quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal, of wel? JUIST dit soort mensen worden gefotoshopt. Wat is er leuk aan om Heidi Klum, Claudi Schiffer etc te shoppen.
dat is niet grappig.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Die dit heeft gemaakt kan wel photo shoppen..
(als hij het doet)
ik zeg alleen dat die mooi gelukt is..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:30 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ben jij nou echt zo dom of doe je alsof
Ik heb het niet alleen daarover achterlijk wicht. Ik heb het over je posts in het algemeenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:31 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat die mooi gelukt is..
Lezen flikker
zoals datquote:Waar slaat deze topic op??
beetje iemand lopen photo shoppen..
neem dan teminste een knap iemand zoek een model ofso
haha laat me niet lachen ..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:32 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen daarover achterlijk wicht. Ik heb het over je posts in het algemeen
Het is sowieso nogal flauw om gewoon steeds het Onur hoofd op een oude afbeelding te plakken zoals Onur op het hoofd von KK-Keesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal, of wel? JUIST dit soort mensen worden gefotoshopt. Wat is er leuk aan om Heidi Klum, Claudi Schiffer etc te shoppen.
dat is niet grappig.
Maar wie is die gast op de foto dan??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:34 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Het is sowieso nogal flauw om gewoon steeds het Onur hoofd op een oude afbeelding te plakken zoals Onur op het hoofd KK-Kees, Onur op het hoofd van Maikuuul
, Onur checkt de park
, Onur Kanon
![]()
![]()
Wees eens origineel man!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:33 schreef superXmacho het volgende:
[..]
haha laat me niet lachen ..
Slecht voor me hart..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:36 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
uitgelult lieferd??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hate me because I am a blonde!
Je schrijfwijze bevestigt het ook echt zo prachtig hèquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:38 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Je schrijfwijze bevestigt het ook echt zo prachtig hè
mooi he, ik wist wel ergens in mij schuilt een chameurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't hate me because I am a blonde!
Ik vind hem helemaal niet mooi gelukt, maar ja ik had hem ook met 2 minuutjes gemaakt of zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:28 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Die dit heeft gemaakt kan wel photo shoppen..
(als hij het doet)
ik vindt hem wel mooi..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind hem helemaal niet mooi gelukt, maar ja ik had hem ook met 2 minuutjes gemaakt of zo
ik vindT dat ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:44 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik vindt hem wel mooi..
ook dat haar haar der overheen zit, lijkt hij wat echter
Omdat niemand je serieus neemt, kutkloon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:54 schreef superXmacho het volgende:
en trouwens..
iedereen zat eerst te zeiken over de beloofde foto..
zeg ik wat in die topic,, reageert niemand meer!
Weet je zeker dat je op de juiste site zit meisje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:54 schreef superXmacho het volgende:
en trouwens..
iedereen zat eerst te zeiken over de beloofde foto..
zeg ik wat in die topic,, reageert niemand meer!
kijk dan in de andere topic.. en ja volgeds mij was jij met dat gezeik der ook ff bij..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:56 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je op de juiste site zit meisje?
ben geen kloon..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:55 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Omdat niemand je serieus neemt, kutkloon.
Het lijkt er bijzonder veel op...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ben geen kloon..
dus bek houden flikker
kan ik der wat aan doen..,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:00 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Het lijkt er bijzonder veel op...
Niemand is zó stom
Je hebt toch niet afgekeken hequote:
ban m anders ofzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:08 schreef OldJeller het volgende:
Téring hè! Negeer die SuperXMach kutkloon gewoon.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:51 schreef Scherpkoekje het volgende:
ik wilde een Baas of the rings plaatje posten met het hoofd van Onur als Frodo, maar mijn paintskills bleken niet toereikend.
Iemand anders misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |