Nodig je mij een keer uit?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef CherryLips het volgende:
klopt!
CFLquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:12 schreef CherryLips het volgende:
klopt!
CherryFLufferquote:
LL 2009.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nodig je mij een keer uit?Dan kom ik deze keer wel!
Vergeet Wolverine nietquote:
Ik ga er sowieso heen. Must see. Gambitquote:
Stop Batman en Spiderman er dan ook gelijk in.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso heen. Must see. Gambit
Wat de neuk hij bij Weapon X doet weet ik niet, maar ach, Hollywood en comicverfilmingen
Mortal Kombat vs DCquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Stop Batman en Spiderman er dan ook gelijk in.
Ik kan geen joker meer zien na gisteravond.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
[GC 2008] The Joker lacht je toe in MK vs. DC Universe
Skip maar naar het einde, meesterlijke humor.
Koolstof Fluor verLichting. Hoezo?quote:
tvquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:45 schreef mrbox het volgende:
Zeikende vrouwen over mannen op nederland 3![]()
De illusie dat dat gezeik zich beperkt tot nederland 3quote:
thema avondquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
De illusie dat dat gezeik zich beperkt tot nederland 3.
Die laat ik links liggen. Mortal Kombat vind ik echt geweldig, maar dit.....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mortal Kombat vs DC
Ziet er overigens verdomd lekke ruit. Die fatality van de joker
Tja, qua werelden die colliden zoals ze het zelf noemen...Maar ach, ik koop het niet, ik zoek tegen die tijd de fatalityfilmpjes wel opquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die laat ik links liggen. Mortal Kombat vind ik echt geweldig, maar dit.....
Linkje in je fobo gezien?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, qua werelden die colliden zoals ze het zelf noemen...Maar ach, ik koop het niet, ik zoek tegen die tijd de fatalityfilmpjes wel op
Ik zal even kijkenquote:
Tijdje geleden alweer inderdaad.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
thema avond![]()
Iemand miss T laatst nog gesproken ?
Lohanbashing is zo 2006.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
Helllooooooooooooooo, i am lindsay lohannnnnnnnnnn![]()
Met wat?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ah dan heb ik de goede voor me.
Wanneer ga je beginnen met PI's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |