I rest my case!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:51 schreef Juud79 het volgende:
* Juud, dankt God op dr blote knieën, dat ThunderBitch geen mod is *
Precies en daar is ie toch vaker dan thuis.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:09 schreef sunny16947 het volgende:
Is dit stilte voor de storm van morgen??????
Doe even normaal zeg, ga maar lekker autoritair blaffen als je weer blauw bent.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:53 schreef noekje het volgende:
Geen gedonder meer binnen dit topic.
Het is nu al dagen feest waar ik met plezier de slingers heb opgehangen maar het is mooi geweest.
Van jou en van Gert?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:59 schreef noekje het volgende:
Dit topic is straks weer van mij en van Gert. Wij willen dit gezeik niet meer op elkaar. Daarzo.
Jups, volgende keer gewoon Dela bellen i.p.v. 112quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Handjes af van oma Recourt en van Claire trouwens ook![]()
Probeer je weer een slotje te regelen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, volgende keer gewoon Dela bellen i.p.v. 112
Deze zin zegt werkelijk alles over jou. Dat jij jezelf oh zo belangrijk vindt. En straks in het blauw weer lekker autoritair kan doen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Er gaat hier weer gemod worden. Dit topic is straks weer van mij en van Gert. Wij willen dit gezeik niet meer op elkaar. Daarzo.
Handjes af is handjes af......quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:35 schreef Dementor het volgende:
Wat een cheap shot.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Handjes af is handjes af......
Weet je het nu na anderhalf jaar DGK te hebben gekeken nog niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze zin zegt werkelijk alles over jou. Dat jij jezelf oh zo belangrijk vindt. En straks in het blauw weer lekker autoritair kan doen.
Een beetje opgevoed mens begint nooit met zichzelf, maar jij wil dominant zijn boven alles.
En jij bent zo'n Harrie Potter die blozend naar de grond kijkt als een of andere bijna-stadswacht zegt dat je niet met je Hummer door de Leidsestraat mag rijden.quote:
Respect is ver te zoeken...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze zin zegt werkelijk alles over jou. Dat jij jezelf oh zo belangrijk vindt. En straks in het blauw weer lekker autoritair kan doen.
Een beetje opgevoed mens begint nooit met zichzelf, maar jij wil dominant zijn boven alles.
tuurlijk.....quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:45 schreef Manu82 het volgende:
We gingen toch aardig doen tegen elkaar?
Fuck, wat ben jij laat....?quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:15 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk.....
zullen wij het goeie voorbeeld geven![]()
Wat zou Claire toch gekookt hebben vandaag???? of zou ze het net zo makkelijk als wij gedaan hebben, lang leve de Mac
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |