Die is al voorbij gekomen.quote:Op maandag 1 september 2008 14:55 schreef Tommeke het volgende:
Is er ook al een van Baassie en Adriaan?
eerder een wannabe gangstertje dan een baas. wat een mongool zeg die ken beter met de jostiband gaan spelen.quote:Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef Loekje het volgende:
Ik denk dat we een nieuwe baas erbij hebben
Fck wat een jostiquote:Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef Loekje het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2008 17:37 schreef Loekje het volgende:
Allemaal doen!quote:Op maandag 1 september 2008 13:42 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb op wikipedia maar 'tegen' verwijderen erbij gezet
Hoe moet je tegen stemmen dan?quote:Op maandag 1 september 2008 20:58 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Allemaal doen!![]()
We redden de BaasWiki van de zure Wikimensen!
http://nl.wikipedia.org/w(...)oegd_30.2F08:_Deel_2
ik vind die pagina maar onoverzichtelijk en snap er geen hol van. al die mensen die over zoveel verschillende dingen tegelijk zitten te typen.quote:Op maandag 1 september 2008 20:58 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Allemaal doen!![]()
We redden de BaasWiki van de zure Wikimensen!
http://nl.wikipedia.org/w(...)oegd_30.2F08:_Deel_2
Hij zou zich hier moeten registreren en van Danny een pimp abo krijgen!quote:Op dinsdag 2 september 2008 13:46 schreef beverton het volgende:
Eigelijk zou onur toch blij moeten zijn dat er fanhyves, wikipagina's en honderden topics over hem gemaakt worden.. toch?? toch?!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja in waddinxveen, iedereen een rood gstar shirt aan en een rode roos in zijn haar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:10 schreef misteriks het volgende:
een FOK!meet bij de uberbaas in zha hood ?
ik stem in!quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:11 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja in waddinxveen, iedereen een rood gstar shirt aan en een rode roos in zijn haar.
heb je nog zo'n tasje voor rond de nek op overschot ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:11 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja in waddinxveen, iedereen een rood gstar shirt aan en een rode roos in zijn haar.
Ik weet niet eens wat voor merk dat is, zo'n baas als hij moet natuurlijk wel een design merk dragen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:31 schreef misteriks het volgende:
[..]
heb je nog zo'n tasje voor rond de nek op overschot ?
Alweer?quote:Op dinsdag 2 september 2008 14:32 schreef Nemesish3d het volgende:
BAH, hij is verwijderd op wiki
overigens wel leuk woord, cyberpesten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |