quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze waren vanavond bij mij in de sportschool ook weer bezig: niets voor mij.
Gaan zitten, middelvinger naar instructeur als ie je probeert op te jutten en schijt hebben aan de rest. Een goed instructeur laat je juist even rusten, die snapt dat echt wel. En zelf weet je dat je een standje lager moet de volgende keer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
50 minuten spinning, eerste les, de hele tijd klimmen. Het werd zwart voor de ogen, kwam niet meer van het apparaat, kon amper m'n flesje water opendraaien, laat staan drinken.
Nee, leuk bij een ander.
ik ging zitten tijdens het klimmen, mocht nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaan zitten, middelvinger naar instructeur als ie je probeert op te jutten en schijt hebben aan de rest. Een goed instructeur laat je juist even rusten, die snapt dat echt wel. En zelf weet je dat je een standje lager moet de volgende keer.
Mocht niet? Van wie niet? De instructeur? Oh, die was de mijne geweest.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ging zitten tijdens het klimmen, mocht niet.
en ik kreeg kramp in mn voet.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:31 schreef S95Sedan het volgende:
Moe!
Ik nu alquote:
Q!quote:
Gewoon sexen, krijg je ook conditie vanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:33 schreef CherryLips het volgende:
misschien moet ik maar gaan badmintonnen, maar dat is ook zo'n sufkuttengebeuren.
Dawg miste zijn Helmondmoment nog vandaag. Nog vijf minuutjes, je kan het.quote:
Helmondquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dawg miste zijn Helmondmoment nog vandaag. Nog vijf minuutjes, je kan het.
Hele hola tuthola.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:04 schreef Ludootje het volgende:
Hela hola!
Ja dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:07 schreef Plato1980 het volgende:
Dat was toch een liedje van Pater Moeskroen of ben ik nu aan het malen?
Ik ben bang van wel, want ik ga zo slapen.quote:
Maar je gaat er dus met al m'n zooi van door dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, want ik ga zo slapen.
Je gaat maar op het kale beton zitten!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar je gaat er dus met al m'n zooi van door dan?
Mocht ik jou al zo aanspreken, wat ik natuurlijk nooit zou doen, dan zou ik op z'n minst dezequote:
En toch ben ik gelukkig weet je!. Zelfs zonder vrouw!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je gaat maar op het kale beton zitten!
Zelfs zonder Bea van de bakkerijquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En toch ben ik gelukkig weet je!. Zelfs zonder vrouw!
Dat was liefde op het eerste gezicht!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelfs zonder Bea van de bakkerij?
Maar dat dacht je bij dat meisje van de Burger King ook, dus wat zegt dat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat was liefde op het eerste gezicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |