We moeten gewoon niet meer thuiskomen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
echt kut...kwam laatst thuis, was er geen BIER!!!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We moeten gewoon niet meer thuiskomen.
Deal! Regel ik de Cos en jij het bier.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nou, das ook weer niet waar, kan wel, als er maar BIER en COS is!!
Die hij niet heeft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Deal! Regel ik de Cos en jij het bier.
Misschien moet je beter naar het plaatje kijken... gratis tip.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niemand meer wakker om mee te spelen ?
tja........
gratis nog welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 06:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien moet je beter naar het plaatje kijken... gratis tip.
Krijgen we een COU, Commentaren op de Uitzending? Ik wed dat er menigmaal COS getypt gaat wordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:57 schreef noekje het volgende:
Morning.![]()
Ach, als het niet loopt kan die alsnog pleite. Wat maakt het allemaal uit. Geen ene fuck. Gert en ik hebben er zelfs wel weer zin in om een eigen eiland met de users te hebben.
We gaan morgen het forum inrichten en hopen dan tegen 17.00 uur dat die open is. Dan zien we het wel.
En morgen Expeditie!
Of een COC. Zoiets moet er wel komen natuurlijk. Een SC of dat is gewoon de SOS die we meenemen. Bewoners-topics. Er is toch ook ergens een site met flut-verhaaltjes. Het wordt wel wat.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Krijgen we een COU, Commentaren op de Uitzending? Ik wed dat er menigmaal COS getypt gaat worden![]()
Mijn lijkt het ook wel leuk, lekker afgeven op een snertprogramma.
Zo is dat, we zien wel hoe gaat gaat lopen, ik vind het iig hartstikke leuk. Mogen we lekker weer schrijven dat het HOEREN en RATTEN zijn, zomaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:09 schreef noekje het volgende:
Of een COC. Zoiets moet er wel komen natuurlijk. Een SC of dat is gewoon de SOS die we meenemen. Bewoners-topics. Er is toch ook ergens een site met flut-verhaaltjes. Het wordt wel wat.
Ik denk dat het geweldige topics worden, ben nu zo thuis in de termen, sc, sos enzquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Of een COC. Zoiets moet er wel komen natuurlijk. Een SC of dat is gewoon de SOS die we meenemen. Bewoners-topics. Er is toch ook ergens een site met flut-verhaaltjes. Het wordt wel wat.
Klinkt wel een beetje schunnig hoor noekje, dat COCquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zet de zweep vast in het vet vandaag. Staat wel geil bij mijn laarzen die binnen enkele uren hier kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is dat, we zien wel hoe gaat gaat lopen, ik vind het iig hartstikke leuk. Mogen we lekker weer schrijven dat het HOEREN en RATTEN zijn, zomaar.![]()
Precies, ik verheug me erop weer te kunnen emmeren. En lekker onflatteuze screenshots maken vanaf PCTV natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geweldige topics worden, ben nu zo thuis in de termen, sc, sos enzalhoewel ik denk dat het een programma 'hoe erger ik me rot' gaat worden verheug ik me al op de reaktie's erover!
Oeh, spannend. Ik heb ze al lekker ingelopen. Het is op dit moment geen weer voor laarzen dus ga nu lekker mijn tuintje in, genieten van het zonnetje. Tot later.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:15 schreef noekje het volgende:
Ik zet de zweep vast in het vet vandaag. Staat wel geil bij mijn laarzen die binnen enkele uren hier kunnen zijn.
net even op headliner gekeken, thanks voor de link! We kunnen nu al zeggen dat die Rory een vies ventje is, schijnt dat hij meisjes uit de kleren kletst met webcammetje en deze meisjes allemaal op zijn harde schijf heeft gezet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, ik verheug me erop weer te kunnen emmeren. En lekker onflatteuze screenshots maken vanaf PCTV natuurlijk.
Ja dág, het CBML heeft enkel met DGK gemeen dat het een zelfde locatie heeft.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, hoi en waar zeg ik precies dat het een DGK is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja dág, het CBML heeft enkel met DGK gemeen dat het een zelfde locatie heeft.
Hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:26 schreef Copycat het volgende:
COCSUCKAH!
Sorry, die moest even.
Dus er komt echt een subforumpje voor CBML? Ben benieuwd.
En een stralende morgen!
Die zal inmiddels wel opgedroogd zijn.quote:
hoi dikbilquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die zal inmiddels wel opgedroogd zijn.
Ga van de week verder. Hopelijk is het snel klaar.
Nu nog iets voor boven de bank, want dat heb ik nog steeds niet
Cc! wil je nog een winterjas scoren?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:40 schreef Copycat het volgende:
Wat daar?
Dat is toch gewoon het CBML topic in FTR?
Ik ben bang dat DGK naar een CBML hoek wordt verplaatst.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, hoi en waar zeg ik precies dat het een DGK is?
Nee, nog niet, ga zo snel even boodschappen doen en dan de hele middag bbq aanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Goedensmorgens, al ontbijtje gehad? En zoja, met een eitje erbij?
Zit wat in maar aan de andere kant: hebben we alles tenminste bij elkaar!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben bang dat DGK naar een CBML hoek wordt verplaatst.
En ik kan de paradise neuk-je-suf programma's niet waarderen
Ook weer leuk, Groningen is gisteravond fijn bezig geweest he!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, nog niet, ga zo snel even boodschappen doen en dan de hele middag bbq aan![]()
En voetbal kijken straks![]()
![]()
Ja, heb het gezienquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:47 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ook weer leuk, Groningen is gisteravond fijn bezig geweest he!![]()
En mijn AZ mag pas morgen als laatste,
Cossen in een CBML, wel jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:45 schreef Manu82 het volgende:
Maar wat is nou het hele idee? gaan we daar ook heen met het hele cos/com/sc/sos gebeuren?
Ik heb 3-0 voor AZ ingevuld in een pouletjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, heb het gezien
Baal er een beetje van dat het al vanmiddag is, zit ik heel het weekend voetbal te kijken
AZ wordt trouwens leuk morgen 3-1 winst
Ja, stelletje debielen in Utrecht wilden de zooi weer verkloten en dat wilde de politie liever niet in het donkerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik heb 3-0 voor AZ ingevuld in een pouletjeen wist niet dat er al vanmiddag werd gevoetbald!
quote:
de poel des doodsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, stelletje debielen in Utrecht wilden de zooi weer verkloten en dat wilde de politie liever niet in het donkerWelke poule doe jij mee?
Ja. SHO was een tijdelijke opvang totdat er een nieuwe RLS zou komen, dat was the deal. Hier waren de dagen wel geteld dus of er bleef een topic over in FTR en dan gok ik zo dat DGK historie zou zijn op SHO. Dan maar een subforum waar het nog wel blijft staan en de users nog kunnen hokken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:45 schreef Manu82 het volgende:
Maar wat is nou het hele idee? gaan we daar ook heen met het hele cos/com/sc/sos gebeuren?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, joh! je ziet er best leuk uit voor een cos-/sc-er of whateverer.
best leuk, dat die ouwe herr van je op bestelling kunst maakt. wat kost die geezer per uur?
En ze heeft blauw haarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, joh! je ziet er best leuk uit voor een cos-/sc-er of whateverer.
Morgen, eind van de middag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:02 schreef Manu82 het volgende:
En vanaf wanneer moet ik verhuizen?
Wat heeft CBML te maken met DGK?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja. SHO was een tijdelijke opvang totdat er een nieuwe RLS zou komen, dat was the deal. Hier waren de dagen wel geteld dus of er bleef een topic over in FTR en dan gok ik zo dat DGK historie zou zijn op SHO. Dan maar een subforum waar het nog wel blijft staan en de users nog kunnen hokken.
Oh, heb je een bron want dit is voor het eerst dat ik hoor dat er over 3 maanden een DGK II begint.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat heeft CBML te maken met DGK?
Over 3 maanden begint DGK2 weer, zolang kunnen we wel wachten toch?
wordt toch opgenomen in zelfde huis en daarbij kunnen we heulemaal niet zolang wachtenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat heeft CBML te maken met DGK?
Over 3 maanden begint DGK2 weer, zolang kunnen we wel wachten toch?
Ik vind een aansluiting met de RLS van de Frogers in de bijstand wel interessanter eigenlijk![]()
Ok, ik snap dat het voor jullie ook lastig is.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:10 schreef noekje het volgende:
En DGK en CBML heeft verder geen fuck met elkaar te maken behalve de users. Het is dit of niets.
Je kunt het gewoon uit je index gooien hè?
Je begrijpt het geloof ik niet, Static wil ons gewoon ergens anders dumpen, dat hele programma komt op de tweede plaatsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Goh gezellig, een ik-wil-je-neuken-om-je creditcard-programma
Had ik 't net geëditquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je begrijpt het geloof ik niet, Static wil ons gewoon ergens anders dumpen, dat hele programma komt op de tweede plaats
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Had ik 't net geëdit
btw, als we uit SHO verdwijnen, wordt het daar erg rustig![]()
denk je dat die palestijnen het erg vinden als ze weer 'rustig' in hun eigen land kunnen wonen, ooit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:14 schreef Prospera het volgende:
[..]
Had ik 't net geëdit
btw, als we uit SHO verdwijnen, wordt het daar erg rustig![]()
Ow hij was die van de nachtbewaking.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En terecht, Static moet ook eens een pub in, die rent elke dag na z'n werk naar huis om te kijken of wij weer vervelend zijn
Ik weet het, anderhalf jaar leuk en gezellig streamen en dan zo'n afwaswaterprogrammaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
Prospera, het hele programma vind ik ook niks. Ik ga morgen keurig naar the kick off kijken maar ben bang dat ik er snel klaar mee ben. We zien het wel. Het blijft een forum en we gaan niet de wereld redden hiermee dus zo'n big deal is het ook weer niet.
Ik moest ff denken ...quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:42 schreef willem-jozef het volgende:
Cc! wil je nog een winterjas scoren?
Zelfs een BB was leuker geweest. Het is kut, gewoon kut maar het is niet anders.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik weet het, anderhalf jaar leuk en gezellig streamen en dan zo'n afwaswaterprogramma
en we doen het al 3 maanden zonder streams![]()
deal!! per pm af te handelen (ivm jaloeziequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moest ff denken ...
Een paar Kowalski sneakers ook goed? Mijn 55DSL jas van vorig seizoen doet ook deze winter nog best goede bizniz, verwacht ik. Of we doen en en!
Wanneer je zo goed bent als ik!!!!!quote:
Ristretto of Arpeggio?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:39 schreef willem-jozef het volgende:
deal!! per pm af te handelen (ivm jaloezie).
zorg jij voor de koffie, ik voor de rest..
[ afbeelding ]
Jij kunt hetquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wanneer je zo goed bent als ik!!!!!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wanneer je zo goed bent als ik!!!!!
Ik moet nog even bijkomen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:05 schreef Manu82 het volgende:
Jullie trekken je bek toch niet open en de vorige was al afgelopen
arpeggio 3dubbel met geschuimde milch!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ristretto of Arpeggio?
Maar eerst ga ik mijn Kowalski kleppertjes inlopen. Als het Chinese meisjes lukt hun voeten in strakke schoentjes te wurmen, moet het mij ook lukken.
Goed idee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:09 schreef Smash-it het volgende:
Ik ga denk maar even een rondje met de honden lopen, het is veel te mooi weer om binnen te zitten
Goed idee, nu nog een hond ergens jattenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:09 schreef Smash-it het volgende:
Ik ga denk maar even een rondje met de honden lopen, het is veel te mooi weer om binnen te zitten
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goed idee, nu nog een hond ergens jatten
Schijnt wel een babe magnet te zijnquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Schijnt wel een babe magnet te zijn![]()
Waarom denk je dat LS een hondje heeft
Ik heb er op dit moment 4, dus je mag er wel eentje leasen. 1 van onszelf, 2 van mijn zus en 1 loge van vriendin. Gelukkig maar twee echt grote (bouvier en airedale). Heb je een voorkeur?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:11 schreef Manu82 het volgende:
Goed idee, nu nog een hond ergens jatten
Moet ik heulemaal naar jou rijdenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:18 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik heb er op dit moment 4, dus je mag er wel eentje leasen. 1 van onszelf, 2 van mijn zus en 1 loge van vriendin. Gelukkig maar twee echt grote (bouvier en airedale). Heb je een voorkeur?
Had hem net speciaal voor Pietje gepost in het Nijmegen topicquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:34 schreef Dementor het volgende:
Blijf je vana-na-na-na-vond bij mij (Monique Smit)
Manu, ik kwam dit vannacht nog tegen.
Doe het zelf!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:42 schreef Manu82 het volgende:
Hey noekje, als je toch weer blauw wordt kun je je haar ook wel blauw verven
Toverlaarzen, nu zul je tot het eind der tijden de aarde bewandelen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe het zelf!
hoerenkutzooi!
Ik krijg ze niet uit! help
Hoi Juudquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:36 schreef Juud79 het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Nou, ik had er drie mee. De bouvier aan de lijn, want die loopt weg. Verder mijn eigen, trouwe beestje die luistert supergoed. De derde was de mini boston terrier, die kan ook los. Maar het was niet echt een succes, want Pien (de bouvier) zag een sloot, sprong erin (aan de lijn, ja) en ging daarna als een gek door het zand rollen. Laatste keer dat ik die meeneem.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:22 schreef Manu82 het volgende:
Ga je met alle 4 honden tegelijk lopen trouwens?
Geen paniek!!!!! Ze zaten bij mij ook héél strak en kon ze ook niet uittrekken, heeft Vic voor me gedaan. Vervolgens heb ik ze weer aangetrokken en er de hele middag in huis op gelopen. Ze zitten nu prima en ik kan ze ook nog zelf uittrekken, echt waar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:41 schreef noekje het volgende:
Beequeen, je raadt het nooit. Ze doen allejezus pijn. Gelukkig kwam er nog een pakketje mee, die zijn te groot.
Nu ga ik naar de kapper. Wedden dat ze daar al mijn haar gaan afknippen!
Loop je altijd in een park dan? Ik liep vroeger altijd over geluidswalquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:05 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou, ik had er drie mee. De bouvier aan de lijn, want die loopt weg. Verder mijn eigen, trouwe beestje die luistert supergoed. De derde was de mini boston terrier, die kan ook los. Maar het was niet echt een succes, want Pien (de bouvier) zag een sloot, sprong erin (aan de lijn, ja) en ging daarna als een gek door het zand rollen. Laatste keer dat ik die meeneem.![]()
Nee, bij een groot meer hier in de buurt. Maar we kwamen dus eerst langs een sloot. Ga mijn eigen hond wel een stuk meer waarderen zo haha, die luistert echt zó goed! Zeker bij grote honden is dat gewoon nodig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:09 schreef Manu82 het volgende:
Loop je altijd in een park dan? Ik liep vroeger altijd over geluidswal
En thuis ging ik altijd fietsen richting bos met hond
Heb je die beagle nog rondlopen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, bij een groot meer hier in de buurt. Maar we kwamen dus eerst langs een sloot. Ga mijn eigen hond wel een stuk meer waarderen zo haha, die luistert echt zó goed! Zeker bij grote honden is dat gewoon nodig.
Ja, dat is momenteel nummer 4. Maar die wordt dit weekend weer opgehaald!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:17 schreef Dementor het volgende:
Heb je die beagle nog rondlopen?
Wat voor hondje heb je zelf dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nee, bij een groot meer hier in de buurt. Maar we kwamen dus eerst langs een sloot. Ga mijn eigen hond wel een stuk meer waarderen zo haha, die luistert echt zó goed! Zeker bij grote honden is dat gewoon nodig.
Nee, ik ben verdrietig. Ze deden echt heel erg veel pijn. Ik vermoedde al zoiets toen ik de draai nauwelijks kon maken en bijna de hiel al aan gort trapte. Ik wilde er nog geen minuut op lopen én ik vind dat laarzen van bijna 250 euro moeten lopen als zonnetjes. De broeken van de jongens vielen ook zo van hun reet af. 'Hier, passen! *poef* Daar lag het op de grond. Een jurkje, mijn laatste hoop viel als een hobbezak, een vuilniszak is flatteuzer. Ik moet vanavond zo mijn verdriet verzuipen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen paniek!!!!! Ze zaten bij mij ook héél strak en kon ze ook niet uittrekken, heeft Vic voor me gedaan. Vervolgens heb ik ze weer aangetrokken en er de hele middag in huis op gelopen. Ze zitten nu prima en ik kan ze ook nog zelf uittrekken, echt waar.![]()
![]()
Blauw haar is cool.
Goedemiddag iedereen, ik ga de zon weer in, wilde alleen Noek even geruststellen.
Je lijkt wel Monica van Friendsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, ik ben verdrietig. Ze deden echt heel erg veel pijn. Ik vermoedde al zoiets toen ik de draai nauwelijks kon maken en bijna de hiel al aan gort trapte. Ik wilde er nog geen minuut op lopen én ik vind dat laarzen van bijna 250 euro moeten lopen als zonnetjes. De broeken van de jongens vielen ook zo van hun reet af. 'Hier, passen! *poef* Daar lag het op de grond. Een jurkje, mijn laatste hoop viel als een hobbezak, een vuilniszak is flatteuzer. Ik moet vanavond zo mijn verdriet verzuipen.
Je bent wel lief.Hopelijk de kapster ook.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:21 schreef Manu82 het volgende:
Wat voor hondje heb je zelf dan?
Pics?
quote:
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dat brokjes-trucje ga ik zo bij alle vier even uitproberen, al weet ik nu al dat het bij die domme bouvier niet lukt.
[..]
![]()
Nee, het is echt zo'n blije!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:37 schreef Manu82 het volgende:
Ziet er leuk uit
Zolang hij maar niet bijt
Ik heb zo´n weekend, met aan aantal enorm dukke weekenden in t vooruitzicht.. Zometeen nog even op verjaardagsvisite, kindje van mijn nichtje wordt 1 jaar vandaag, daarna nog wat boodschapjes doen en verder het hele weekend niets....zalig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:48 schreef HiDiHo het volgende:
Middag![]()
![]()
![]()
Echt zo'n dag om lekker te luieren en niets doen![]()
[ afbeelding ]
Thx, moest ik ook nog even kijkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:12 schreef Dementor het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=7757124
Ik kijk nog even naar de aflevering van analoogkaas.
Oei Muriel je moet geen gesloten vragen gaan stellen...ook al beweeg je leuk mee op de muziek...
Zoeen hadden wij vroeger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dat brokjes-trucje ga ik zo bij alle vier even uitproberen, al weet ik nu al dat het bij die domme bouvier niet lukt.
[..]
![]()
Dus niet een met enen en nullen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:41 schreef HiDiHo het volgende:
Volgende keer bestel ik wel een analoogcheeseburger
Straks krijg je nog een virus of andere anomalieën in je cheeseburger.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus niet een met enen en nullen?
Wat denk je dat dat kost?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dus niet een met enen en nullen?
Misschien wat voor in de benzinetank?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat kost?![]()
analoog is ¤0,70 per liter
sneu, maar snel retour die laarzen, als ze pijn doen dan heb je er niets aan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 12:41 schreef noekje het volgende:
Beequeen, je raadt het nooit. Ze doen allejezus pijn. Gelukkig kwam er nog een pakketje mee, die zijn te groot.
Nu ga ik naar de kapper. Wedden dat ze daar al mijn haar gaan afknippen!
http://www.zshare.net/audio/17865961592ef196/quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:37 schreef kahaarin het volgende:De laatste PPPS gemist.......
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat Peter er al mee was gestopt, mijn moeder belde of we daar kwamen eten en dat hebben we gedaan......Sorry......
Dankjewel!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:44 schreef blomst het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/audio/17865961592ef196/
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:37 schreef kahaarin het volgende:De laatste PPPS gemist.......
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat Peter er al mee was gestopt, mijn moeder belde of we daar kwamen eten en dat hebben we gedaan......Sorry......
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Ik maar wachten op je weerbericht, ren ik vanmorgen naar buiten in mijn winterjas en is het mooi weertotaal bezweet thuis gekomen en kon ik weer gaan douchen
quote:Verwachting tot morgen middernacht
zaterdag 30 augustus en zondag 31 augustus 2008
Veel zon en tamelijk warm
Zonnig met een middagtemperatuur van ongeveer 24 graden. De oostelijke wind is zwak tot matig, rond kracht 3. Vannacht is het onbewolkt, er staat weinig wind en het koelt af naar een graad of 15. Zondag overdag is er veel zon, al drijft er ook wat sluierbewolking over. Het wordt op veel plaatsen zo'n 27 graden. In de avond neemt van het zuidwesten uit de kans op regen- en onweersbuien toe. De zuidoostelijke wind is zwak of matig, rond kracht 3, in het noordelijk kustgebied mogelijk vrij krachtig. 5 Bft.
zaterdag 30 augustus 2008 15.18 uur
Verwachting komende 5 dagen
zondag 31 augustus tot en met donderdag 04 september 2008
Zondag zomers warm met in de avond kans op onweer. Vanaf maandag wisselvallig weer met temperaturen rond normaal.
Die heb ik nog op een bakelieten speelplaat.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ze gaan ook terug. Alles gaat terug.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:45 schreef blomst het volgende:
ik zit net te luisteren naar de laatste PPPS.
op naar de volgende bestellingquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze gaan ook terug. Alles gaat terug.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef Smash-it het volgende:
Blijf je vana-na-na-na-navond bij mij
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef Smash-it het volgende:
OMG, het stopt niet meer.
Singalong versie!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef Smash-it het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.quote:
Heb je ook een hoge wreef dan? Vind maar eens een paar laarzen in maat 36 waar een hoge wreef en dunne kuiten inpassen......quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik klik niet, kijk wel uit zeg. Heb ik ook dat liedje in mijn hoofd.quote:
Het loont, even doorbijten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:23 schreef blomst het volgende:
kan ik de hele uitzending uitluisteren, of lukt het haar nog om de negativiteit door te drukken?
Nog een redelijk nieuw filmpje ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik klik niet, kijk wel uit zeg. Heb ik ook dat liedje in mijn hoofd.
Het voetbal is weer begonnen, gezellie.
Gewoon luisteren, komt goed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:23 schreef blomst het volgende:
kan ik de hele uitzending uitluisteren, of lukt het haar nog om de negativiteit door te drukken?
Ouwe zeikerd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik klik niet, kijk wel uit zeg. Heb ik ook dat liedje in mijn hoofd.
Het voetbal is weer begonnen, gezellie.
Nee, volgens mij niet. Ik heb maat 37 en dat past altijd en opeens 2 paar laarzen binnen waarvan ik bij de één in en uit loop en de andere doen overal pijn. Ik zag laatst wel ergens een site waarbij je schoenen op kuitmaat kunt bestellen. Ik heb ook geen laarzen die aansluiten bij de kuiten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je ook een hoge wreef dan? Vind maar eens een paar laarzen in maat 36 waar een hoge wreef en dunne kuiten inpassen......Ik vind laarzen heel leuk maar kan er bijna geen vinden.
Misschien toch een maatje groter proberen? Of ga je nu gewoon weer passen in de winkel? Het klinkt iig alsof ze gewoon te klein vielen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik heb maat 37 en dat past altijd en opeens 2 paar laarzen binnen waarvan ik bij de één in en uit loop en de andere doen overal pijn. Ik zag laatst wel ergens een site waarbij je schoenen op kuitmaat kunt bestellen. Ik heb ook geen laarzen die aansluiten bij de kuiten.
Beequeen, zelfs onder de bal van mijn voet deden ze pijn. Ik heb hakken, torenhoog en die doen nergens pijn. Stom hè?
Nou ja, niks aan te doen. I shall overcome. *heft handen naar de hemel*
Het ManU effect dringt door tot FOK!.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:17 schreef Smash-it het volgende:
http://www.zshare.net/audio/17865961592ef196/quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar kan je de PPPS terughoren?
Laarzen laat ik altijd innemen, dat maakt het vinden van mooie laarzen een stuk makkelijkerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb je ook een hoge wreef dan? Vind maar eens een paar laarzen in maat 36 waar een hoge wreef en dunne kuiten inpassen......Ik vind laarzen heel leuk maar kan er bijna geen vinden.
Ik dacht dat Peter ermee op was gehouden, dus ik heb gisteren niet geluisterd. Gelukkig een linkjequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Van Blomst gekregen.
Daar zit ik nu, maar zie nergens iets waar je het kan downloaden. Krijg alleen maar ander movies.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Van Blomst gekregen.
Edit: Heb het al gevonden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar zit ik nu, maar zie nergens iets waar je het kan downloaden. Krijg alleen maar ander movies.
Wat Ka zegt zit wel wat in, laarzen moet je meer inlopen maar wat jij zegt over die laarzen, gewoon terug.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:31 schreef noekje het volgende:
Nee, volgens mij niet. Ik heb maat 37 en dat past altijd en opeens 2 paar laarzen binnen waarvan ik bij de één in en uit loop en de andere doen overal pijn. Ik zag laatst wel ergens een site waarbij je schoenen op kuitmaat kunt bestellen. Ik heb ook geen laarzen die aansluiten bij de kuiten.
Beequeen, zelfs onder de bal van mijn voet deden ze pijn. Ik heb hakken, torenhoog en die doen nergens pijn. Stom hè?
Nou ja, niks aan te doen. I shall overcome. *heft handen naar de hemel*
Ik vind de onderste (titanium?) mooier, ik houd niet zo van dat geglim.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:56 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Pff normaal gesproken twijfel ik nooit.
op die zwarte zie je minder oorsmeerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:56 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Pff normaal gesproken twijfel ik nooit.
My ears are clean, maar is goed ik koop die zwarte wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:05 schreef blomst het volgende:
[..]
op die zwarte zie je minder oorsmeer
Hey Bongetje!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:27 schreef BONG4002 het volgende:
Ook de laatste PPPS beluisterd, was weer leuk
Wat heeft dbv trouwens een lieve stem!
Jammer dat het (voorlopig) de laatste was, helaas had ik gisteravond geen tijd om echt te bellen, had wel een paar leuke nummers in gedachten maar die bewaar ik dan wel voor een eventuele volgende keer
Eerst nu even eten klaarmaken (tosti's uit de oven) en dan kom ik zo nog ff terug alhier
Dankjewel kahaarinquote:
klinkt als een goed plan, ga je morgen ook kijken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankjewel kahaarinHet eten is al op, net nog een
gerookt en straks koffie / journaal / Wii / bed
Mooi héquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ManU effect dringt door tot FOK!.
Dat mag je gans nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar kan je de PPPS terughoren?
Nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
klinkt als een goed plan, ga je morgen ook kijken?
Ik zit al in het gesprek tussen BQ, Disana en Lobasca.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit al in het gesprek tussen BQ, Disana en Lobasca.
Waarbij BQ weer de baas wil spelen en denkt dat ze heel populair is.
Moet ik nog terug luisteren ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
of waar Lobasca meent de reden te weten waarom peter stopt met de ppps.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zou het goed doen als zendeling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:20 schreef blomst het volgende:
[..]
of waar Lobasca meent de reden te weten waarom peter stopt met de ppps.
even het eerste gedeelte terug luisteren, meer woorden maak ik er niet aan vuil.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:24 schreef Copycat het volgende:
Waarom denkt Lobasca dan dat Peter stopt?
De kick off iig, eens zien wat het hier dan wordt en dan kijken we wel verder.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee.
Wel Exp. Robinson maar CMBL trekt me totáál niet, net zoiets als Temp.Island en Paradise Hotel, dat idee krijg ik er een beetje bij en dat zijn niet echt programma's die mijn aandacht kunnen trekken
Jij gaat wel kijken denk ik?
hoe laat is die kick off?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De kick off iig, eens zien wat het hier dan wordt en dan kijken we wel verder.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:24 schreef Copycat het volgende:
quote:
Kijk eens, het hele verhaal!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Noekje en Gert, hartelijk dank voor het willen modden in het sub-forum
van reallife Can't Buy Me Love zonder streams, wat start op zondagavond 19:30.
Succes samen met het inrichten van het forum, wat zondagmiddag om 17:00 open gaat op Fok.
Alhoewel ik het Huub gun dat hij eventueel een eigen topic krijgt in het sub-forum CBML
ben ik zelf een beetje klaar met het commotie om Huub-topic, maar dat ligt niet aan Huub.
Elders las ik dat Huub zeker ook het sub-forum CBML gaat bezoeken, maar dan niet als
redactiemedewerker maar als dgk-Huub, wie weet komt zijn collega van de CBML-redactie
af en toe wel reageren, bijvoorbeeld tijdens de live-uitzendingen die we live kunnen volgen.
Vele reacties lees ik in de SHO dat mensen zich afvragen waarom er een sub-forum komt voor CBML?
Sommige lijken het niet te begrijpen dat er een subforum CBML komt, of zijn er zelfs niet blij mee,
omdat er geen streams komen, concept hen niet ligt.........
Zie alle posten van Gert en Noekje.
En wanneer je van afzeiken en ergeren houdt, zou je best bevredigende 13 weken
kunnen krijgen, met vele hoogtepunten.
Door het volgen van de topics:
CODU, commentaren op de uitzendingen .
COS of sossen.
Spelers-topics.
Wekelijkse Live -uitzendingen.
CBML in de media
Aangvuld met Screenshots vanaf PC-tv.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:38 schreef -Blurk- het volgende:
Goedemiddag allemaal!![]()
Kan nog net, hier posten he?
Vanaf morgenmiddag bij CBML, wat leuk dat Gert en Noekje weer onze mods worden![]()
Blijft dit nog open tot morgen 17.00 uur?
vast welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:38 schreef -Blurk- het volgende:
Goedemiddag allemaal!![]()
Kan nog net, hier posten he?
Vanaf morgenmiddag bij CBML, wat leuk dat Gert en Noekje weer onze mods worden![]()
Blijft dit nog open tot morgen 17.00 uur?
hoeft niet kun je rechtstreeks beluisteren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Allemaal gedoe met downloaden en zoeken voor een beetje nieuwsgierigheidsbevrediging.
Weet je wie echt populair is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zat te kijken Ruudemans, evengoed bedankt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
BQ, het gaat over bijen en honing op NL2
Datquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je wie echt populair is?
Bedankt ook Tom en Manu, hou ook van jullie.
Hey Biscuitje, je weet wie het zegt toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je wie echt populair is?
Bedankt ook Tom en Manu, hou ook van jullie.
Dan nog is het zoveel slap gelul dat ik er niet goed naar kan luisteren. Sorryquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:45 schreef blomst het volgende:
hoeft niet kun je rechtstreeks beluisteren.
Sommige poppetjes zijn enorm verwarrend, dat zie je maar weer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:50 schreef Dementor het volgende:
Datpoppetje heb ik juist gepost omdat LS de boel omdraait.
Ik ga daar toch geen serieus antwoord op geven?
nog bedankt voor het plaatsenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
By the way, zondagavond haal ik het PPPS bestand weg, dus.......dat
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sommige poppetjes zijn enorm verwarrend, dat zie je maar weer.
Vanwege een derde kolonne die achter- en onderlangs Peter zitten te bedreigen of zoiets.....en oh ja, 't kwam ook door Besaid en de dieselprijsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:24 schreef Copycat het volgende:
Ik was al aan het zoeken op bol.com.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En iedereen kan een transcript van alle chats bij mij opvragen, eerste druk, gesigneerd by NMNS![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken op bol.com.
Dat is niet zo maar een boot. 't Is een uniek traditioneel scheepje dat ze volgens mij weer nieuw bouwenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Er zijn veel manieren om achterlangs te gaan. Mooi bootje wel.
Ik hou niet van rode zeilen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is niet zo maar een boot. 't Is een uniek traditioneel scheepje dat ze volgens mij weer nieuw bouwen
Dan verf je ze bruin........quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hou niet van rode zeilen.
Dat subforum zou toch om half 8 geopend worden, of mis ik weer watquote:
veel plezierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Er zijn veel manieren om achterlangs te gaan. Mooi bootje wel.
Kaatje wacht op me, fijne avond FOK!kers.![]()
Domani om 17:00 toch, of bedoel je dat niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat subforum zou toch om half 8 geopend worden, of mis ik weer wat?
Wit is veel mooierquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan verf je ze bruin........
Het was fantastisch BQ, heb alleen maar mooi weer gehad met een gemiddelde van 26 graden!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sommige poppetjes zijn enorm verwarrend, dat zie je maar weer.
WB Blurk, hoe was het in Nice? En bedankt nog.![]()
Wiequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Domani om 17:00 toch, of bedoel je dat niet?
Ja ik ook. Morgen toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wie, ik heb 't over CBML
.
De zilveren watquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De zilveren watMoet ik bij elke post het topic gaan teruglezen
Fuck, you're damn rightquote:
Ik ga vanavond naar een tentfeest en morgen overdag buurtfeest dus ik zal de verslagen hier wel lezenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bent mooi op tijd voor de aftrap.....hopelijk heb je een slaapzak mee
Ik wel in ieder geval, gezellig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent mooi op tijd voor de aftrap.....hopelijk heb je een slaapzak mee
Ik weet het werkelijk niet, ik heb geen interesse en als ik die wel krijg, dan vergeet ik geheid om te kijken.....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar een tentfeest en morgen overdag buurtfeest dus ik zal de verslagen hier wel lezen. Daarna iedere dag uitzending eigenlijk? Half 8?
Pietje wel, Tong verwacht ik ook, waren beiden ook vaste volgelingen van de DGK-uitzendingenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het werkelijk niet, ik heb geen interesse en als ik die wel krijg, dan vergeet ik geheid om te kijken.....
Al lang op hyves, maar aangezien ik niemand van jullie op hyves heb nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Piet, wanneer kunnen we foto's zien van je vakantie?
Ach, de rest ook gewoon allemaal, alleen is 't nu mode om te roepen dat die hoererij echt niet kanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Pietje wel, Tong verwacht ik ook, waren beiden ook vaste volgelingen van de DGK-uitzendingen
Ja, het houdt maar niet opquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:06 schreef 2live het volgende:
[..]
He Ruudje,
![]()
leuk dat hier nog zoveel bekenden zijn.
Tuurlijk Pietje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, de rest ook gewoon allemaal, alleen is 't nu mode om te roepen dat die hoererij echt niet kan. Feit is dat 't niet schokkender is dan andere programma's die op de buis waren afgelopen jaren.
Ik ga lekker kijken hoor, ben nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk Pietje.
Ben toch wel zeer benieuwd wie voet bij stuk houdt (na gezegd te hebben het NIET te zullen volgen![]()
)
Sinds een paar weken. Heb een klap gehad van de italiaanse mallemolen van de OS in Beijing.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ga lekker kijken hoor, ben nieuwsgierig.
Sinds wanneer ben jij van Nena genezen?
Er is niks mis met haar zie ik wel. Mss zit er CBML ook een leuke blondine voor jou.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sinds een paar weken. Heb een klap gehad van de italiaanse mallemolen van de OS in Beijing.[ afbeelding ]
Maar Nena vergeet ik niet hoor![]()
Hoi Ruudquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sinds een paar weken. Heb een klap gehad van de italiaanse mallemolen van de OS in Beijing.[ afbeelding ]
Maar Nena vergeet ik niet hoor![]()
Ik heb al wat plaatjes gezien van de cast en er zit wel wat leuks bijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:24 schreef 2live het volgende:
[..]
Er is niks mis met haar zie ik wel. Mss zit er CBML ook een leuke blondine voor jou.
Blurkiequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Ruud![]()
Wie is dat in je avatar? Dacht dat je áltijd Nena daar zou houden.
Nena liep toch ook niet echt over van intelligentie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb al wat plaatjes gezien van de cast en er zit wel wat leuks bijmaar ja, toch even volgen om te kijken hoe het tussen de oortjes is
Welke serie speelt zij in?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
BlurkieIk ben helemaal weg van Marghe.
Ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Nena liep toch ook niet echt over van intelligentie?
Oooh....die seriequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eensWas van de duvel niet bang en gaf die eh , hoe heette die surinaamse ook alweer, de wind vet van voren over een vuilniszak.
Maar eh.. MargheWereldkampioen 2006, tweede in 2007 en brons 2x in Pechino2008 en zo mooi
![]()
[ afbeelding ]
Met de papa en de mama
Ja diequote:
En verslagen met wat? Want ik ken haar echt niet, sorry.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja dieMaar ze heeft een Nederlandse verslagen in Bejing en ik vond het niet ewg
Schermen met de floret.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:49 schreef 2live het volgende:
[..]
En verslagen met wat? Want ik ken haar echt niet, sorry.
Doe mij die hond maar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En voor de dames, hier is ze samen met haar broer:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef APK het volgende:
[..]
Doe mij die hond maar.
Lijkt mij echt zo'n beest dat katten vreet.
Jij?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou kap ik even, anders krijg ik nog een ban
Kan Static niet zo doorgrondenquote:
static is lief.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kan Static niet zo doorgrondenMaar WTF, Granbassi is een werldwijf
Nee joh, effe een roestige start.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:05 schreef Manu82 het volgende:
Neem aan dat je ook op 020 hebt ingezet
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En voor de dames, hier is ze samen met haar broer:
[ afbeelding ]
Fuck Marseillequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:07 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, effe een roestige start.
Marseille en Heerenveen ftw.
Verdiep jij je maar in de kier van de open keukendeur bij een naderende storm.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef APK het volgende:
[..]
static is lief.![]()
Grote harige beer met een een femine touch.![]()
En die Grabeselassi ga ik me nog wel eens in verdiepen.
Of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |