helemaal klaar mee, trek deze ongelooflijke onzin niet!quote:Op maandag 1 september 2008 20:15 schreef Juud79 het volgende:
Maar ja, de vraag is inmiddels ook of we dit 24 uur per dag op de streams zouden willen zien? Of dat we wellicht dankbaar moeten zijn dat de programmamakers ons daar tegen beschermen....
ehm als ik naar streams zou kijken dan doe ik dat vrijwillig.. daar komt bij dat ik het een stuk beter zou kunnen volgen, ik snap er nu niks van... niks van de samenstelling van de groep, kan amper volgen wie met wie gaat en waarom.. ik versta er niks van, constant ondertiteling.. er zit een man aan de bar die het opeens heeft over pijpen en neuken en een barman die niet weet waarom ie daar staat, ik zie dat er een muur is gezet voor de paardenbak..quote:Op maandag 1 september 2008 20:15 schreef Juud79 het volgende:
dat is exact wat ik gisteravond al zei, 1 maand en dit programma is van de buis, kennen we de 7 plagen nog?quote:Op maandag 1 september 2008 20:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ehm als ik naar streams zou kijken dan doe ik dat vrijwillig.. daar komt bij dat ik het een stuk beter zou kunnen volgen, ik snap er nu niks van... niks van de samenstelling van de groep, kan amper volgen wie met wie gaat en waarom.. ik versta er niks van, constant ondertiteling.. er zit een man aan de bar die het opeens heeft over pijpen en neuken en een barman die niet weet waarom ie daar staat, ik zie dat er een muur is gezet voor de paardenbak..
kortom stekker eruit na een week of 4?
DGK vond ik wel een topper, alleen het is net zoals met fims --> het eerste deel is het beste vaak, de rest zijn slappe aftrekselsquote:Op maandag 1 september 2008 20:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
dat is exact wat ik gisteravond al zei, 1 maand en dit programma is van de buis, kennen we de 7 plagen nog?
is dat zoiezo op de buis geweest, werkelijk een afgang vind ik dit.
niet helemaal mee eens, concept de kooi vond ik goed maar veranderde zover dat ik het teveel nep vond, teveel gescript, teveel regeltjes van achter.quote:Op maandag 1 september 2008 20:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
DGK vond ik wel een topper, alleen het is net zoals met fims --> het eerste deel is het beste vaak, de rest zijn slappe aftreksels
wat ik ook niet snap bijvoorbeeld, ik zie die Yasmin praten met een jongen over dat ze meer als koppel moeten doen, dus hij zegt we gaan vanavond wat leuks doen, dus ik denk die gaan een romantisch etentje ofzo houden maar vervolgens gaat ie naar de bar praten over hoe gevaarlijk iedereen is.. er is geen touw aan vast te knopenquote:Op maandag 1 september 2008 20:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
dat is exact wat ik gisteravond al zei, 1 maand en dit programma is van de buis, kennen we de 7 plagen nog?
is dat zoiezo op de buis geweest, werkelijk een afgang vind ik dit.
Met aftrek van de intro en wat ze van de vorige dag laten zien en het reclameblok, blijft er niet meer over dan een kwartier bagger-TVquote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef lies1958 het volgende:
knip...
en een betere 25 minuten gaan neerzetten met elkaar.
Nee maar je bent wel degene die voor kijkcijfers zou kunnen zorgenquote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef lies1958 het volgende:
9...)Maarja ik kan helemaal geen programma in elkaar draaien dus wat zeik ik nou eigenlijk heb zelf de keus of ik blijf kijken of ermee kap na een week.
Dat was met pieken en met dalen. Als er weer eens iets spraakmakends gebeurd was dat de pers haalde (de commotie rond (ontaarde) moeder Natasia, Terror-Jaap's kotsincident, Huub en de hoeren, 6 tegen 2, Huub's schofterige gedrag tegen Lieke, enz., etc.) en rond de finale, zag je een hausse in kijkcijfers. Als het vervolgens weer snel inkakte daalden de kijkcijfers weer. De harde kern van kijkers werd toch het meest gevormd door de streamers.quote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef neo567 het volgende:
[..]
"Nauw gezet",hmzzz, ben het ook met pearlbitch eens;
het eerste wat er gevraagd werdt: er komen toch wel streams![]()
EN als die er komen, of zouden zijn, dan waren er veel meer kijkers denk ik, weet dat niet zeker, want tijdens DGK waren het toch de tv kijkers die de overhand hadden (misleid door tv), waardoor Jaap won...
Officiële cijfers daarover zijn door Talpa en trawanten nooit vrijgegeven (en als ze dat al deden, wie zou ze geloven?), maar het lijkt me sterk dat er maar tussen de 20 en 25000 streamers waren. dat is alleen al zo'n beetje het ledental van Nowlive en de streamers waren echt niet allemaal lid van NL.quote:Op maandag 1 september 2008 19:52 schreef Juud79 het volgende:
Op de streams werd toch wel zo nu en dan gesproken over t aantal streamers, wellicht dat Huub ons kan/wil vertellen hoeveel dat er gemiddeld waren en hoeveel op een piekmoment....quote:Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Officiële cijfers daarover zijn door Talpa en trawanten nooit vrijgegeven (en als ze dat al deden, wie zou ze geloven?), maar het lijkt me sterk dat er maar tussen de 20 en 25000 streamers waren. dat is alleen al zo'n beetje het ledental van Nowlive en de streamers waren echt niet allemaal lid van NL.
Daarenboven waren de streamers aardige melkkoetjes: het overgrote deel van de sms'jes voor de popipoll kwamen van de streamers.
2 000 000 sms jes, maal 60 cent, 600.000 euro, dan nog je geld voor de provider eraf (meer dan de helft) dan de belasting ernog af (meer dan de helf) melkkoe? weet je wat dat programma kostte!quote:Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Officiële cijfers daarover zijn door Talpa en trawanten nooit vrijgegeven (en als ze dat al deden, wie zou ze geloven?), maar het lijkt me sterk dat er maar tussen de 20 en 25000 streamers waren. dat is alleen al zo'n beetje het ledental van Nowlive en de streamers waren echt niet allemaal lid van NL.
Daarenboven waren de streamers aardige melkkoetjes: het overgrote deel van de sms'jes voor de popipoll kwamen van de streamers.
Haha.. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 1 september 2008 20:15 schreef Juud79 het volgende:
das niet verdraaien maar daar zijn gewoon regels voor, binnen zoveel tijd mag het wel binnen zoveel niet,quote:Op maandag 1 september 2008 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Reken maar dat ze de boel gaan verdraaien en ook de kijkcijfers van de herhalingen erbij op tellen.
Sure blame it on the weather.quote:Op maandag 1 september 2008 20:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
das niet verdraaien maar daar zijn gewoon regels voor, binnen zoveel tijd mag het wel binnen zoveel niet,
je hebt daar gewoon regels en wetten voor,
het allerbelangrijkste (daar kijkt de adverteerder naar) markt aandeel in de doelgroep,
absolute getallen zijn niet zo belangrijk (niet zo belangrijk als marktaandeel in de doelgroep)
studio sport had gisteren ook 1 miljoen mensen minder dan normaal, een hele grote reden...
kutzomer weer en dan een prachtig warm en zonnig weekend met de laatste dag van augustus (zondag) heerlijk warm, dan gaan de mensen naar buiten en niet naar binnen.
quote:Op maandag 1 september 2008 20:58 schreef schatje het volgende:
Huub, het geluid is best wel kut van CBL. De helft is niet te volgen.
Gouden Kooi kijkcijfers...mooi weer ---> dipquote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sure blame it on the weather.
Het is gewoon ruk.
quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Huubdgk het volgende:
anyhoe ik ga naar huis, ben er wel weer klaar mee voor vandaag,
ik vond de reguliere uitzending van vanavond voor een eerste uitzending al behoorlijk goed, het was spannend en het triggerde mij om morgen weer te kijken.
spreek jullie morgen!
Sponsoren betalen alles toch, zodra er te weinig kijkers zijn, dan trekt de sponsor zich terug en dus de stekker eruit, lijkt mij dat zo'n sms lijn toch altijd wat extra cash moet opbrengen, maar waarschijnlijk net de moeite niet ofzo.quote:Op maandag 1 september 2008 20:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
2 000 000 sms jes, maal 60 cent, 600.000 euro, dan nog je geld voor de provider eraf (meer dan de helft) dan de belasting ernog af (meer dan de helf) melkkoe? weet je wat dat programma kostte!
ook hier weer, you do the math
Niet helemaal mee eens. Ook na BB1 waren er nog wel leuke BB's.quote:Op maandag 1 september 2008 20:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
DGK vond ik wel een topper, alleen het is net zoals met fims --> het eerste deel is het beste vaak, de rest zijn slappe aftreksels
Je CBML moet eerst ff wortel schieten, hopen dat er genoeg vruchtbare kijkers zijnquote:Op maandag 1 september 2008 21:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Gouden Kooi kijkcijfers...mooi weer ---> dip
waarom dacht je dat er zoveel incidenten altijd met mooi weer gebeurden? mensen binden!
kijkcijfers van CBML kickoff waren niet denderend, maar ook niet heel slecht,
je moet alle dingen in de context zetten... kijkcijfers Gouden Kooi eerste drie maanden? ruk, alleen de kickoff van de gouden kooi werd enorm goed bekeken. Maar daar was een commotie aan voorafgegaan, telegraaf, kamervragen de hele bende
Daarnaast liep Talpa marketing campagne toen op volle toeren, net een nieuwe zender, een gloednieuw baanbrekende format
kickoff CBML en DGK vergelijken is beetje appels en peren
dating programma wat erom draait dat je een partner hebt, vrouwen mogen geld uitgeven met de creditcard van de mannen. Wie is te vertrouwen wie niet, is het echte liefde of is het niet echte liefde, golddiggen of niet golddiggen...quote:Op maandag 1 september 2008 21:02 schreef -Jean- het volgende:
Wat vond je zelf van de eerste uitzending en gedragen de personen zich een beetje zoals je zelf had verwacht toen je ze aan het screenen was? (tot zover dat tot nu toe te zeggen is)
Het zou beter zijn als het programma wat meer discussies met wat hoger niveau zou krijgen. Dat heeft waarschijnlijk ook zijn tijd nodig maar ik vraag me af ze dat in zich hebben.
Zit hier een subliminale boodschap in?quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Huubdgk het volgende:
anyhoe ik ga naar huis, ben er wel weer klaar mee voor vandaag,
ik vond de reguliere uitzending van vanavond voor een eerste uitzending al behoorlijk goed, het was spannend en het triggerde mij om morgen weer te kijken.
spreek jullie morgen!
ik kijk naar de uitzendingen zoveel mogelijk alsof ik zelf een kijker ben (wat ik natuurlijk, naast redacteur, ook ben)quote:
Ik weet bijna zeker dat jij dat niet zou kijken, maar mischien schat ik je wel te hoog inquote:Op maandag 1 september 2008 21:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik kijk naar de uitzendingen zoveel mogelijk alsof ik zelf een kijker ben (wat ik natuurlijk, naast redacteur, ook ben)
Vind je het geluid niet kut?quote:Op maandag 1 september 2008 21:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik kijk naar de uitzendingen zoveel mogelijk alsof ik zelf een kijker ben (wat ik natuurlijk, naast redacteur, ook ben)
het kan beter, maar vergeet niet. Zenderdiscpline heeft tijd nodig om te wennen bij de deelnemers,quote:
Het geluid is niet kut er zijn er gewoon een aantal die slecht articuleren en een enorm accent hebben...quote:
nog niet maar ga het wel doen (proberen iig)quote:Op maandag 1 september 2008 21:08 schreef Juud79 het volgende:
En Huub, lees je nu wel op de andere topics ook mee?
als er 30.000 abo's per maand waren als streamers komt dat volgens mij toch neer op een bedrag van 120.000 euro. Betaalde tenslotte 4 euro per maand toch. Keek niet elke dag streams maar betaalde wel voor een maand. Denk wel door de verhalen op internet, neergezet door de streamers dat er meer mensen naar de tv zijn gaan kijken. Vooral de hectische momenten werden door internet bekend. De uitzending was altijd 5/ 6 dagen later.quote:Op maandag 1 september 2008 20:54 schreef Huubdgk het volgende:
gouden kooi streamers ongeveer 30 a 35 000 abo's
piek momenten maximaal 30 duizend euro,
het overgrote deel van de harde kern tv kijkers streamde niet,
gemiddeld 500.000 harde kern kijkers de laatste maanden, gemiddeld 10 a 15 000 streamers you do the math
En als de kijkcijfers vandaag tegenvallen, komt dat zeker dat mensen rtl-nieuws aan het kijken waren i.v.m. Gustav...quote:Op maandag 1 september 2008 20:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
das niet verdraaien maar daar zijn gewoon regels voor, binnen zoveel tijd mag het wel binnen zoveel niet,
het allerbelangrijkste (daar kijkt de adverteerder naar) markt aandeel in de doelgroep,
absolute getallen zijn niet zo belangrijk (niet zo belangrijk als marktaandeel in de doelgroep)
studio sport had gisteren ook 1 miljoen mensen minder dan normaal, een hele grote reden...
kutzomer weer en dan een prachtig warm en zonnig weekend met de laatste dag van augustus (zondag) heerlijk warm, dan gaan de mensen naar buiten en niet naar binnen.
Lees dan de andere topics maar niet.quote:Op maandag 1 september 2008 21:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nog niet maar ga het wel doen (proberen iig)
nu ga ik echt weg, naar Claire toe want die zit thuis en ik ben klaar voor vandaag!
laters iedereen en ik vind het top dat CBML een eigen subforum heeft gekregen, en ook terecht denk ik
Want wat mij betreft is het programma het waard
Je hebt het zelf al gezegd, zodra de eerste giddy giddy in de villa is voltrokken schieten de kijkcijfers het dak uit.quote:Op maandag 1 september 2008 21:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
waarom dacht je dat er zoveel incidenten altijd met mooi weer gebeurden? mensen binden!
kijkcijfers van CBML kickoff waren niet denderend, maar ook niet heel slecht,
je moet alle dingen in de context zetten... kijkcijfers Gouden Kooi eerste drie maanden? ruk, alleen de kickoff van de gouden kooi werd enorm goed bekeken. Maar daar was een commotie aan voorafgegaan, telegraaf, kamervragen de hele bende
Daarnaast liep Talpa marketing campagne toen op volle toeren, net een nieuwe zender, een gloednieuw baanbrekende format
kickoff CBML en DGK vergelijken is beetje appels en peren
quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Lees dan de andere topics maar niet.
De officiële cijfers zullen wij nooit te weten komen. Bedrijfsgeheim.quote:Op maandag 1 september 2008 20:50 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Op de streams werd toch wel zo nu en dan gesproken over t aantal streamers, wellicht dat Huub ons kan/wil vertellen hoeveel dat er gemiddeld waren en hoeveel op een piekmoment....
Huub geeft toch antwoord en nog snel ookquote:Op maandag 1 september 2008 21:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De officiële cijfers zullen wij nooit te weten komen. Bedrijfsgeheim.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hebt het zelf al gezegd, zodra de eerste giddy giddy in de villa is voltrokken schieten de kijkcijfers het dak uit.
Zal niet weinig geweest zijn, maar een hele hoop is echt wel gedekt door sponsoring. Het programma hing van sponsoring aan elkaar. Tot en met de kleren waar jullie in liepen en bijna alle meiden moesten verplicht aan de extensions. Blaren op jullie voeten van de gesponsorde schoenen. (Lieke mocht niet eens haar eigen gympen dragen). Het kot was van boven tot onder ingericht door Jan des Bouvrie, alle levensmiddelen kwamen (schreeuwerig opzichtig) van 's lands grootste kruidenier en voor dat jullie gingen slapen moesten jullie op jullie Hästings bedden nog een half uur verplicht sudoku puzzeltjes van de Puzelkampioen oplossen. En dat is nog maar een kleine bloemlezing..quote:Op maandag 1 september 2008 20:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
2 000 000 sms jes, maal 60 cent, 600.000 euro, dan nog je geld voor de provider eraf (meer dan de helft) dan de belasting ernog af (meer dan de helf) melkkoe? weet je wat dat programma kostte!
Kijkcijfers zijn heel makkelijk op te vragen en ze waren dramatisch voor CBML, mooi weer of niet.quote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef Juud79 het volgende:
Huub geeft toch antwoord en nog snel ook![]()
Maar volgens jou spreekt ie niet de waarheid?
Zei ik ook al, het zijn vast de redacteurs die zo duur zijnquote:Op maandag 1 september 2008 21:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal niet weinig geweest zijn, maar een hele hoop is echt wel gedekt door sponsoring. Het programma hing van sponsoring aan elkaar. Tot en met de kleren waar jullie in liepen en bijna alle meiden moesten verplicht aan de extensions. Blaren op jullie voeten van de gesponsorde schoenen. (Lieke mocht niet eens haar eigen gympen dragen). Het kot was van boven tot onder ingericht door Jan des Bouvrie, alle levensmiddelen kwamen (schreeuwerig opzichtig) van 's lands grootste kruidenier en voor dat jullie gingen slapen moesten jullie op jullie Hästings bedden nog een half uur verplicht sudoku puzzeltjes van de Puzelkampioen oplossen. En dat is nog maar een kleine bloemlezing..
En vergeet niet de kick off van CBML...quote:Op maandag 1 september 2008 20:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
kutzomer weer en dan een prachtig warm en zonnig weekend met de laatste dag van augustus (zondag) heerlijk warm,
Ik wist dat er veel gescript werd en wordt, maar dat met zover ging dat zelfs alle ruzies met mooi weer gescript waren, dat wist ik dan weer niet...Anyway, bedankt voor die infoquote:Op maandag 1 september 2008 21:02 schreef Huubdgk het volgende:
Dat zegt dan natuurlijk ook gelijk genoeg over dit nieuwe programma. Script van A tot en met Zquote:Op maandag 1 september 2008 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wist dat er veel gescript werd en wordt, maar dat met zover ging dat zelfs alle ruzies met mooi weer gescript waren, dat wist ik dan weer niet...Anyway, bedankt voor die info
Nou, als ik een kind van dertien zou hebben zou die hier niet naar mogen kijken hoor, echt niet!quote:Op maandag 1 september 2008 21:07 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat jij dat niet zou kijken, maar mischien schat ik je wel te hoog in
Het is toch echt wat meer voor 13 t/m hooguit 20 jaar
Talpa was er al in 2005, DGK begon in 2006quote:Op maandag 1 september 2008 21:02 schreef Huubdgk het volgende:
Misschien omdat jullie oververhit waren?quote:Op maandag 1 september 2008 21:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
waarom dacht je dat er zoveel incidenten altijd met mooi weer gebeurden?
En ik maar denken dat het allemaal spontaan ging...quote:mensen binden!
quote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb de uitzending van vanavond gemist, ga hem later wel kijken. Ik dacht nog even wat stukjes met de quotes te kijken dus zie Ribas, Marco en Marco in gesprek. En steeds draait de camera weg naar een bloemperk. Ik denk waar is dat goed voor en toen viel het me ineens op. Daar stonden de Hubertus pura sensus in volle glorie te bloeien. Ik verdenk huub ervan deze opname zelf gemonteerd te hebben. Hij heeft tenminste van de week zelf nog gevraagd naar de tuinder.
En dat moet jou toch pijn doen, Huub?quote:Op maandag 1 september 2008 21:11 schreef Ascar het volgende:
maar ik vind het wel vrouwonvriendelijk ogen, vooral door die mannen, de gesprekken die zij voeren alsof vrouwen een stuk vlees zijn
De meeste hebben volgens mij tv op hun kamerquote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, als ik een kind van dertien zou hebben zou die hier niet naar mogen kijken hoor, echt niet!
Begin je nu weer over Huub en dat hij zich misdroeg?quote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien omdat jullie oververhit waren?![]()
Trouwens, toen jij je zo misdroeg t.o. Lieke vroor het dat het kraakte..![]()
[..]
En ik maar denken dat het allemaal spontaan ging...
O, heb ik niet gezien, maar als ik hoor dat het over pijpen en neuken gaat, zou ik het niet geschikt vinden voor een kind van 13, maar ja, misschien iemand anders wel hoor, dat is alleen maar mijn mening.quote:Op maandag 1 september 2008 21:49 schreef neo567 het volgende:
[..]
De meeste hebben volgens mij tv op hun kamer![]()
Maar wat zegt de kijkwijzer eigenlijk ?
Voor zover hij het weet misschien.. Maar je denkt toch niet serieus dat John de Mol een stoel bijschuift achter zijn palissanderhouten bureau en 's uitgebreid met huub de boeken gaat doornemen?quote:Op maandag 1 september 2008 21:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Huub geeft toch antwoord en nog snel ook![]()
Maar volgens jou spreekt ie niet de waarheid?
+1quote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, heb ik niet gezien, maar als ik hoor dat het over pijpen en neuken gaat, zou ik het niet geschikt vinden voor een kind van 13, maar ja, misschien iemand anders wel hoor, dat is alleen maar mijn mening.
Moet je niet aan mij vragen, ik weet het niet. Misschien een jaar of 10?quote:Op maandag 1 september 2008 21:53 schreef neo567 het volgende:
[..]
+1
Hoe oud zijn de kids tegenwoordig als ze sexuele voorlichting krijgen![]()
Toch niet al op hun 15e toch
Sorry hoor -Blurk- i give it a rest okayquote:Op maandag 1 september 2008 21:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen, ik weet het niet. Misschien een jaar of 10?
Hoezo? Is er al boven de lakens geneukt dan?quote:Op maandag 1 september 2008 21:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, als ik een kind van dertien zou hebben zou die hier niet naar mogen kijken hoor, echt niet!
ik was laatst op een verjaardag waar ook meisjes van 14 waren die rookten, bier zuipten.. in elke zin het woord kanker gebruikten, het hadden over baantjes.. "ik ben werkloos maar geef wel blowjobs" ... en dat waren gewoon meisjes uit keurige gezinnen die in havo 3 zitten..quote:Op maandag 1 september 2008 21:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, heb ik niet gezien, maar als ik hoor dat het over pijpen en neuken gaat, zou ik het niet geschikt vinden voor een kind van 13, maar ja, misschien iemand anders wel hoor, dat is alleen maar mijn mening.
Ze kijken ook vast CBML, dat is nl DE doelgroep!quote:Op maandag 1 september 2008 22:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik was laatst op een verjaardag waar ook meisjes van 14 waren die rookten, bier zuipten.. in elke zin het woord kanker gebruikten, het hadden over baantjes.. "ik ben werkloos maar geef wel blowjobs" ... en dat waren gewoon meisjes uit keurige gezinnen die in havo 3 zitten..
ik weet niet of hier mensen met kinderen zitten, maar serieus jullie dochters zijn wasted, en jullie weten van niks!!!
Ik heb op de basisschool nog op de ouderwetse manier leren lezen: boom, roos, vis, vuur, mus, Pim, enz..quote:Op maandag 1 september 2008 21:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Begin je nu weer over Huub en dat hij zich misdroeg?
Give it a rest please..
We hebben nu een nieuw programma, laten we het daarover hebben.
Jemig dat is echt erg, dat wist ik niet.quote:Op maandag 1 september 2008 22:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik was laatst op een verjaardag waar ook meisjes van 14 waren die rookten, bier zuipten.. in elke zin het woord kanker gebruikten, het hadden over baantjes.. "ik ben werkloos maar geef wel blowjobs" ... en dat waren gewoon meisjes uit keurige gezinnen die in havo 3 zitten..
ik weet niet of hier mensen met kinderen zitten, maar serieus jullie dochters zijn wasted, en jullie weten van niks!!!
Ja, daar heb je gelijk in, maar omdat jij het steeds weer even moet noemen wordt het een beetje vervelend, ik weet nu dat je Huub een klootzak vindt, en ik denk dat iedereen dat nu wel begrepen heeft. Vandaar dus.quote:Op maandag 1 september 2008 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb op de basisschool nog op de ouderwetse manier leren lezen: boom, roos, vis, vuur, mus, Pim, enz..
Dus misschien lees ik verkeerd, maar vogens mij heet dit topic toch echt "Commotie om Huub" en niet "Het nieuwe programma"...
Geen idee, het ging mij om de taal die er gebezigd werd.quote:Op maandag 1 september 2008 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoezo? Is er al boven de lakens geneukt dan?
Way to goquote:Op maandag 1 september 2008 22:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in, maar omdat jij het steeds weer even moet noemen wordt het een beetje vervelend, ik weet nu dat je Huub een klootzak vindt, en ik denk dat iedereen dat nu wel begrepen heeft. Vandaar dus.
Dus datquote:Op maandag 1 september 2008 22:00 schreef Suikeroom het volgende:
Bijna goed voor grof vuilquote:Op maandag 1 september 2008 22:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Geen idee, het ging mij om de taal die er gebezigd werd.
Hoe vaak zal je dit nog op moeten dreunen deze week als junior redacteur?quote:Op maandag 1 september 2008 20:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Ja, ik doe effe the math.quote:Op maandag 1 september 2008 20:55 schreef Huubdgk het volgende:
2 000 000 sms jes, maal 60 cent, 600.000 euro,
Dat een groot gedeelte van de huubsoppers Lieke een teef vindt is ook al ruimschoots bekend. Toch moet ik dit hier ook nog met regelmaat van de klok lezen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in, maar omdat jij het steeds weer even moet noemen wordt het een beetje vervelend, ik weet nu dat je Huub een klootzak vindt, en ik denk dat iedereen dat nu wel begrepen heeft. Vandaar dus.
quote:Op maandag 1 september 2008 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik doe effe the math.
2.000.000 x 0.60 = 1.200.000 euro.
jouw fascinatie voor Lieke is erg eng imo..quote:Op maandag 1 september 2008 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat een groot gedeelte van de huubsoppers Lieke een teef vindt is ook al ruimschoots bekend. Toch moet ik dit hier ook nog met regelmaat van de klok leen.
Vandaar dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |