unaniem hoeft voor mij niet, gewoon met een meerderheid van stemmen zou al leuk zijnquote:Op maandag 1 september 2008 01:18 schreef spapaars het volgende:
De dames worden uitgespeeld door de mannen.
Zou mooi zijn, als de dames b.v unaniem een man kunnen wegstemmen.
Maakt het spel volgens mij interessanter.
gevolgd door Wat is je sterrenbeeld??quote:Op maandag 1 september 2008 11:02 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb wel een vraag aan Huub........Waarom moet er bij de bio's altijd vermeldt worden, half dit, half dat qua afkomst. Als ze in Nederland geboren zijn, is het toch gewoon "Pietje Puk uit Haarlem". Vind dat zo Amanda niveau met altijd weer haar 1e vraag aan bezoekers en gasten.
De kick-off zaaide volgens mij meer verwarring dan dat het duidelijkheid verschafte. Het leek net alsof je middenin een programma viel. En zo plat! Met die kimonootjes op de bank in de hoop uitverkoren te worden. Het programma gaat 'm voor mij niet worden, denk ik. Ik kijk nog een paar keer deze week, maar heb er niet een goed gevoel bij. Vond het vooral lachwekkend slecht.quote:Op maandag 1 september 2008 10:51 schreef Huubdgk het volgende:
Nog geen reguliere uitzending geweest!
Die Marco is zelfs een half half Antilliaan!quote:Op maandag 1 september 2008 11:02 schreef sunny16947 het volgende:
Ik heb wel een vraag aan Huub........Waarom moet er bij de bio's altijd vermeldt worden, half dit, half dat qua afkomst. Als ze in Nederland geboren zijn, is het toch gewoon "Pietje Puk uit Haarlem". Vind dat zo Amanda niveau met altijd weer haar 1e vraag aan bezoekers en gasten.
quote:. “Ik ga haar voor me winnen door mijn charmante zelf te zijn”, verklapt de half half-Antilliaanse.
Hemeltje!quote:Op maandag 1 september 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Marco is zelfs een half half Antilliaan!
[..]
Nou, die meningen zijn er wel maar die zijn ook niet positief. Ik ben benieuwd naar de cijfers van vanavond.quote:Op maandag 1 september 2008 11:50 schreef sunny16947 het volgende:
Je moet natuurlijk niet vergeten dat de forummers tv kijken met een streamers-oog. Ik zou dan toch graag wat meningen zien van mensen die nog nooit gestreamd hebben en alleen tv kijken.
Ik ben ook geen streamer, maar ik kon er gewoon geen touw aan vastknopen. Ik vond het slecht uitgewerkte hap-snap televisie zonder kop of staart. En met een format waarvan mijn nekharen overeind gaan staan.quote:Op maandag 1 september 2008 11:50 schreef sunny16947 het volgende:
Je moet natuurlijk niet vergeten dat de forummers tv kijken met een streamers-oog. Ik zou dan toch graag wat meningen zien van mensen die nog nooit gestreamd hebben en alleen tv kijken.
Sorry maar ik denk niet dat alle forummers de streams hebben bekeken van vorige programma's.quote:Op maandag 1 september 2008 11:50 schreef sunny16947 het volgende:
Format is helemaal overgenomen van Paradise Hotel. Heb dat net even gelezen op fox. Alles precies hetzelfde als dat programma. Het verschil is alleen dat het een andere naam nu heeft en niet meer in een resort in mexico ofzo wordt opgenomen. Oja en dat het dagelijks is ipv 2x per week 50 minuten.quote:Op maandag 1 september 2008 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben ook geen streamer, maar ik kon er gewoon geen touw aan vastknopen. Ik vond het slecht uitgewerkte hap-snap televisie zonder kop of staart. En met een format waarvan mijn nekharen overeind gaan staan.
Ik verwacht dan ook niet dat niet-streamers een totaal andere mening zullen hebben dan de algemene mening hier.
Mwoah, dit is wel wat platter en meer ordinair dan PH. En sex sells and buys in CBML, want die creditcard was er toch niet in PH?quote:Op maandag 1 september 2008 12:03 schreef lies1958 het volgende:
Format is helemaal overgenomen van Paradise Hotel. Heb dat net even gelezen op fox. Alles precies hetzelfde als dat programma. Het verschil is alleen dat het een andere naam nu heeft en niet meer in een resort in mexico ofzo wordt opgenomen. Oja en dat het dagelijks is ipv 2x per week 50 minuten.
Blog van Huubquote:SEPTEMBER!
Super druk weekend gehad,
zaterdag zijn we helemaal over gegaan. Dus Claire en ik hadden lekker onze eerste avond in onze nieuwe woning zaterdagavond al. Bram had ons supergoed geholpen met zijn bus. Was wel warm en hard werken op je vrije dag, maar het was voor een goed doel want we zitten er! Hebben leuke foto's gemaakt maar kan die er nu nog niet opzetten.
Zondagmiddag nog even gewerkt en s avonds samen met Lesley en Bart (Spring in t Veld, niet haar ex) de kickoff gekeken van Can't Buy Me Love,
die wordt vnvnd herhaald voor de eerste reguliere uitzending!
Ben nu al weer tijdje op werk, en ga weer verder. Heb nog ff geen internet, want dat moet natuurlijk eerst nog even voorelkaar worden gemaakt, dus kan niet zo veel online zijn. Maar internet komt snel weer, dus dat komt helemaal goed.
Liefs
Huub
kijk, dat stuk lijkt me wel leuk... zeker omdat de mannen hun saldo van de creditkaart niet wetenquote:Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef Huubdgk het volgende:
Zitten echt veel verschillen met PH, de mannen gaan opdrachten doen voor geld, en de vrouwen mogen dat uitgeven, mits zij gekozen worden door een man natuurlijk
een flapper.. das iemand die goedlachs, door het leven huppelt en er zoveel mogelijk van probeert te genieten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hehehe dat klopt ja! Die vergelijking heb ik ook al weleens getrokkenWat is een flapper?! Marielle heeft trouwens ook ooit meegedaan aan Alternative Love haha
wel handig,alsje niet zo sterk staat maak je gewoon de kaart leeg,hou je er tochwataan over:)quote:Op maandag 1 september 2008 12:17 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk, dat stuk lijkt me wel leuk... zeker omdat de mannen hun saldo van de creditkaart niet weten
Oke daar heb je gelijk in dat zat er niet in bij paradise.quote:Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef Huubdgk het volgende:
Zitten echt veel verschillen met PH, de mannen gaan opdrachten doen voor geld, en de vrouwen mogen dat uitgeven, mits zij gekozen worden door een man natuurlijk
Er zitten best veel spel opties in voor de kandidaten.quote:Op maandag 1 september 2008 12:12 schreef Huubdgk het volgende:
ah! er is weer een briljante tekstschrijver/ster ingehuurd begrijp ik?quote:Op maandag 1 september 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die Marco is zelfs een half half Antilliaan!
[..]
“Ik ga haar voor me winnen door mijn charmante zelf te zijn”, verklapt de half half-Antilliaanse.
Is er ook iets als VillaVandaag? Dat was tenminste nog hilarisch leed/leesvermaakquote:Op maandag 1 september 2008 13:33 schreef Marieke_B het volgende:
ah! er is weer een briljante tekstschrijver/ster ingehuurd begrijp ik?
Neeeeeeee, schrok er zelf van!quote:Op maandag 1 september 2008 13:30 schreef lies1958 het volgende:
He kaat38 die suzanne komt ook uit alkmaar. Is ze jou bekend?
met recht, vooral de foute texten en gebruik van termen als: de antiliaan of de brielenaar enz...quote:Op maandag 1 september 2008 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is er ook iets als VillaVandaag? Dat was tenminste nog hilarisch leed/leesvermaak.
Kan bijna niet anders. Lachen hoor. Ga eens rondvragen in de vriendenkringen van onze dochters of ze haar kennen van het waagplein of zo. Denk eerder dat het een extase type is. (als dat nog bestaat trouwens)quote:Op maandag 1 september 2008 13:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Neeeeeeee, schrok er zelf van!
Kan mij enigszins voorstellen in welke buurt zij woont in Alkmaar trouwens, zeg maar ietwat rode dorp achtig of oud overdie.
http://www.rtl.nl/reality/cantbuymelove/home/quote:Op maandag 1 september 2008 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is er ook iets als VillaVandaag? Dat was tenminste nog hilarisch leed/leesvermaak.
Huub geeft de kandidaten nu vast instructies over hoe ze meer kijkcijfers kunnen halen.quote:Op maandag 1 september 2008 12:49 schreef Suikeroom het volgende:
zozo het 1e deel van de kick off maar liefst 167.000 kijkers, maar Huub gaat natuurlijk alle herhalingen er bij op tellen zodat ie kan zeggen dat ze 800.000 kijkers hebben![]()
Hier staat alweer zo'n mooie;quote:Op maandag 1 september 2008 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om een tikfoutje uit een stukje van 4 regels te halenquote:De eerste ceremonie gaat bijna beginnen en de meiden trekken zich even terug in de kapsalon. Natuurlijk worden alle mannen nog even besproken, inclusief nieuwkomers Joost en Marco. De eerstgenoemde blijkt echter niet zo in de smaak te zijn gevallen. Suzanne deelt haar ongezouten mening met Kelly, Yasmin en Chelsea, en blijkt niet de enige te zijn die niet zo gediend is van de arroganitie van Joost.
Ik heb ze al gebombardeerd tot Barkeeper Marco en Blonde Marco...quote:Op maandag 1 september 2008 14:44 schreef Marieke_B het volgende:
zijn er nou 2 marco's?
lekker verwarrend!
dat heeft hij hier gewoon gezegd, dat er 'integraal streams' zouden komenquote:Op maandag 1 september 2008 17:08 schreef sunny16947 het volgende:
Daarom wilde Huub natuurlijk geen uitspraak doen over wel of geen streams. Er zijn wel streams, maar niet live. Scheelt veel SLs.
Klopt, en op de radio ook. Hij wist alleen nog niet in welke vorm... Nou dat weten we nu, wat filmpjes.quote:Op maandag 1 september 2008 17:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat heeft hij hier gewoon gezegd, dat er 'integraal streams' zouden komen
filmpjes?quote:Op maandag 1 september 2008 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, en op de radio ook. Hij wist alleen nog niet in welke vorm... Nou dat weten we nu, wat filmpjes.
staan er meer bij too hot voor tvquote:Op maandag 1 september 2008 17:27 schreef blomst het volgende:
[..]
filmpjes?
ik zie maar één streamfilmpje
http://www.rtl.nl/compone(...)jk_lid.avi_plain.xmlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |