Respect voor wat? Ik zeg nooit ik en die ander. Maar die ander en ik. Dus wie heeft er dan geen respect.quote:
Huub is positief ,dat is een gegeven ..mijn mening en alle slechte eigenschappen mogen anderen uitkotsen..quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Respect voor wat? Ik zeg nooit ik en die ander. Maar die ander en ik. Dus wie heeft er dan geen respect.
Ik was toch al niet van plan CMBL te gaan kijken en met Gert en Noekje zitten we weer op nowlive-niveau, waarbij je je mening niet mag geven als die negatief over Huub is.
Joh, laat lekker gaan, we gaan het hier over Huub, Claire en nu ook d'r oma hebben.....quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Respect voor wat? Ik zeg nooit ik en die ander. Maar die ander en ik. Dus wie heeft er dan geen respect.
Ik was toch al niet van plan CMBL te gaan kijken en met Gert en Noekje zitten we weer op nowlive-niveau, waarbij je je mening niet mag geven als die negatief over Huub is.
kop houden, claire!quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:23 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Huub is positief ,dat is een gegeven ..mijn mening en alle slechte eigenschappen mogen anderen uitkotsen..
Niemand weet wie repelsteeltje is en als iemand het voor Huub opneemt ben ik het wel ,durf ik zomaar te zeggen zonder geen levenquote:Op zondag 31 augustus 2008 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Niemand weet wie repelsteeltje is en als iemand het voor Huub opneemt ben ik het wel ,durf ik zomaar te zeggen zonder geen levenverkeerd gespeld....truste ..zucht....
Huub is ook af en toe wel een goeie knul. Slaap lekker Mooiii, postertje van 'm in A0 formaat boven je kribbe doet heerlijk dromenquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Niemand weet wie repelsteeltje is en als iemand het voor Huub opneemt ben ik het wel ,durf ik zomaar te zeggen zonder geen leven
Geen postertje nodig, sommige mensen zitten in een hartjequote:Op zondag 31 augustus 2008 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is ook af en toe wel een goeie knul. Slaap lekker Mooiii, postertje van 'm in A0 formaat boven je kribbe doet heerlijk dromen
quote:Op zondag 31 augustus 2008 02:40 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Geen postertje nodig, sommige mensen zitten in mijn hartjeSommigen.....
Huub ,je niet generen als ik Huub 4 ever zeg."Vroegehhh" vond je het leuk...
![]()
Ik denk dat Huub aandacht inderdaad wel leuk vindt, maar waarom je denkt dat hij de problemen van de oma van Claire daarvoor gebruikt snap ik niet. Ik snap al helemaal niet wat dat te maken heeft met de medemens en empathie?quote:Op zondag 31 augustus 2008 04:13 schreef wimpeyV het volgende:
Denk, dat Huubje wel geilt op de aandacht, die hij nog deels krijgt via zo'n subforum, omdat de media-aandacht op de media-streams volledig weg is.
Medische klachten van een lief omaatje krijgen optimale aandacht vanuit zijn eigen gecreerde perspectief. Vind dat omaatje echt een heel leuk mens.
Fucking Huub, toon eens empathie voor de medemens in alle facetten, vet uitgezakt op de bank., uitkerings trekkend of medisch verkerend in een hopeloze situatie.
Spel of niet spel, je hebt je in deze echt schofterig gedragen..
De eikelquote:Op zondag 31 augustus 2008 02:51 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub slaap lekker...met Claire.
Zal ie wel moeten.. Bij Lieke komt ie er niet meer in en bij Hedda ook niet heb ik zo het idee...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |