Nodig je mij een keer uit?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef CherryLips het volgende:
klopt!
CFLquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef CherryLips het volgende:
klopt!
CherryFLufferquote:
LL 2009.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nodig je mij een keer uit?Dan kom ik deze keer wel!
Vergeet Wolverine nietquote:
Ik ga er sowieso heen. Must see. Gambitquote:
Stop Batman en Spiderman er dan ook gelijk in.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso heen. Must see. Gambit
Wat de neuk hij bij Weapon X doet weet ik niet, maar ach, Hollywood en comicverfilmingen
Mortal Kombat vs DCquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stop Batman en Spiderman er dan ook gelijk in.
Ik kan geen joker meer zien na gisteravond.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
[GC 2008] The Joker lacht je toe in MK vs. DC Universe
Skip maar naar het einde, meesterlijke humor.
Koolstof Fluor verLichting. Hoezo?quote:
tvquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:45 schreef mrbox het volgende:
Zeikende vrouwen over mannen op nederland 3![]()
De illusie dat dat gezeik zich beperkt tot nederland 3quote:
thema avondquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
De illusie dat dat gezeik zich beperkt tot nederland 3.
Die laat ik links liggen. Mortal Kombat vind ik echt geweldig, maar dit.....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mortal Kombat vs DC
Ziet er overigens verdomd lekke ruit. Die fatality van de joker
Tja, qua werelden die colliden zoals ze het zelf noemen...Maar ach, ik koop het niet, ik zoek tegen die tijd de fatalityfilmpjes wel opquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die laat ik links liggen. Mortal Kombat vind ik echt geweldig, maar dit.....
Linkje in je fobo gezien?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, qua werelden die colliden zoals ze het zelf noemen...Maar ach, ik koop het niet, ik zoek tegen die tijd de fatalityfilmpjes wel op
Ik zal even kijkenquote:
Tijdje geleden alweer inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
thema avond![]()
Iemand miss T laatst nog gesproken ?
Lohanbashing is zo 2006.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
Helllooooooooooooooo, i am lindsay lohannnnnnnnnnn![]()
Met wat?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ah dan heb ik de goede voor me.
Wanneer ga je beginnen met PI's?
Die is al veel langer onleuk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
oh, moest aan jeff dunham denken hoor :p
Zeg dat tegen de OUD SCquote:
Check de titel maarquote:
Ik moet minder naar jou luisteren geloof ikquote:
quote:
Een beproefde combinatiequote:
Hoe is het met mijn heksje deze mooie avond?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dé combinatie der combinaties
Op wat pijnlijke armen van het volleyballen na, goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn heksje deze mooie avond?.
Pijnlijke armen van volleybal? Kan me niet voorstellen dat dat goed is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Op wat pijnlijke armen van het volleyballen na, goedHoe is het met jou? Heb je mijn laatste PM ooit gekregen?
Ja. Maar nog geen tijd gemaakt voor een zinnig startpunt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Op wat pijnlijke armen van het volleyballen na, goedHoe is het met jou? Heb je mijn laatste PM ooit gekregen?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
HOI
Dat krijg je als je van die zachte armpjes hebt en de bal er elke keer heel hard op komt. Ze zijn nog week...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pijnlijke armen van volleybal? Kan me niet voorstellen dat dat goed is.
Hou eens op joh! Schamen is verre van nodig. Ik wilde het alleen ff checken omdat ik het bijzonder lullig zou vinden als je mijn PM niet had gekregen. Ben toch drukdrukdruk, dus neem je tijd en ik zie 'm over 2,7 maand welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Maar nog geen tijd gemaakt voor een zinnig startpunt.
Ik schaam mij uiteraard diep.
En hoi M-M.
Dan zou het nog niet zeer mogen doen, je kan wat eroverheen aan doen met lange mouwen geeft wat demping. Pas begonnen? dan kan ik het me nog wel voorstellen,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat krijg je als je van die zachte armpjes hebt en de bal er elke keer heel hard op komt. Ze zijn nog week...
Verschuivende deadlines zijn goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:55 schreef heksehiel het volgende:
Ben toch drukdrukdruk, dus neem je tijd en ik zie 'm over 2,7 maand wel
Vanavond eerste keer en had iets aan met lange mouwenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou het nog niet zeer mogen doen, je kan wat eroverheen aan doen met lange mouwen geeft wat demping. Pas begonnen? dan kan ik het me nog wel voorstellen,
Ok, zal vast wel overgaan na een aantal keer, gewoon even wennen denk ik. Was wel leuk voor de eerste keer?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vanavond eerste keer en had iets aan met lange mouwen
Ik weet nog niet of ik het leuk vind. De groep bestond uit nerds, gesloten types en huisvrouwen, niet echt my cup of tea, maar wil het wel even een kans geven. Dus daar kom ik over een paar weekjes nog wel op terug. Vooralsnog is het belangrijk dat ik zowat dagelijks sport en naast hardlopen en fietsen is dit wel even goede aanvullingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok, zal vast wel overgaan na een aantal keer, gewoon even wennen denk ik. Was wel leuk voor de eerste keer?
Merk het zelf ook wel, kart/race af en toe wel eens maar al heb ik dat een tijdje niet gedaan is het ook weer even wennen en spierpijn dan daarna.
Ook auw?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:10 schreef CherryLips het volgende:
ook leuk: voor het eerst of na lange tijd weer pilatessen.
Moet eigenlijk maar weer eens gaan beginnen met fitness maar schiet echt voor geen meter op.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ok, naja je kan het altijd aankijken en anders zijn er nog zat andere dingen tochquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het leuk vind. De groep bestond uit nerds, gesloten types en huisvrouwen, niet echt my cup of tea, maar wil het wel even een kans geven. Dus daar kom ik over een paar weekjes nog wel op terug. Vooralsnog is het belangrijk dat ik zowat dagelijks sport en naast hardlopen en fietsen is dit wel even goede aanvulling
Ik begin na de onderzoeken en als de resultaten daaruit goed zijn weer met spinning. Ze missen een idioot hoorde ik laatst.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet eigenlijk maar weer eens gaan beginnen met fitness maar schiet echt voor geen meter op.
Ja ken het, begin er niet eens aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:17 schreef CherryLips het volgende:
spinning. ik ging echt een klein beetje dood.
Ze waren vanavond bij mij in de sportschool ook weer bezig: niets voor mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Heerlijk man, helemaal losgaan. Alleen de laatste keer ging ik al een beetje dood. Maar daar kwam ik pas ietsje later achter. Toen lag ik op SEH , en de rest is al bekend.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:17 schreef CherryLips het volgende:
spinning. ik ging echt een klein beetje dood.
50 minuten spinning, eerste les, de hele tijd klimmen. Het werd zwart voor de ogen, kwam niet meer van het apparaat, kon amper m'n flesje water opendraaien, laat staan drinkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ken het, begin er niet eens aanben na het roeien al dood
moet je nagaan na 30minuten dat
Heb je iets tegen mij ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
nerds, gesloten types en huisvrouwen, niet echt my cup of tea
waar sport je?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze waren vanavond bij mij in de sportschool ook weer bezig: niets voor mij.
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze waren vanavond bij mij in de sportschool ook weer bezig: niets voor mij.
Gaan zitten, middelvinger naar instructeur als ie je probeert op te jutten en schijt hebben aan de rest. Een goed instructeur laat je juist even rusten, die snapt dat echt wel. En zelf weet je dat je een standje lager moet de volgende keer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
50 minuten spinning, eerste les, de hele tijd klimmen. Het werd zwart voor de ogen, kwam niet meer van het apparaat, kon amper m'n flesje water opendraaien, laat staan drinken.
Nee, leuk bij een ander.
ik ging zitten tijdens het klimmen, mocht nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaan zitten, middelvinger naar instructeur als ie je probeert op te jutten en schijt hebben aan de rest. Een goed instructeur laat je juist even rusten, die snapt dat echt wel. En zelf weet je dat je een standje lager moet de volgende keer.
Mocht niet? Van wie niet? De instructeur? Oh, die was de mijne geweest.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ging zitten tijdens het klimmen, mocht niet.
en ik kreeg kramp in mn voet.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
Moe!
Ik nu alquote:
Q!quote:
Gewoon sexen, krijg je ook conditie vanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:33 schreef CherryLips het volgende:
misschien moet ik maar gaan badmintonnen, maar dat is ook zo'n sufkuttengebeuren.
Dawg miste zijn Helmondmoment nog vandaag. Nog vijf minuutjes, je kan het.quote:
Helmondquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dawg miste zijn Helmondmoment nog vandaag. Nog vijf minuutjes, je kan het.
Hele hola tuthola.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:04 schreef Ludootje het volgende:
Hela hola!
Ja dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:07 schreef Plato1980 het volgende:
Dat was toch een liedje van Pater Moeskroen of ben ik nu aan het malen?
Ik ben bang van wel, want ik ga zo slapen.quote:
Maar je gaat er dus met al m'n zooi van door dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, want ik ga zo slapen.
Je gaat maar op het kale beton zitten!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar je gaat er dus met al m'n zooi van door dan?
Mocht ik jou al zo aanspreken, wat ik natuurlijk nooit zou doen, dan zou ik op z'n minst dezequote:
En toch ben ik gelukkig weet je!. Zelfs zonder vrouw!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je gaat maar op het kale beton zitten!
Zelfs zonder Bea van de bakkerijquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En toch ben ik gelukkig weet je!. Zelfs zonder vrouw!
Dat was liefde op het eerste gezicht!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelfs zonder Bea van de bakkerij?
Maar dat dacht je bij dat meisje van de Burger King ook, dus wat zegt dat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat was liefde op het eerste gezicht!
De vervelendste problemen.quote:
Niet zo lui, het is vrijdag. De laatste werkdag van de weekquote:
Ja, maar ik heb geen zin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet zo lui, het is vrijdag. De laatste werkdag van de week.
Gezellig, samen aftellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:24 schreef dawg het volgende:
Ja, maar ik heb geen zin.
Aftellen tot 14.30u.
Ik heb lekkere spierpijn nu.
Wil je de roze Hello Kitty of de gele Pikachu stereo?quote:
Dat is nog beetje aan de vroege kant.quote:
Ach come on Kuuks, zo'n mini koekje die je ook altijd bij je thee op t terrasa krijgtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is nog beetje aan de vroege kant.
Ik heb net ontbeten. Ik heb nog geen behoefte aan koekjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:54 schreef MNR het volgende:
Ach come on Kuuks, zo'n mini koekje die je ook altijd bij je thee op t terrasa krijgt
Hoest verder met de blonde schone?
Ant!quote:
Prima. Ze heeft een lichte kater en start vandaag 2 uurtjes later.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb net ontbeten. Ik heb nog geen behoefte aan koekjes.
Met mij gaat het prima hoor, heel druk allemaal. Gelukkig is het bijna weekend.
En hoe is het met m'n favo redhead?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:56 schreef Q. het volgende:
Vandaag is de laatste dag dat ik onbeperkt kan internetten. Maandag ga ik terug naar mijn oude plek tegenover josti-collega.. Na vier maanden rust.
_Cara_ ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En hoe is het met m'n favo redhead?
Ik zo van je leven wat doe je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goed! Laatste 3 dagen van mijn vakantie en studentenleven. Brrr. Huuuuuuuuu.
Jemig, dat is lang geleden. MNR heeft d'r plek wel ingenomen hier?quote:
Dream onquote:
Ik pak wel een koekje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is nog beetje aan de vroege kant.
Gheh! Dat is nog eens een redenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:57 schreef MNR het volgende:
Prima. Ze heeft een lichte kater en start vandaag 2 uurtjes later.
Succesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:58 schreef Anthraxx het volgende:
Goed! Laatste 3 dagen van mijn vakantie en studentenleven. Brrr. Huuuuuuuuu.
MNR heeft helemaal haar eigen plekje hier!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jemig, dat is lang geleden. MNR heeft d'r plek wel ingenomen hier?
Juistem. En Vork.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
En dan nog. Iedereen weet dat ik na JDude op de grote lijst van Kuukske sta.
Daarom. Nouja, je weet wel wat ik bedoel hm?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:02 schreef Q. het volgende:
MNR heeft helemaal haar eigen plekje hier!
Ik weet niet of je MNR eer aan doet door haar met Cara te vergelijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jemig, dat is lang geleden. MNR heeft d'r plek wel ingenomen hier?
So true, so true...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je MNR eer aan doet door haar met Cara te vergelijken.
Geen idee, ik heb dat niet helemaal gevolgd. Maar ik geloof het niet hm? Sorry MNR. Ik bedoelde het niet zo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:04 schreef Plato1980 het volgende:
Ik weet niet of je MNR eer aan doet door haar met Cara te vergelijken.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan nog. Iedereen weet dat ik na JDude op de grote lijst van Kuukske sta.
Klopt!quote:
Ik heb geen idee wie Cara is en ik ga er nu ook niet naar vragenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat niet helemaal gevolgd. Maar ik geloof het niet hm? Sorry MNR. Ik bedoelde het niet zo.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:05 schreef Anthraxx het volgende:
Is MNR niet gewoon de kloon van _Cara_?
Dát is pas lelijk doen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:05 schreef Anthraxx het volgende:
Is MNR niet gewoon de kloon van _Cara_?
Ik bepaal zelf wel waar ik heen ga.quote:
Mag ik mee eten?quote:
Gaat JD het wel goed vinden als er meer mensen aan Kuukske gaan knabbelen?quote:
heb je haast?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:13 schreef Q. het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met speeddaten?
MSchtoppel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:13 schreef Q. het volgende:
"Hey"quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:13 schreef Q. het volgende:
"Hoi, neuken/".quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
"Hey"
"Haaai"
"Nou dag he was gezellig"
Gambit is in de Ultimate X-men comic lijn opgenomen in het legertje mutanten dat voor Weapon X werkt. En hij is belast met het infiltreren van de x-men om Wolverine terug te halen aangezien hij het perfecte moordwapen is voor Weapon X. Dit in opdracht van Colonel John Wraith en Dr. Cornelius, de leiders van Weapon X en de makers van Wolverine's adamantium skelet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso heen. Must see. Gambit
Wat de neuk hij bij Weapon X doet weet ik niet, maar ach, Hollywood en comicverfilmingen
Nee hoor. Comic kennis beschouw ik eerder als een lichtere vorm van Nerd zijn. De super/ubernerd in dit topic ben ik nog steedsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gambit is in de Ultimate X-men comic lijn opgenomen in het legertje mutanten dat voor Weapon X werkt. En hij is belast met het infiltreren van de x-men om Wolverine terug te halen aangezien hij het perfecte moordwapen is voor Weapon X. Dit in opdracht van Colonel John Wraith en Dr. Cornelius, de leiders van Weapon X en de makers van Wolverine's adamantium skelet.
Ok nu ben ik dus de supernerd hier
Gelukkig kan ik het zweet weer even van mijn voorhoofd afvegenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Comic kennis beschouw ik eerder als een lichtere vorm van Nerd zijn. De super/ubernerd in dit topic ben ik nog steeds. Nou ja, en Pheno. En Litpho.
Het lijkt me wel eens interessant. Maar als Schtoppel het heeft gedaan hoeft het van mij niet meer zonodig.quote:
Wie is Schtoppel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Het lijkt me wel eens interessant. Maar als Schtoppel het heeft gedaan hoeft het van mij niet meer zonodig..
Asterix. Ik heb nu de laatste ook maar gekocht. Die namen. help. Serie verneukt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik geen enkele. Nou ja, geen Marvel dingen. Alleen maar een complete Guust Flater en Asterix collectie
.
Ik heb niet alle series gevolgd, gezien al die tijdslijnen ondertussen door elkaar lopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gambit is in de Ultimate X-men comic lijn opgenomen in het legertje mutanten dat voor Weapon X werkt. En hij is belast met het infiltreren van de x-men om Wolverine terug te halen aangezien hij het perfecte moordwapen is voor Weapon X. Dit in opdracht van Colonel John Wraith en Dr. Cornelius, de leiders van Weapon X en de makers van Wolverine's adamantium skelet.
Ok nu ben ik dus de supernerd hier
http://64.233.183.104/search?q=cache:O5zzkQ7FMAsJ:forum.fok.nl/topic/749638/13/25+MSchtoppel&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nlquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Iemand van Singles. De allereerste singles.
Ik heb van alles, Ultimate X-men, Spawn vanaf deel 1, Wolverine, X-men, The darkness, Witchblade, Batman, etc. En daarnaast nog alle Kuifjes en Suske & Wiske. Plus nog een hele zooi lostaande verhalen over comichelden zoals de afkomst van wolverine in 6 delen. Die heb ik ooit eens nieuw voor 3,95 per deel gekocht en zijn nu in goede conditie rond de 300 euro waardquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik geen enkele. Nou ja, geen Marvel dingen. Alleen maar een complete Guust Flater en Asterix collectie
.
De uber-Single? De Single God? De Single-fuhrer?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Iemand van Singles. De allereerste singles.
Merk er weinig van, zit straks op zandvoortquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het zweet weer even van mijn voorhoofd afvegen
Ach ik moet wel comickennis hebben, heb rond de 4 a 5000 euro aan comics liggen schat ik
Hey sedanbijna weekend he!!
Dat verwacht je niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe toevallig dat er ook naar fok wordt gelinkt
Guust Flaterquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
.
Je moet ze ook gewoon zien als aparte verhalen, als je dingen uit de ene comic bij de andere gaat halen in je hoofd gaat het mis. Ik zie het altijd als een herintroductie of een andere manier van het verhaal vertellen. Dan heb ik geen last van dingen die ik door elkaar haal of niet vind kloppen want in dat andere verhaal ... enzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niet alle series gevolgd, gezien al die tijdslijnen ondertussen door elkaar lopen.
Mijn gevoel zegt gewoon dat het niet klopt. Het is als Unicron die bij de Beast Machines zou rondlopen... Okay...uhm...
Dat zijn Q. en Plato toch? Al begint Q. wat enge trekjes te vertonen....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De uber-Single? De Single God? De Single-fuhrer?
Mja, ik ben niet zo van de aparte verhalen die tijdslijnen in elkaar gooien. Met mutanten als Cable gaat het wat lastiger worden danquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet ze ook gewoon zien als aparte verhalen, als je dingen uit de ene comic bij de andere gaat halen in je hoofd gaat het mis. Ik zie het altijd als een herintroductie of een andere manier van het verhaal vertellen. Dan heb ik geen last van dingen die ik door elkaar haal of niet vind kloppen want in dat andere verhaal ... enzo.
Schtoppel hoort er ook wel bij, hij is toch een soort van inspiratiebron.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn Q. en Plato toch? Al begint Q. wat enge trekjes te vertonen....
Het gaat mij ook niet in het resultaat (relatie oid) maar om het analyseren van mijn eigen gesprekstechnieken met vrouwen. Daarvoor lijkt het me interessant.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:33 schreef Vork het volgende:
Ik ken niemand, maar dan ook niemand die daar ooit een relatie aan over heeft gehouden. Resultaattechnisch gezien lijkt me dat speeddaten dan ook kansloos en je spreekt wel in een korte tijd veel mensen en na 10 keer vragen naar leeftijd, woonplaats en werk kan ik me voorstellen dat je het op ten duur ook zat wordt. Dus als je dat doet zou ik dat gedeelte gewoon lekker skippen en direct overgaan op wat andersoortige gesprekstof. Of gewoon to the point vragen of ze willen neuken.
Eng? Hoezo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn Q. en Plato toch? Al begint Q. wat enge trekjes te vertonen....
Daar heb je dan nogal tijd voor met speeddatenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet in het resultaat (relatie oid) maar om het analyseren van mijn eigen gesprekstechnieken met vrouwen. Daarvoor lijkt het me interessant.
Dat kun je beter bij een echte date oefenen. Volgens mij was het bij speeddaten toch maar 5 minuten praten? Of nog korter. Iig klinkt het me nogal geforceerd in de oren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet in het resultaat (relatie oid) maar om het analyseren van mijn eigen gesprekstechnieken met vrouwen. Daarvoor lijkt het me interessant.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik denk met al dat daten van je.
Dat valt ook hard mee hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
he ja bah, dat doe je toch niet!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al gespeeddate met Orlando?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
he ja bah, dat doe je toch niet!
Cable en ook Bishop zijn gewoon irritante figuren. Ik vind ze eerlijk gezegd geen aanvulling op de comic. Tuurlijk is het leuk om de toekomst een beetje te laten zien maar dat had ook anders mogelijk geweest vind ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet zo van de aparte verhalen die tijdslijnen in elkaar gooien. Met mutanten als Cable gaat het wat lastiger worden dan
Ik zal de dark knight bv vast gaan kijken, ooit, op tv. Maar ik kan me dood ergeren aan remakes.
Zo is het ook onvergeeflijk dat de namen bij asterix overhoop zijn geggooid. Assurancetourix moet gewoon zo blijven heten! Ik ben zijn nieuwe naam al kwijt
Het is in ieder geval weer een interesssant sociaal experiment.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kun je beter bij een echte date oefenen. Volgens mij was het bij speeddaten toch maar 5 minuten praten? Of nog korter. Iig klinkt het me nogal geforceerd in de oren.
Ik vind het al kort door de bocht dat men je na 5 minuten zou moeten kennen als persoon. Een wat ingetogener persoon zal heeeeel veel speeddates moeten doen om zo natuurlijk mogelijk iemand te lijken die hij niet is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:39 schreef Vork het volgende:
Speeddaten is gebaseerd op het idee dat je eerste indruk zeer belangrijk zoniet doorslaggevend kan zijn voor iemand. 5 minuten is lang zat om een eerste indruk te geven en om, achteraf dan, daar aan te werken.
Jij hebt al heel fok gemeet, dat is al sociaal zat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is in ieder geval weer een interesssant sociaal experiment.
Ik overdrijf graag. Maar een handvol dates gehad hoor dit jaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben hier weinig en ik weet er zelfs van.
Dan moet het toch een hoop zijn.
Didn't do me much good.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt al heel fok gemeet, dat is al sociaal zat.
Je hebt mensen om je heen waar je op kan rekenen. Dat is al heel wat waardquote:
Ik heb er wel wat toffe mensen aan overgehouden ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt mensen om je heen waar je op kan rekenen. Dat is al heel wat waard
Jij hoeft niet alleen naar een ziekenhuis als je wat minder mobiel bent daarna, gok ik zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat toffe mensen aan overgehouden ja.! Op zich wel weinig, gezien het feit dat ik meer dan 500 FOK!kers heb ontmoet.
Hollywood, you gotta love it.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:42 schreef Belsezar het volgende:
Dark Knight moet ik ook nog zien maar echt schaamteloos gejat die titel van 1 van de grootste meesterwerken van Batman comics. En het lijkt nul komma nul op het verhaal van die comic
Er zijn genoeg gelegenheden waarin je minder tijd hebt en al besluit om iemand verder te laten voor wat zij of hij is, vanwege die eerste indruk. Natuurlijk heb je aan 5 minuten niet genoeg om iemand helemaal te leren kennen, maar daar gaat het dan ook niet om. De ingetogenere personen zullen waarschijnlijk buiten het speeddaten om ook minder vaak in contact komen met potentiele date kandidaten, of wat dan ook door die eerste indruk. Ik denk dat je houding ten opzichte van jezelf (positief) en wat meer zsekerheid uit durven te stralen belangrijk zijn en dat zou je in weze moeten kunnen leren, zonder jezelf te verliezen of je voor te doen als iemand anders. Soms kun je dat leren door gewoon maar te doen. Na tientallen keren jezelf voorstellen, gaat dat vast beter, gemakkelijker en ontspannender.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:41 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het al kort door de bocht dat men je na 5 minuten zou moeten kennen als persoon. Een wat ingetogener persoon zal heeeeel veel speeddates moeten doen om zo natuurlijk mogelijk iemand te lijken die hij niet is.
Ik ben zo ingetogen als wat, ben vrij zeker van mezelf (sta rustig voor een groep mensen workshops te geven), maar een goede indruk maken op sociaal vlak is me niet vaak gelukt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gelegenheden waarin je minder tijd hebt en al besluit om iemand verder te laten voor wat zij of hij is, vanwege die eerste indruk. Natuurlijk heb je aan 5 minuten niet genoeg om iemand helemaal te leren kennen, maar daar gaat het dan ook niet om. De ingetogenere personen zullen waarschijnlijk buiten het speeddaten om ook minder vaak in contact komen met potentiele date kandidaten, of wat dan ook door die eerste indruk. Ik denk dat je houding ten opzichte van jezelf (positief) en wat meer zsekerheid uit durven te stralen belangrijk zijn en dat zou je in weze moeten kunnen leren, zonder jezelf te verliezen of je voor te doen als iemand anders. Soms kun je dat leren door gewoon maar te doen. Na tientallen keren jezelf voorstellen, gaat dat vast beter, gemakkelijker en ontspannender.
*stilquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef Vork het volgende:
Gadver wat een lap tekst in de slowchat.
Hoi Kuuk
Het is een aardige film hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:42 schreef Belsezar het volgende:
Dark Knight moet ik ook nog zien maar echt schaamteloos gejat die titel van 1 van de grootste meesterwerken van Batman comics. En het lijkt nul komma nul op het verhaal van die comic
Ja echt te erg gewoon, de joker komt gewoon niet eens voor in de betreffende comic, zucht.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef Vork het volgende:
Hoi Kuuk
Die kreeg ik gisteren nog als respons op 1 van mijn posts van Litphoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
*stil
*mooi
Om maar een oude quote aan te halen.
Van vroegah, toen fok nog snel was en Q mod was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die kreeg ik gisteren nog als respons van 1 van mijn posts van Litpho![]()
Maar waar die vandaan komt, geen flauw idee.
Das waar, dan kom je altijd bedrogen uit. Net als de Bourne films en de boekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is een aardige film hoor.
NIet zo goed als de meeste je willen laten geloven naar mijn mening maar de moeite waard om in de bios te kijken.
Ik ken de comics niet maar van films weet ik dat je ze nooit moet vergelijken met het orginele verhaal uit boek of in dit geval comic.
Is Q modje geweest?!?!?!?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van vroegah, toen fok nog snel was en Q mod was.
Bij vrijwel alle boekverfilmingen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, dan kom je altijd bedrogen uit. Net als de Bourne films en de boeken
Dat zijn we hier toch allemaal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
Sociaal mongool dat ik ben.
Dat werd iedereenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij vrijwel alle boekverfilmingen.
Ik werd zelf van Queen of the Damned heel verdrietig.
quote:
Nah, de rest meet en mag elkaar hier ook zodat er daarna nog gemeet wordtquote:
Dat dus.quote:
En jij meet niet? Of mag men je niet meer na een meet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:02 schreef Pheno het volgende:
Nah, de rest meet en mag elkaar hier ook zodat er daarna nog gemeet wordt
We zijn niet meer bij je in de buurt geweest in de vakantiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef Vork het volgende:
Hoi Kuuk
Samen met Anniequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is Q modje geweest?!?!?!?!
Q met macht, weet niet of ik dat nou eng of niet moet vinden
En als Q. je topic niet op slot pleurde dan deed ik het welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2002 / 2003. De goede oude tijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan die periode daarvoor.quote:
Van Gellarboy. De goede, oude tijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die kreeg ik gisteren nog als respons op 1 van mijn posts van Litpho![]()
Maar waar die vandaan komt, geen flauw idee.
Nu vind ik het wel eng.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En als Q. je topic niet op slot pleurde dan deed ik het wel.
De sluitposts van annie. Als het maar iets lijkt op de plaatjes die hij nu post.....quote:
Veel erger.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
De sluitposts van annie. Als het maar iets lijkt op de plaatjes die hij nu post.....
Annie gaf het woord (ont)sluiting een nieuwe betekenis?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
De sluitposts van annie. Als het maar iets lijkt op de plaatjes die hij nu post.....
Daarmee impliceer je dat FOK! nu in de moderne tijd terecht is gekomen, daar zet ik vraagtekens bij, dus ik denk dat CL er met de dark ages dichterbij zat.quote:
Maar Q. en ik waren de verlichting van Fok!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat FOK! nu in de moderne tijd terecht is gekomen, daar zet ik vraagtekens bij, dus ik denk dat CL er met de dark ages dichterbij zat.
Oh ja, eten. Het brood zal wel ontdooid zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:14 schreef CherryLips het volgende:
klaar, honger, douchen.
Nu weet Danny dat hij de boel langzaam moet laten doodloeden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar Q. en ik waren de verlichting van Fok!
Immanuel 'Q.' Kantquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar Q. en ik waren de verlichting van Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |