quote:Ik zoek met spoed een nieuw baasje voor mijn twee katten (beide lapjeskat):
Cagney (schildpadmotief) en Lacey (wit met zwart). Beide zijn tien jaar oud.
Ik kan niet langer goed voor ze zorgen doordat ik veel van huis ben. Lacey heeft daar niet zo last van lijkt het, maar Cagney wel. Ze is in mijn huis gaan plassen. Ik ben naar de dierenarts gweest met haar, verschillende keren, heb kuren gekregen tegen blaasontsteking, er is bloedonderzoek gedaan, maar volgens de DA is ze gezond. Niets hielp en het wordt alleen maar erger. Daarbij lijkt ze jaloers te zijn op mijn vriendin. Het is namelijk wel zo dat sinds ik een relatie heb de katten ook minder aandacht krijgen. Cagney is verzot op aandacht en is erg aanhalig. Afgelopen weekend heeft ze echter op mijn vriendin haar schoot geplast. Ik kan hier alleen jaloezie achter zien, als het ziekte was dan had ze dat vast niet op die manier gedaan en bovendien is ze verder wel normaal.
Hoe dan ook, ik heb besloten na aanleiding van dit alles dat het beter is als ze een baasje krijgen die veel tijd voor ze heeft, waar ze ook eventueel naar buiten kunnen (dat kon bij mij ook niet). Dan zal het ongetwijfeld beter zijn voor ze. Ook is het voor mezelf op dit moment beter.
Als er dus iemand is die interesse heeft, dan hoor ik het graag.
Overigens moet ik zeggen dat het me wel aan mijn hart gaat, maar ik heb geen andere keus.
nog twee foto's
Dat dusquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!
Je moet ook even dat vragenlijstje invullen.
Zal verder niet lastig of moeilijk doen, maar over dit zinnetje val ik toch wel een beetjequote:Op dinsdag 9 september 2008 22:35 schreef daniman het volgende:
Bovendien is uberhaupt de zorg voor katten me teveel geworden en zijn ze (IMO) beter af bij iemand anders
Dan staat het er verkeerdquote:Op woensdag 10 september 2008 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Als ik het goed begrijp kreeg poes blaasontsteking van de stress en ging ze daardoor op de bank plassen, niet andersom
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:43 schreef daniman het volgende:
waarschijnlijk door eenzaamheid en jaloezie plast cagney bij mij op bank... heeft hierdoor ook wel eens blaasontsteking ontwikkeld.
onzin, heb 3 katten en een hond..quote:Op dinsdag 9 september 2008 22:49 schreef Muracatun het volgende:
het zijn heel lieve kattenhelaas heb ik al een hond en sja dat gaat niet samen
![]()
Succes daniel! En degene die ze wil natuurlijk
Zou je hier alsjeblieft nog op willen antwoorden?quote:Op woensdag 10 september 2008 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal verder niet lastig of moeilijk doen, maar over dit zinnetje val ik toch wel een beetje
Hoe lang heb je de katten al en hoe lang heb je je nieuwe vriendin? Niet dat je je vriendin de deur uit moet doen, maar aangezien je zelf aangeeft dat de katten minder aandacht krijgen nu je je vriendin hebt, hebben jullie dan wel al uitgebreid geprobeerd hoe het gaat als je vriendin een tijdje overdreven veel kroelt met de katten? Dus juist EXTRA aandacht geven, zodat ze niets te klagen hebben? Dat ze aan de nieuwe situatie kunnen wennen?
Nee hoor. Mijn hond en katten gaat ook niet samenquote:Op woensdag 10 september 2008 16:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onzin, heb 3 katten en een hond..
mn schoonmoeder trouwens ook..
dus dat is een fabeltje
Ik gok dat het erg van de hond (en de katten) af hangt..quote:Op woensdag 10 september 2008 16:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
onzin, heb 3 katten en een hond..
mn schoonmoeder trouwens ook..
dus dat is een fabeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |