quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:51 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Kun je niet wat oude OP pics verwijderen die er al sinds deel 3 in zaten en wat nieuwe toppers uit deel 5 erbij gooien?
quote:
Iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Kankerkachel kees die Toontje wegduwt, te gebiaal
Oja... kak!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:51 schreef Dutch_Nelson het volgende:
yeah yeah we know iedereen denkt dat dat een fotosoep was!
Damn 2de keer al op de eerste page
Waarom streep je je gebruikersnaam door?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:48 schreef Pindaplaksel het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onur_torko
[ afbeelding ]
Hopelijk blijft die nog even staan deze keer...
[ afbeelding ]
Baas heeft zelf zn Wiki aangepast.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:06 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Waarom streep je je gebruikersnaam door?
Als je in de geschiedenis zoekt bij wikipedia is je gebruikersnaam zo te vinden, Gijshartenman.![]()
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Onur_torko&action=history
http://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg_gebruiker:Gijshartenman
Wat is dat uberhaupt? Is dat een kledingdracht shit ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:48 schreef lennartb.nl het volgende:
What the hell, ik dacht dat dit al een photoshop was maar dat is dus een originele foto
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:07 schreef zagevent het volgende:
@TS: http://forum.fok.nl/user/history/189777 heeft dus wel een naam hé.
nieuw ?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:26 schreef zagevent het volgende:
Nieuw materiaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oudquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:26 schreef zagevent het volgende:
Nieuw materiaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral die tasjes zijn erg, zo fucking gay !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is dat uberhaupt? Is dat een kledingdracht shit ofzo
Das onur en z'n moer, op de Baas-zarquote:
hoe?quote:Op maandag 1 september 2008 13:42 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb op wikipedia maar 'tegen' verwijderen erbij gezet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Te_verwijderen_pagina%27squote:
Die is al voorbij gekomen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:55 schreef Tommeke het volgende:
Is er ook al een van Baassie en Adriaan?
eerder een wannabe gangstertje dan een baas. wat een mongool zeg die ken beter met de jostiband gaan spelen.quote:Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef Loekje het volgende:
Ik denk dat we een nieuwe baas erbij hebben
Fck wat een jostiquote:Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef Loekje het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef Loekje het volgende:
Allemaal doen!quote:Op maandag 1 september 2008 13:42 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb op wikipedia maar 'tegen' verwijderen erbij gezet
Hoe moet je tegen stemmen dan?quote:Op maandag 1 september 2008 20:58 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Allemaal doen!![]()
We redden de BaasWiki van de zure Wikimensen!
http://nl.wikipedia.org/w(...)oegd_30.2F08:_Deel_2
ik vind die pagina maar onoverzichtelijk en snap er geen hol van. al die mensen die over zoveel verschillende dingen tegelijk zitten te typen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:58 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Allemaal doen!![]()
We redden de BaasWiki van de zure Wikimensen!
http://nl.wikipedia.org/w(...)oegd_30.2F08:_Deel_2
Hij zou zich hier moeten registreren en van Danny een pimp abo krijgen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:46 schreef beverton het volgende:
Eigelijk zou onur toch blij moeten zijn dat er fanhyves, wikipagina's en honderden topics over hem gemaakt worden.. toch?? toch?!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja in waddinxveen, iedereen een rood gstar shirt aan en een rode roos in zijn haar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:10 schreef misteriks het volgende:
een FOK!meet bij de uberbaas in zha hood ?
ik stem in!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:11 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja in waddinxveen, iedereen een rood gstar shirt aan en een rode roos in zijn haar.
heb je nog zo'n tasje voor rond de nek op overschot ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:11 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja in waddinxveen, iedereen een rood gstar shirt aan en een rode roos in zijn haar.
Ik weet niet eens wat voor merk dat is, zo'n baas als hij moet natuurlijk wel een design merk dragen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:31 schreef misteriks het volgende:
[..]
heb je nog zo'n tasje voor rond de nek op overschot ?
Alweer?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:32 schreef Nemesish3d het volgende:
BAH, hij is verwijderd op wiki
overigens wel leuk woord, cyberpesten![]()
Als ik heel rijk was zou ik die laten makenquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:55 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als ik heel rijk was zou ik die laten maken
Lame dat ze baas z'n wiki verwijderenquote:Op dinsdag 2 september 2008 14:32 schreef Nemesish3d het volgende:
BAH, hij is verwijderd op wiki
overigens wel leuk woord, cyberpesten![]()
Beste tot nu toe.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
Baas zet alles op zijn kop:
[ afbeelding ]
dat begon het 2 topics terug al... niet echt grappig meer ditquote:Op woensdag 3 september 2008 11:31 schreef omyfalzer het volgende:
Hmm, dingen beginnen wel een beetje veel in herhaling te vallen nu... Meer orginaliteit plz.
HELD!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:11 schreef elyb0y het volgende:
ey guys, wordt gewoon vrienden met baas op hyves:D
De baas-hyves(H)
[url=http://baasonur.hyves.net/]http://baasonur.hyves.net/[/url][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja op een gegeven moment houdt de hype op.quote:
Dr. Giesolf in de bochtquote:
Geen geld voor een huis maar wel voor een geweerquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:22 schreef RadioSlut het volgende:
Op de eerste pagina kwam ik dit plaatje tegen:
[ afbeelding ]
Zegt mn zusje zo: "Ooh, dat was baas toen ie klein was"
+1 scherpquote:Op woensdag 3 september 2008 21:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geen geld voor een huis maar wel voor een geweer
Sadness
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
HELD!![]()
Jij bent de eerste die de hyves van baas heeft gevonden!
uhhuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoort der ook bij!!
dus probeer hem toe te voegen als vriend op hyves!!!
waar slaat die spoiler trouwens op?![]()
Speciaal voor hem zou er een baas abo moeten komenquote:Op dinsdag 2 september 2008 13:48 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Hij zou zich hier moeten registreren en van Danny een pimp abo krijgen!
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef elyb0y het volgende:
[..]
uhhuuhoort der ook bij!!
dus probeer hem toe te voegen als vriend op hyves!!!
waar slaat die spoiler trouwens op?![]()
quote:
wtf...quote:
146957 meterquote:Op donderdag 4 september 2008 23:15 schreef Ayreon84 het volgende:
http://www.pictogame.com/en/play/game/30NeLiVw6p75_kick-boy
Ik kwam tot 137665 meter.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:01 schreef RadioSlut het volgende:
Tvb!
En natuurlijk de voorgaande delen bekijken
Ik ken degene die em heeft gemaaktquote:Op vrijdag 5 september 2008 18:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
Die hyves is een hoax! Je noemt jezelf toch niet baas
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:47 schreef StarGazer het volgende:
Lol die Onur heeft wel praatjes :
http://www.superdudes.nl/klusmier/berichten![]()
Wat een dwaasquote:Op vrijdag 5 september 2008 21:47 schreef StarGazer het volgende:
Lol die Onur heeft wel praatjes :
http://www.superdudes.nl/klusmier/berichten![]()
Hij pas er ook gewoon mooi tussenquote:Op zondag 7 september 2008 15:53 schreef right_turn het volgende:
Iedereen in zijn familie is Baas!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 september 2008 15:53 schreef right_turn het volgende:
Iedereen in zijn familie is Baas!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef Geenboom het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of deze al langs gekomen is maar Onur Roll
quote:
[ afbeelding ]
Zal hem niet zo veel interesseren denk ik, hij is toch baas!quote:Op zondag 7 september 2008 19:01 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat dit een fotosoep was. Kan iemand mij vertellen waarom een "stoere" gozerd zo op de foto gaat staan?
Geniaalquote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef Geenboom het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 september 2008 19:48 schreef firewirecable het volgende:
Elke keer als ik hem op die foto zie staan met die bloem in zijn mat moet ik denken aan Flamenco.......
[ afbeelding ]
Keivet gedaanquote:Op zondag 7 september 2008 16:39 schreef Geenboom het volgende:
[ afbeelding ]
En Nieuw bij de IKEA! De Onur Matttt*
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 september 2008 02:12 schreef K-lep het volgende:
[ afbeelding ]
Baas op Baaseiland(Ja dit is de eerste keer dat ik photoshop gebruik)
Bekkie.quote:Op maandag 8 september 2008 02:41 schreef FMK het volgende:
Best sneu hahaha, straks blijkt dat die jongen echt een mongool is.
Oke sorry.quote:Op maandag 8 september 2008 02:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Bekkie.
Je ziet toch dat dit een Baas is?
nee, hij is baas!quote:
[ afbeelding ]
Het zou me inderdaad niet verbazen dat hij het syndroom van baas heeft... het is gewoon dikke inteelt die baas.quote:Op maandag 8 september 2008 02:41 schreef FMK het volgende:
Best sneu hahaha, straks blijkt dat die jongen echt een mongool is.
quote:Op maandag 8 september 2008 13:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zou me inderdaad niet verbazen dat hij het syndroom van baas heeft... het is gewoon dikke inteelt die baas.
quote:Op maandag 8 september 2008 13:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Het zou me inderdaad niet verbazen dat hij het syndroom van baas heeft... het is gewoon dikke inteelt die baas.
Je vergat "verbazen"quote:
Syndroom van Baeschquote:
quote:Op maandag 8 september 2008 14:31 schreef marvdeparv het volgende:
kan iemand es een baassoufle maken?
hihi ik ben iig tevredenquote:Op maandag 8 september 2008 14:59 schreef Geenboom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is alleen niet zo goed gelukt als ik gehoopt had
Oldschoolquote:Op maandag 8 september 2008 15:06 schreef Geenboom het volgende:
Kwam ik bij de kruidenier zag ik dit....
[ afbeelding ]
ff een snelle,quote:Op maandag 8 september 2008 16:29 schreef bas_obesitas het volgende:
lolwat een kutkop heeft hij. hoe oud is hij?
Hij lijkt wel op die gast van die banden, michelin.quote:Op maandag 8 september 2008 17:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
ff een snelle,
[ afbeelding ]
O-Baas-Itas
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:42 schreef JortijnBijl het volgende:
Bij deze mijn 1e post.
Een fotosoep van Le Baas!
[ afbeelding ]
goeie binnekomer!!quote:Op woensdag 10 september 2008 15:42 schreef JortijnBijl het volgende:
Bij deze mijn 1e post.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 september 2008 15:42 schreef JortijnBijl het volgende:
Bij deze mijn 1e post.
[ afbeelding ]
al 5x met deze erbijquote:Op woensdag 10 september 2008 16:31 schreef Geenboom het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe superdudes variant
[ afbeelding ]
Of is deze al geweest?
Ik las ergens dat ie naar de politie ging stappen.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:34 schreef -td6d- het volgende:
Dat die gast nou nooit eens hier langskomt, zou ie dr niet van weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Je moet daar voor de grap eens gaan posten als je veel op KLB zit.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:19 schreef Cracka-ass het volgende:
nieuw baasje gezocht voor twee katten
Zomg, ik zit nu ook echt dat topic te lezen.quote:Op donderdag 11 september 2008 02:19 schreef Cracka-ass het volgende:
nieuw baasje gezocht voor twee katten
quote:
kkmoederquote:
geef em even de link van dit topic danquote:Op donderdag 11 september 2008 16:49 schreef Monotomo het volgende:
Ja sorry, vond 'm eigenlijk niet kunnen. Meneer Torkrol woont in het dorp hiernaast, zie 'm wel 'ns smoken met z'n matties in nOord.
quote:Op donderdag 11 september 2008 16:49 schreef Monotomo het volgende:
Ja sorry, vond 'm eigenlijk niet kunnen. Meneer Torkrol woont in het dorp hiernaast, zie 'm wel 'ns smoken met z'n matties in nOord.
Tot die tijd doen we 't nog ff met de geniale pics in dit topic.quote:Op donderdag 11 september 2008 17:25 schreef Monotomo het volgende:
Haha, maak wel een x sneaky een foto van 'm.
Dan ben je echt de held van fokquote:Op donderdag 11 september 2008 17:25 schreef Monotomo het volgende:
Haha, maak wel een x sneaky een foto van 'm.
Tsja, die vond ik dan zelf weer niet zo sterk..... misschien door het overbodige gebruik van kanker?quote:
Ik vind hem niet sterk, heb ik ook niet gezegt.. maar wel hard..quote:Op donderdag 11 september 2008 18:49 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Tsja, die vond ik dan zelf weer niet zo sterk..... misschien door het overbodige gebruik van kanker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |