quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:36 schreef msnk het volgende:
En een verzoek als het mag. Kan iemand hier iets moois van maken?
[ afbeelding ]
Zou beppie z'n vriendinnetje zijn?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:31 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Die is al lang bekend. http://onur-en-co.hyves.nl/
Toen was jij nog heul geen lidquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:20 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Dit topic![]()
Mindstends net zo geniaal als Kees Kankerkachel.
Kees is en blijft leuker. Die krijgen van mij van de week nog wa te heuren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:20 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Dit topic![]()
Mindstends net zo geniaal als Kees Kankerkachel.
quote:
Ik heb bijna de hele reeks gevolgd terwijl ik destijds niet lid wasquote:
Dat is alizee in je avatar of niet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:51 schreef Elwood1802 het volgende:
kees en baas in één foto is natuurlijk ook geniaal
Ok danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:37 schreef Dreaming.Bee het volgende:
[..]
Ik heb bijna de hele reeks gevolgd terwijl ik destijds niet lid was![]()
Tranen met tuiten gelachen toen
Zie geen plaatje..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat is alizee in je avatar of niet?
Correctquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat is alizee in je avatar of niet?
Stond in dat smaatjes & hussler topic, daarna gehyped in klb sc met de eerste photoshops en toen overgenomen door onz.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:53 schreef Charizma het volgende:
Geachte fokkers,
Ik volg dit topique nu enige tijd met veel respect en ontzag en daarom ook een diepe buiging naar de geweldige breinen die achter het onstaan van deze sublieme topique reeks zitten.
Er rest mij echter 1 vraag, hoe is dit topique ontstaan en wie heeft onor turko ontdekt?
this is how we doquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Stond in dat smaatjes & hussler topic, daarna gehyped in klb sc met de eerste photoshops en toen overgenomen door onz.
omg.. Kankerkachel Kees:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:31 schreef Pwnie het volgende:
Wie de neuck is Kees Kankerkachel... Onur Baas is toch de man...![]()
Die gast moet zich toch echt verrot schamen... kan beter een afspraak maken bij http://www.medischcentrumscheveningen.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |