Die is al veel langer onleuk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
oh, moest aan jeff dunham denken hoor :p
Zeg dat tegen de OUD SCquote:
Check de titel maarquote:
Ik moet minder naar jou luisteren geloof ikquote:
quote:
Een beproefde combinatiequote:
Hoe is het met mijn heksje deze mooie avond?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dé combinatie der combinaties
Op wat pijnlijke armen van het volleyballen na, goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn heksje deze mooie avond?.
Pijnlijke armen van volleybal? Kan me niet voorstellen dat dat goed is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Op wat pijnlijke armen van het volleyballen na, goedHoe is het met jou? Heb je mijn laatste PM ooit gekregen?
Ja. Maar nog geen tijd gemaakt voor een zinnig startpunt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Op wat pijnlijke armen van het volleyballen na, goedHoe is het met jou? Heb je mijn laatste PM ooit gekregen?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
HOI
Dat krijg je als je van die zachte armpjes hebt en de bal er elke keer heel hard op komt. Ze zijn nog week...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pijnlijke armen van volleybal? Kan me niet voorstellen dat dat goed is.
Hou eens op joh! Schamen is verre van nodig. Ik wilde het alleen ff checken omdat ik het bijzonder lullig zou vinden als je mijn PM niet had gekregen. Ben toch drukdrukdruk, dus neem je tijd en ik zie 'm over 2,7 maand welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Maar nog geen tijd gemaakt voor een zinnig startpunt.
Ik schaam mij uiteraard diep.
En hoi M-M.
Dan zou het nog niet zeer mogen doen, je kan wat eroverheen aan doen met lange mouwen geeft wat demping. Pas begonnen? dan kan ik het me nog wel voorstellen,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat krijg je als je van die zachte armpjes hebt en de bal er elke keer heel hard op komt. Ze zijn nog week...
Verschuivende deadlines zijn goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:55 schreef heksehiel het volgende:
Ben toch drukdrukdruk, dus neem je tijd en ik zie 'm over 2,7 maand wel
Vanavond eerste keer en had iets aan met lange mouwenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zou het nog niet zeer mogen doen, je kan wat eroverheen aan doen met lange mouwen geeft wat demping. Pas begonnen? dan kan ik het me nog wel voorstellen,
Ok, zal vast wel overgaan na een aantal keer, gewoon even wennen denk ik. Was wel leuk voor de eerste keer?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vanavond eerste keer en had iets aan met lange mouwen
Ik weet nog niet of ik het leuk vind. De groep bestond uit nerds, gesloten types en huisvrouwen, niet echt my cup of tea, maar wil het wel even een kans geven. Dus daar kom ik over een paar weekjes nog wel op terug. Vooralsnog is het belangrijk dat ik zowat dagelijks sport en naast hardlopen en fietsen is dit wel even goede aanvullingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok, zal vast wel overgaan na een aantal keer, gewoon even wennen denk ik. Was wel leuk voor de eerste keer?
Merk het zelf ook wel, kart/race af en toe wel eens maar al heb ik dat een tijdje niet gedaan is het ook weer even wennen en spierpijn dan daarna.
Ook auw?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:10 schreef CherryLips het volgende:
ook leuk: voor het eerst of na lange tijd weer pilatessen.
Moet eigenlijk maar weer eens gaan beginnen met fitness maar schiet echt voor geen meter op.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Ok, naja je kan het altijd aankijken en anders zijn er nog zat andere dingen tochquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het leuk vind. De groep bestond uit nerds, gesloten types en huisvrouwen, niet echt my cup of tea, maar wil het wel even een kans geven. Dus daar kom ik over een paar weekjes nog wel op terug. Vooralsnog is het belangrijk dat ik zowat dagelijks sport en naast hardlopen en fietsen is dit wel even goede aanvulling
Ik begin na de onderzoeken en als de resultaten daaruit goed zijn weer met spinning. Ze missen een idioot hoorde ik laatst.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet eigenlijk maar weer eens gaan beginnen met fitness maar schiet echt voor geen meter op.
Ja ken het, begin er niet eens aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:17 schreef CherryLips het volgende:
spinning. ik ging echt een klein beetje dood.
Ze waren vanavond bij mij in de sportschool ook weer bezig: niets voor mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:10 schreef CherryLips het volgende:
Heerlijk man, helemaal losgaan. Alleen de laatste keer ging ik al een beetje dood. Maar daar kwam ik pas ietsje later achter. Toen lag ik op SEH , en de rest is al bekend.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:17 schreef CherryLips het volgende:
spinning. ik ging echt een klein beetje dood.
50 minuten spinning, eerste les, de hele tijd klimmen. Het werd zwart voor de ogen, kwam niet meer van het apparaat, kon amper m'n flesje water opendraaien, laat staan drinkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ken het, begin er niet eens aanben na het roeien al dood
moet je nagaan na 30minuten dat
Heb je iets tegen mij ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
nerds, gesloten types en huisvrouwen, niet echt my cup of tea
waar sport je?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze waren vanavond bij mij in de sportschool ook weer bezig: niets voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |