In een heel ander programmaquote:Op maandag 1 september 2008 14:44 schreef Marieke_B het volgende:
zijn er nou 2 marco's?
lekker verwarrend!
Nouja je kijkt een herhaling toch niet als je hem al hebt gezien? of kijk jij ieder programma drie keer? Heb je ook geen fuck te doen zeg. Als je dat optelt zijn de cijfers niet eens zo slecht. Maargoed die gaan wel omlaag denk ik want ik vond het een kut programma. Echt allemaal stuk voor stuk tokkie wijven. Tuig van de riggel.quote:Op maandag 1 september 2008 12:49 schreef Suikeroom het volgende:
zozo het 1e deel van de kick off maar liefst 167.000 kijkers, maar Huub gaat natuurlijk alle herhalingen er bij op tellen zodat ie kan zeggen dat ze 800.000 kijkers hebben![]()
Ze moeten gewoon live streams geven, dan kan de kijker een beetje in het programma komen en er in opgaan.quote:Op maandag 1 september 2008 13:00 schreef Darklight het volgende:
ze moeten veel meer filmpjes op die site zetten, of geberud er geen fuck de hele dag?
quote:Op maandag 1 september 2008 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar ja, wie luistert er naar de kijker. De deskundigen bij Talpa weten het natuurlijk veel beter, met hun 167.000 kijkers bij de kick off..
quote:Op maandag 1 september 2008 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon live streams geven, dan kan de kijker een beetje in het programma komen en er in opgaan.
Maar ja, wie luistert er naar de kijker. De deskundigen bij Talpa weten het natuurlijk veel beter, met hun 167.000 kijkers bij de kick off..
Preciesquote:Op maandag 1 september 2008 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon live streams geven, dan kan de kijker een beetje in het programma komen en er in opgaan.
Reken maar dat ze de boel gaan verdraaien en ook de kijkcijfers van de herhalingen erbij op tellen.quote:Op maandag 1 september 2008 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
761.000 kijkers toch?quote:Op maandag 1 september 2008 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Reken maar dat ze de boel gaan verdraaien en ook de kijkcijfers van de herhalingen erbij op tellen.
"Nauw gezet",quote:
Morgen de kijkcijfers van vandaag bekijken, es zien of er een groei te zien is...quote:Op maandag 1 september 2008 19:52 schreef Juud79 het volgende:
Er waren toch 20.000 tot 25.000 streamers, er is niet gezegd dat die dan ook tv kijken, maar alle beetjes helpen zullen we maar zeggen. Maar laten we over drie weken nog eens naar de kijkcijfers kijken, geef het de tijd...
streamers zetten filmpjes op youtube.. mailde Joop Atsma, Nova, Algemeen Dagblad.. zorgde ervoor dat het op internet een hype werd.. dit is just another boring tv-showquote:Op maandag 1 september 2008 19:52 schreef Juud79 het volgende:
Er waren toch 20.000 tot 25.000 streamers, er is niet gezegd dat die dan ook tv kijken, maar alle beetjes helpen zullen we maar zeggen. Maar laten we over drie weken nog eens naar de kijkcijfers kijken, geef het de tijd...
Er zullen mischien in de toekomst te veel SL komen ivm kinderen die ook kunnen lurkenquote:Op maandag 1 september 2008 20:15 schreef Juud79 het volgende:
Maar ja, de vraag is inmiddels ook of we dit 24 uur per dag op de streams zouden willen zien? Of dat we wellicht dankbaar moeten zijn dat de programmamakers ons daar tegen beschermen....
om even eerlijk te zijn, ik wou het 5 uitzendingen geven maar ik ben er nu al helemaal klaar mee, trek deze ongelooflijke onzin niet!quote:Op maandag 1 september 2008 20:15 schreef Juud79 het volgende:
Maar ja, de vraag is inmiddels ook of we dit 24 uur per dag op de streams zouden willen zien? Of dat we wellicht dankbaar moeten zijn dat de programmamakers ons daar tegen beschermen....
ehm als ik naar streams zou kijken dan doe ik dat vrijwillig.. daar komt bij dat ik het een stuk beter zou kunnen volgen, ik snap er nu niks van... niks van de samenstelling van de groep, kan amper volgen wie met wie gaat en waarom.. ik versta er niks van, constant ondertiteling.. er zit een man aan de bar die het opeens heeft over pijpen en neuken en een barman die niet weet waarom ie daar staat, ik zie dat er een muur is gezet voor de paardenbak..quote:Op maandag 1 september 2008 20:15 schreef Juud79 het volgende:
dat is exact wat ik gisteravond al zei, 1 maand en dit programma is van de buis, kennen we de 7 plagen nog?quote:Op maandag 1 september 2008 20:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ehm als ik naar streams zou kijken dan doe ik dat vrijwillig.. daar komt bij dat ik het een stuk beter zou kunnen volgen, ik snap er nu niks van... niks van de samenstelling van de groep, kan amper volgen wie met wie gaat en waarom.. ik versta er niks van, constant ondertiteling.. er zit een man aan de bar die het opeens heeft over pijpen en neuken en een barman die niet weet waarom ie daar staat, ik zie dat er een muur is gezet voor de paardenbak..
kortom stekker eruit na een week of 4?
DGK vond ik wel een topper, alleen het is net zoals met fims --> het eerste deel is het beste vaak, de rest zijn slappe aftrekselsquote:Op maandag 1 september 2008 20:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
dat is exact wat ik gisteravond al zei, 1 maand en dit programma is van de buis, kennen we de 7 plagen nog?
is dat zoiezo op de buis geweest, werkelijk een afgang vind ik dit.
niet helemaal mee eens, concept de kooi vond ik goed maar veranderde zover dat ik het teveel nep vond, teveel gescript, teveel regeltjes van achter.quote:Op maandag 1 september 2008 20:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
DGK vond ik wel een topper, alleen het is net zoals met fims --> het eerste deel is het beste vaak, de rest zijn slappe aftreksels
wat ik ook niet snap bijvoorbeeld, ik zie die Yasmin praten met een jongen over dat ze meer als koppel moeten doen, dus hij zegt we gaan vanavond wat leuks doen, dus ik denk die gaan een romantisch etentje ofzo houden maar vervolgens gaat ie naar de bar praten over hoe gevaarlijk iedereen is.. er is geen touw aan vast te knopenquote:Op maandag 1 september 2008 20:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
dat is exact wat ik gisteravond al zei, 1 maand en dit programma is van de buis, kennen we de 7 plagen nog?
is dat zoiezo op de buis geweest, werkelijk een afgang vind ik dit.
Met aftrek van de intro en wat ze van de vorige dag laten zien en het reclameblok, blijft er niet meer over dan een kwartier bagger-TVquote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef lies1958 het volgende:
knip...
en een betere 25 minuten gaan neerzetten met elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |