Hollywood, you gotta love it.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:42 schreef Belsezar het volgende:
Dark Knight moet ik ook nog zien maar echt schaamteloos gejat die titel van 1 van de grootste meesterwerken van Batman comics. En het lijkt nul komma nul op het verhaal van die comic
Er zijn genoeg gelegenheden waarin je minder tijd hebt en al besluit om iemand verder te laten voor wat zij of hij is, vanwege die eerste indruk. Natuurlijk heb je aan 5 minuten niet genoeg om iemand helemaal te leren kennen, maar daar gaat het dan ook niet om. De ingetogenere personen zullen waarschijnlijk buiten het speeddaten om ook minder vaak in contact komen met potentiele date kandidaten, of wat dan ook door die eerste indruk. Ik denk dat je houding ten opzichte van jezelf (positief) en wat meer zsekerheid uit durven te stralen belangrijk zijn en dat zou je in weze moeten kunnen leren, zonder jezelf te verliezen of je voor te doen als iemand anders. Soms kun je dat leren door gewoon maar te doen. Na tientallen keren jezelf voorstellen, gaat dat vast beter, gemakkelijker en ontspannender.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:41 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het al kort door de bocht dat men je na 5 minuten zou moeten kennen als persoon. Een wat ingetogener persoon zal heeeeel veel speeddates moeten doen om zo natuurlijk mogelijk iemand te lijken die hij niet is.
Ik ben zo ingetogen als wat, ben vrij zeker van mezelf (sta rustig voor een groep mensen workshops te geven), maar een goede indruk maken op sociaal vlak is me niet vaak gelukt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gelegenheden waarin je minder tijd hebt en al besluit om iemand verder te laten voor wat zij of hij is, vanwege die eerste indruk. Natuurlijk heb je aan 5 minuten niet genoeg om iemand helemaal te leren kennen, maar daar gaat het dan ook niet om. De ingetogenere personen zullen waarschijnlijk buiten het speeddaten om ook minder vaak in contact komen met potentiele date kandidaten, of wat dan ook door die eerste indruk. Ik denk dat je houding ten opzichte van jezelf (positief) en wat meer zsekerheid uit durven te stralen belangrijk zijn en dat zou je in weze moeten kunnen leren, zonder jezelf te verliezen of je voor te doen als iemand anders. Soms kun je dat leren door gewoon maar te doen. Na tientallen keren jezelf voorstellen, gaat dat vast beter, gemakkelijker en ontspannender.
*stilquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef Vork het volgende:
Gadver wat een lap tekst in de slowchat.
Hoi Kuuk
Het is een aardige film hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:42 schreef Belsezar het volgende:
Dark Knight moet ik ook nog zien maar echt schaamteloos gejat die titel van 1 van de grootste meesterwerken van Batman comics. En het lijkt nul komma nul op het verhaal van die comic
Ja echt te erg gewoon, de joker komt gewoon niet eens voor in de betreffende comic, zucht.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef Vork het volgende:
Hoi Kuuk
Die kreeg ik gisteren nog als respons op 1 van mijn posts van Litphoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
*stil
*mooi
Om maar een oude quote aan te halen.
Van vroegah, toen fok nog snel was en Q mod was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die kreeg ik gisteren nog als respons van 1 van mijn posts van Litpho![]()
Maar waar die vandaan komt, geen flauw idee.
Das waar, dan kom je altijd bedrogen uit. Net als de Bourne films en de boekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is een aardige film hoor.
NIet zo goed als de meeste je willen laten geloven naar mijn mening maar de moeite waard om in de bios te kijken.
Ik ken de comics niet maar van films weet ik dat je ze nooit moet vergelijken met het orginele verhaal uit boek of in dit geval comic.
Is Q modje geweest?!?!?!?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van vroegah, toen fok nog snel was en Q mod was.
Bij vrijwel alle boekverfilmingen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waar, dan kom je altijd bedrogen uit. Net als de Bourne films en de boeken
Dat zijn we hier toch allemaal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
Sociaal mongool dat ik ben.
Dat werd iedereenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij vrijwel alle boekverfilmingen.
Ik werd zelf van Queen of the Damned heel verdrietig.
quote:
Nah, de rest meet en mag elkaar hier ook zodat er daarna nog gemeet wordtquote:
Dat dus.quote:
En jij meet niet? Of mag men je niet meer na een meet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:02 schreef Pheno het volgende:
Nah, de rest meet en mag elkaar hier ook zodat er daarna nog gemeet wordt
We zijn niet meer bij je in de buurt geweest in de vakantiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef Vork het volgende:
Hoi Kuuk
Samen met Anniequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is Q modje geweest?!?!?!?!
Q met macht, weet niet of ik dat nou eng of niet moet vinden
En als Q. je topic niet op slot pleurde dan deed ik het welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2002 / 2003. De goede oude tijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan die periode daarvoor.quote:
Van Gellarboy. De goede, oude tijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die kreeg ik gisteren nog als respons op 1 van mijn posts van Litpho![]()
Maar waar die vandaan komt, geen flauw idee.
Nu vind ik het wel eng.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En als Q. je topic niet op slot pleurde dan deed ik het wel.
De sluitposts van annie. Als het maar iets lijkt op de plaatjes die hij nu post.....quote:
Veel erger.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
De sluitposts van annie. Als het maar iets lijkt op de plaatjes die hij nu post.....
Annie gaf het woord (ont)sluiting een nieuwe betekenis?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
De sluitposts van annie. Als het maar iets lijkt op de plaatjes die hij nu post.....
Daarmee impliceer je dat FOK! nu in de moderne tijd terecht is gekomen, daar zet ik vraagtekens bij, dus ik denk dat CL er met de dark ages dichterbij zat.quote:
Maar Q. en ik waren de verlichting van Fok!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat FOK! nu in de moderne tijd terecht is gekomen, daar zet ik vraagtekens bij, dus ik denk dat CL er met de dark ages dichterbij zat.
Oh ja, eten. Het brood zal wel ontdooid zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:14 schreef CherryLips het volgende:
klaar, honger, douchen.
Nu weet Danny dat hij de boel langzaam moet laten doodloeden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar Q. en ik waren de verlichting van Fok!
Immanuel 'Q.' Kantquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar Q. en ik waren de verlichting van Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |