of waar Lobasca meent de reden te weten waarom peter stopt met de ppps.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zit al in het gesprek tussen BQ, Disana en Lobasca.
Waarbij BQ weer de baas wil spelen en denkt dat ze heel populair is.
Ze zou het goed doen als zendeling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:20 schreef blomst het volgende:
[..]
of waar Lobasca meent de reden te weten waarom peter stopt met de ppps.
even het eerste gedeelte terug luisteren, meer woorden maak ik er niet aan vuil.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:24 schreef Copycat het volgende:
Waarom denkt Lobasca dan dat Peter stopt?
De kick off iig, eens zien wat het hier dan wordt en dan kijken we wel verder.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee.
Wel Exp. Robinson maar CMBL trekt me totáál niet, net zoiets als Temp.Island en Paradise Hotel, dat idee krijg ik er een beetje bij en dat zijn niet echt programma's die mijn aandacht kunnen trekken
Jij gaat wel kijken denk ik?
hoe laat is die kick off?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De kick off iig, eens zien wat het hier dan wordt en dan kijken we wel verder.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:24 schreef Copycat het volgende:
quote:
Kijk eens, het hele verhaal!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Noekje en Gert, hartelijk dank voor het willen modden in het sub-forum
van reallife Can't Buy Me Love zonder streams, wat start op zondagavond 19:30.
Succes samen met het inrichten van het forum, wat zondagmiddag om 17:00 open gaat op Fok.
Alhoewel ik het Huub gun dat hij eventueel een eigen topic krijgt in het sub-forum CBML
ben ik zelf een beetje klaar met het commotie om Huub-topic, maar dat ligt niet aan Huub.
Elders las ik dat Huub zeker ook het sub-forum CBML gaat bezoeken, maar dan niet als
redactiemedewerker maar als dgk-Huub, wie weet komt zijn collega van de CBML-redactie
af en toe wel reageren, bijvoorbeeld tijdens de live-uitzendingen die we live kunnen volgen.
Vele reacties lees ik in de SHO dat mensen zich afvragen waarom er een sub-forum komt voor CBML?
Sommige lijken het niet te begrijpen dat er een subforum CBML komt, of zijn er zelfs niet blij mee,
omdat er geen streams komen, concept hen niet ligt.........
Zie alle posten van Gert en Noekje.
En wanneer je van afzeiken en ergeren houdt, zou je best bevredigende 13 weken
kunnen krijgen, met vele hoogtepunten.
Door het volgen van de topics:
CODU, commentaren op de uitzendingen .
COS of sossen.
Spelers-topics.
Wekelijkse Live -uitzendingen.
CBML in de media
Aangvuld met Screenshots vanaf PC-tv.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:38 schreef -Blurk- het volgende:
Goedemiddag allemaal!![]()
Kan nog net, hier posten he?
Vanaf morgenmiddag bij CBML, wat leuk dat Gert en Noekje weer onze mods worden![]()
Blijft dit nog open tot morgen 17.00 uur?
vast welquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:38 schreef -Blurk- het volgende:
Goedemiddag allemaal!![]()
Kan nog net, hier posten he?
Vanaf morgenmiddag bij CBML, wat leuk dat Gert en Noekje weer onze mods worden![]()
Blijft dit nog open tot morgen 17.00 uur?
hoeft niet kun je rechtstreeks beluisteren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Allemaal gedoe met downloaden en zoeken voor een beetje nieuwsgierigheidsbevrediging.
Weet je wie echt populair is?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zit al in het gesprek tussen BQ, Disana en Lobasca.
Waarbij BQ weer de baas wil spelen en denkt dat ze heel populair is.
Ik zat te kijken Ruudemans, evengoed bedankt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
BQ, het gaat over bijen en honing op NL2
Datquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je wie echt populair is?
Bedankt ook Tom en Manu, hou ook van jullie.
Hey Biscuitje, je weet wie het zegt toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je wie echt populair is?
Bedankt ook Tom en Manu, hou ook van jullie.
Dan nog is het zoveel slap gelul dat ik er niet goed naar kan luisteren. Sorryquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:45 schreef blomst het volgende:
hoeft niet kun je rechtstreeks beluisteren.
Sommige poppetjes zijn enorm verwarrend, dat zie je maar weer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:50 schreef Dementor het volgende:
Datpoppetje heb ik juist gepost omdat LS de boel omdraait.
Ik ga daar toch geen serieus antwoord op geven?
nog bedankt voor het plaatsenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
By the way, zondagavond haal ik het PPPS bestand weg, dus.......dat
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sommige poppetjes zijn enorm verwarrend, dat zie je maar weer.
Vanwege een derde kolonne die achter- en onderlangs Peter zitten te bedreigen of zoiets.....en oh ja, 't kwam ook door Besaid en de dieselprijsquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:24 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |