Fuck, you're damn rightquote:
Ik ga vanavond naar een tentfeest en morgen overdag buurtfeest dus ik zal de verslagen hier wel lezenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bent mooi op tijd voor de aftrap.....hopelijk heb je een slaapzak mee
Ik wel in ieder geval, gezellig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent mooi op tijd voor de aftrap.....hopelijk heb je een slaapzak mee
Ik weet het werkelijk niet, ik heb geen interesse en als ik die wel krijg, dan vergeet ik geheid om te kijken.....quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar een tentfeest en morgen overdag buurtfeest dus ik zal de verslagen hier wel lezen. Daarna iedere dag uitzending eigenlijk? Half 8?
Pietje wel, Tong verwacht ik ook, waren beiden ook vaste volgelingen van de DGK-uitzendingenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het werkelijk niet, ik heb geen interesse en als ik die wel krijg, dan vergeet ik geheid om te kijken.....
Al lang op hyves, maar aangezien ik niemand van jullie op hyves heb nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Piet, wanneer kunnen we foto's zien van je vakantie?
Ach, de rest ook gewoon allemaal, alleen is 't nu mode om te roepen dat die hoererij echt niet kanquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Pietje wel, Tong verwacht ik ook, waren beiden ook vaste volgelingen van de DGK-uitzendingen
Ja, het houdt maar niet opquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:06 schreef 2live het volgende:
[..]
He Ruudje,
![]()
leuk dat hier nog zoveel bekenden zijn.
Tuurlijk Pietje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, de rest ook gewoon allemaal, alleen is 't nu mode om te roepen dat die hoererij echt niet kan. Feit is dat 't niet schokkender is dan andere programma's die op de buis waren afgelopen jaren.
Ik ga lekker kijken hoor, ben nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk Pietje.
Ben toch wel zeer benieuwd wie voet bij stuk houdt (na gezegd te hebben het NIET te zullen volgen![]()
)
Sinds een paar weken. Heb een klap gehad van de italiaanse mallemolen van de OS in Beijing.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:15 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ga lekker kijken hoor, ben nieuwsgierig.
Sinds wanneer ben jij van Nena genezen?
Er is niks mis met haar zie ik wel. Mss zit er CBML ook een leuke blondine voor jou.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sinds een paar weken. Heb een klap gehad van de italiaanse mallemolen van de OS in Beijing.[ afbeelding ]
Maar Nena vergeet ik niet hoor![]()
Hoi Ruudquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sinds een paar weken. Heb een klap gehad van de italiaanse mallemolen van de OS in Beijing.[ afbeelding ]
Maar Nena vergeet ik niet hoor![]()
Ik heb al wat plaatjes gezien van de cast en er zit wel wat leuks bijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:24 schreef 2live het volgende:
[..]
Er is niks mis met haar zie ik wel. Mss zit er CBML ook een leuke blondine voor jou.
Blurkiequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Ruud![]()
Wie is dat in je avatar? Dacht dat je áltijd Nena daar zou houden.
Nena liep toch ook niet echt over van intelligentie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb al wat plaatjes gezien van de cast en er zit wel wat leuks bijmaar ja, toch even volgen om te kijken hoe het tussen de oortjes is
Welke serie speelt zij in?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
BlurkieIk ben helemaal weg van Marghe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |