Valt onder Gert en mij. Zo bedoelde ik het eigenlijk. Het is ook van iedereen maar dat schreef ik later ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg, ga maar lekker autoritair blaffen als je weer blauw bent.
[..]
Van jou en van Gert?
Een subforum 'is' van iedereen.
Jouw avatarquote:Op zondag 31 augustus 2008 09:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal ie wel moeten.. Bij Lieke komt ie er niet meer in en bij Hedda ook niet heb ik zo het idee...
skattie dat snapte de meeste wel, alleen hebben sommige er een sport van gemaakt om overal zout op te leggen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Valt onder Gert en mij. Zo bedoelde ik het eigenlijk. Het is ook van iedereen maar dat schreef ik later ook.
Gistermiddag waren ze samen een bed in elkaar aan het zettenquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:58 schreef Desii het volgende:
[..]
En zijn Huub en Claire al een beetje op orde??
Ik las "ze waren in bed aan elkaar aan het zitten" krom ja, maar wel funny.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gistermiddag waren ze samen een bed in elkaar aan het zetten
En hebben ze het ook al ingewijd?quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gistermiddag waren ze samen een bed in elkaar aan het zetten
Volgen weet ik nog niet, maar ik ga zeker vanavond even kijken en de rest van de week ook wel ff om te kijken of ik het wat vindquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:36 schreef Darklight het volgende:
Hey Eric,
Ga je dat nieuwe programma volgen?
Hehehe.. jij bent écht jaloers he?quote:
Dat was ook het plan, maar door alle toestanden donderdag en de verhuizing hebben we dat even verplaatst.. Met een Eric om je heen kom je ook niet echt tot rustquote:Op zondag 31 augustus 2008 16:53 schreef sunny16947 het volgende:
dacht dat jij vandaag bij Claire op visite was met Anoek en Marjoleine.
Dan kan je wel stoppen met kijken, meiden met inhoud lenen zich niet voor zo'n programma als dit. De mannen daarintegen zijn wel in t bezit van enige intelligentie...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:43 schreef lies1958 het volgende:
sorry huub maar als jullie een week de tijd hebben gehad om een hele sterke 1e uitzending neer te zetten is dat in mijn ogen niet zo goed gelukt jammer genoeg.
Wat een simpele dozen en mannen zeg, en het leek wel yab Yum die meiden op de bank en de mannen uitzoeken.
Hoop dat het nog wat beter wordt want dit is nog slechter dan temptation eiland of paradise hotel. Tenminste vandaag vond ik dat, Kijk deze week nog een paar keer en hoop er het beste van als er een paar andere meiden inkomen met wat inhoud.
Geen gek idee, -Blurk- !quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:55 schreef -Blurk- het volgende:
Huub, misschien is het een idee om het om en om te doen.
Dus bijvoorbeeld na twee weken 7 mannen en 5 vrouwen in het huis te halen.
Dan zijn die mannen ook niet altijd zeker van hun plekje.
Zou me verbazen.. Bij mannen die aan dit soort programma's meedoen zit het verstand doorgaans in het kruis..quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dan kan je wel stoppen met kijken, meiden met inhoud lenen zich niet voor zo'n programma als dit. De mannen daarintegen zijn wel in t bezit van enige intelligentie...
En bij jou is het verstand ver te zoeken, geef je op....quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou me verbazen.. Bij mannen die aan dit soort programma's meedoen zit het verstand doorgaans in het kruis..
op zich wel een goed plan, maar volgens mij zijn de mannen ook niet zeker van hun plekquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:55 schreef -Blurk- het volgende:
Volgens mij heb ik van de week gelezen dat er na 8 weken twee koppels afvallen...quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:33 schreef Desii het volgende:
[..]
op zich wel een goed plan, maar volgens mij zijn de mannen ook niet zeker van hun plek
De eerste paar weken wel, maar daarna ook niet meer (tenminste zo begreep ik het van de voice-over)
O, dat zou mooi zijn Desii, laat die kerels ook maar zwetenquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:33 schreef Desii het volgende:
[..]
op zich wel een goed plan, maar volgens mij zijn de mannen ook niet zeker van hun plek
De eerste paar weken wel, maar daarna ook niet meer (tenminste zo begreep ik het van de voice-over)
Ik ben blij dat mijn mannetje van haast 17 CBML niet volgd..Wat een nep zooi en dom dom dom...quote:Op zondag 31 augustus 2008 20:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dan kan je wel stoppen met kijken, meiden met inhoud lenen zich niet voor zo'n programma als dit. De mannen daarintegen zijn wel in t bezit van enige intelligentie...
och, het is toch best wel grappigquote:Op zondag 31 augustus 2008 22:48 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn mannetje van haast 17 CBML niet volgd..Wat een nep zooi en dom dom dom...
pfff ik mis Boudewijn Buch.. en Huub...
De meisjes vonden zij tijdens een strand-screen-wandeling van Bloemendaal en Zandvoort ,quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:51 schreef kidami het volgende:
Wat een ongelooflijk dom programma, waar hebben ze in vredesnaam die grieten vandaan getrokken...
Dat doet me denken aan het programma Alternative Love een paar jaar geleden en is ook een beetje Paradis Hotel-achtigquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:55 schreef -Blurk- het volgende:
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan het programma Alternative Love een paar jaar geleden en is ook een beetje Paradis Hotel-achtig
quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:09 schreef Desii het volgende:
@ Eric ik zat laatst naar een film te kijken met Julia Styles en ik had zoiets van waar doet dat meisje me aan denken en inene wist ik ut.
Die heeft wel wat weg van jouw vriendinnetje "Marielle" .... ook zo'n flapper (is positief bedoeld heur)
De mannen zijn ook wel leuk, althans Joost en Barkeeper Marco....quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De meisjes vonden zij tijdens een strand-screen-wandeling van Bloemendaal en Zandvoort ,
en ook in Scheveningen. Verder stond er op de site van RTL een oproep.
Huub deed eerst de zoektocht samen met zijn collega op de stranden, maar Huub trok te veel aandacht,
handtekeningen uitdelen, op de foto, dat schoot niet op, dus werd besloten dat zijn andere 2
collega's het verder zouden verzorgen.
Mannen hadden ze volgens Huub al genoeg en hele leuke ook.
vind ik ook fiona en marco zo op het eerste gezicht ok de restquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
De mannen zijn ook wel leuk, althans Joost en Barkeeper Marco....
Van de vrouwen is alleen Fiona nog enigzins ok, de rest is dom en hoerig...
Ik vermaak me er wel mee, tis een fijn tussendoortje, althans ik hoop dat het een tussendoortje is...
Het betere pikwerk.quote:
Ikhoudervan....,niet van je avatarquote:Op zondag 31 augustus 2008 23:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het betere pikwerk.
Full credits gaan naar de creator op Nowlive.
Beati pauperes spiritu.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En bij jou is het verstand ver te zoeken, geef je op....
Ach, bij nader inzien lijkt Hedda mij best wel ok..quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ikhoudervan....,niet van je avatar
Ja Sunny, ik ook, maar misschien komt het nog wel, morgen ofzo.quote:Op maandag 1 september 2008 00:02 schreef sunny16947 het volgende:
Ik had zo heel graag een klein commentaartje van Huub willen lezen op de kickoff.
Zelfs Lieke."dat doet het 'm"quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, bij nader inzien lijkt Hedda mij best wel ok..
Zelfs Lieke vindt dat, dus wie zijn wij dan om het tegendeel te beweren..
Nog geen reguliere uitzending geweest!quote:Op maandag 1 september 2008 01:18 schreef spapaars het volgende:
De dames worden uitgespeeld door de mannen.
Zou mooi zijn, als de dames b.v unaniem een man kunnen wegstemmen.
Maakt het spel volgens mij interessanter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |