Nee maar je bent wel degene die voor kijkcijfers zou kunnen zorgenquote:Op maandag 1 september 2008 20:26 schreef lies1958 het volgende:
9...)Maarja ik kan helemaal geen programma in elkaar draaien dus wat zeik ik nou eigenlijk heb zelf de keus of ik blijf kijken of ermee kap na een week.
Dat was met pieken en met dalen. Als er weer eens iets spraakmakends gebeurd was dat de pers haalde (de commotie rond (ontaarde) moeder Natasia, Terror-Jaap's kotsincident, Huub en de hoeren, 6 tegen 2, Huub's schofterige gedrag tegen Lieke, enz., etc.) en rond de finale, zag je een hausse in kijkcijfers. Als het vervolgens weer snel inkakte daalden de kijkcijfers weer. De harde kern van kijkers werd toch het meest gevormd door de streamers.quote:Op maandag 1 september 2008 19:51 schreef neo567 het volgende:
[..]
"Nauw gezet",hmzzz, ben het ook met pearlbitch eens;
het eerste wat er gevraagd werdt: er komen toch wel streams![]()
EN als die er komen, of zouden zijn, dan waren er veel meer kijkers denk ik, weet dat niet zeker, want tijdens DGK waren het toch de tv kijkers die de overhand hadden (misleid door tv), waardoor Jaap won...
Officiële cijfers daarover zijn door Talpa en trawanten nooit vrijgegeven (en als ze dat al deden, wie zou ze geloven?), maar het lijkt me sterk dat er maar tussen de 20 en 25000 streamers waren. dat is alleen al zo'n beetje het ledental van Nowlive en de streamers waren echt niet allemaal lid van NL.quote:Op maandag 1 september 2008 19:52 schreef Juud79 het volgende:
Er waren toch 20.000 tot 25.000 streamers, er is niet gezegd dat die dan ook tv kijken, maar alle beetjes helpen zullen we maar zeggen. Maar laten we over drie weken nog eens naar de kijkcijfers kijken, geef het de tijd...
Op de streams werd toch wel zo nu en dan gesproken over t aantal streamers, wellicht dat Huub ons kan/wil vertellen hoeveel dat er gemiddeld waren en hoeveel op een piekmoment....quote:Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Officiële cijfers daarover zijn door Talpa en trawanten nooit vrijgegeven (en als ze dat al deden, wie zou ze geloven?), maar het lijkt me sterk dat er maar tussen de 20 en 25000 streamers waren. dat is alleen al zo'n beetje het ledental van Nowlive en de streamers waren echt niet allemaal lid van NL.
Daarenboven waren de streamers aardige melkkoetjes: het overgrote deel van de sms'jes voor de popipoll kwamen van de streamers.
2 000 000 sms jes, maal 60 cent, 600.000 euro, dan nog je geld voor de provider eraf (meer dan de helft) dan de belasting ernog af (meer dan de helf) melkkoe? weet je wat dat programma kostte!quote:Op maandag 1 september 2008 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Officiële cijfers daarover zijn door Talpa en trawanten nooit vrijgegeven (en als ze dat al deden, wie zou ze geloven?), maar het lijkt me sterk dat er maar tussen de 20 en 25000 streamers waren. dat is alleen al zo'n beetje het ledental van Nowlive en de streamers waren echt niet allemaal lid van NL.
Daarenboven waren de streamers aardige melkkoetjes: het overgrote deel van de sms'jes voor de popipoll kwamen van de streamers.
Haha.. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 1 september 2008 20:15 schreef Juud79 het volgende:
Maar ja, de vraag is inmiddels ook of we dit 24 uur per dag op de streams zouden willen zien? Of dat we wellicht dankbaar moeten zijn dat de programmamakers ons daar tegen beschermen....
das niet verdraaien maar daar zijn gewoon regels voor, binnen zoveel tijd mag het wel binnen zoveel niet,quote:Op maandag 1 september 2008 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Reken maar dat ze de boel gaan verdraaien en ook de kijkcijfers van de herhalingen erbij op tellen.
Sure blame it on the weather.quote:Op maandag 1 september 2008 20:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
das niet verdraaien maar daar zijn gewoon regels voor, binnen zoveel tijd mag het wel binnen zoveel niet,
je hebt daar gewoon regels en wetten voor,
het allerbelangrijkste (daar kijkt de adverteerder naar) markt aandeel in de doelgroep,
absolute getallen zijn niet zo belangrijk (niet zo belangrijk als marktaandeel in de doelgroep)
studio sport had gisteren ook 1 miljoen mensen minder dan normaal, een hele grote reden...
kutzomer weer en dan een prachtig warm en zonnig weekend met de laatste dag van augustus (zondag) heerlijk warm, dan gaan de mensen naar buiten en niet naar binnen.
quote:Op maandag 1 september 2008 20:58 schreef schatje het volgende:
Huub, het geluid is best wel kut van CBL. De helft is niet te volgen.
Gouden Kooi kijkcijfers...mooi weer ---> dipquote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sure blame it on the weather.
Het is gewoon ruk.
quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Huubdgk het volgende:
anyhoe ik ga naar huis, ben er wel weer klaar mee voor vandaag,
ik vond de reguliere uitzending van vanavond voor een eerste uitzending al behoorlijk goed, het was spannend en het triggerde mij om morgen weer te kijken.
spreek jullie morgen!
Sponsoren betalen alles toch, zodra er te weinig kijkers zijn, dan trekt de sponsor zich terug en dus de stekker eruit, lijkt mij dat zo'n sms lijn toch altijd wat extra cash moet opbrengen, maar waarschijnlijk net de moeite niet ofzo.quote:Op maandag 1 september 2008 20:55 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
2 000 000 sms jes, maal 60 cent, 600.000 euro, dan nog je geld voor de provider eraf (meer dan de helft) dan de belasting ernog af (meer dan de helf) melkkoe? weet je wat dat programma kostte!
ook hier weer, you do the math
Niet helemaal mee eens. Ook na BB1 waren er nog wel leuke BB's.quote:Op maandag 1 september 2008 20:29 schreef neo567 het volgende:
[..]
DGK vond ik wel een topper, alleen het is net zoals met fims --> het eerste deel is het beste vaak, de rest zijn slappe aftreksels
Je CBML moet eerst ff wortel schieten, hopen dat er genoeg vruchtbare kijkers zijnquote:Op maandag 1 september 2008 21:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Gouden Kooi kijkcijfers...mooi weer ---> dip
waarom dacht je dat er zoveel incidenten altijd met mooi weer gebeurden? mensen binden!
kijkcijfers van CBML kickoff waren niet denderend, maar ook niet heel slecht,
je moet alle dingen in de context zetten... kijkcijfers Gouden Kooi eerste drie maanden? ruk, alleen de kickoff van de gouden kooi werd enorm goed bekeken. Maar daar was een commotie aan voorafgegaan, telegraaf, kamervragen de hele bende
Daarnaast liep Talpa marketing campagne toen op volle toeren, net een nieuwe zender, een gloednieuw baanbrekende format
kickoff CBML en DGK vergelijken is beetje appels en peren
dating programma wat erom draait dat je een partner hebt, vrouwen mogen geld uitgeven met de creditcard van de mannen. Wie is te vertrouwen wie niet, is het echte liefde of is het niet echte liefde, golddiggen of niet golddiggen...quote:Op maandag 1 september 2008 21:02 schreef -Jean- het volgende:
Wat vond je zelf van de eerste uitzending en gedragen de personen zich een beetje zoals je zelf had verwacht toen je ze aan het screenen was? (tot zover dat tot nu toe te zeggen is)
Het zou beter zijn als het programma wat meer discussies met wat hoger niveau zou krijgen. Dat heeft waarschijnlijk ook zijn tijd nodig maar ik vraag me af ze dat in zich hebben.
Zit hier een subliminale boodschap in?quote:Op maandag 1 september 2008 20:59 schreef Huubdgk het volgende:
anyhoe ik ga naar huis, ben er wel weer klaar mee voor vandaag,
ik vond de reguliere uitzending van vanavond voor een eerste uitzending al behoorlijk goed, het was spannend en het triggerde mij om morgen weer te kijken.
spreek jullie morgen!
ik kijk naar de uitzendingen zoveel mogelijk alsof ik zelf een kijker ben (wat ik natuurlijk, naast redacteur, ook ben)quote:
Ik weet bijna zeker dat jij dat niet zou kijken, maar mischien schat ik je wel te hoog inquote:Op maandag 1 september 2008 21:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik kijk naar de uitzendingen zoveel mogelijk alsof ik zelf een kijker ben (wat ik natuurlijk, naast redacteur, ook ben)
Vind je het geluid niet kut?quote:Op maandag 1 september 2008 21:06 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik kijk naar de uitzendingen zoveel mogelijk alsof ik zelf een kijker ben (wat ik natuurlijk, naast redacteur, ook ben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |