Dat dus.quote:
En jij meet niet? Of mag men je niet meer na een meet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:02 schreef Pheno het volgende:
Nah, de rest meet en mag elkaar hier ook zodat er daarna nog gemeet wordt
We zijn niet meer bij je in de buurt geweest in de vakantiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef Vork het volgende:
Gadver wat een lap tekst in de slowchat.
Hoi Kuuk
Samen met Anniequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is Q modje geweest?!?!?!?!
Q met macht, weet niet of ik dat nou eng of niet moet vinden
En als Q. je topic niet op slot pleurde dan deed ik het welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2002 / 2003. De goede oude tijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan die periode daarvoor.quote:
Van Gellarboy. De goede, oude tijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die kreeg ik gisteren nog als respons op 1 van mijn posts van Litpho![]()
Maar waar die vandaan komt, geen flauw idee.
Nu vind ik het wel eng.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En als Q. je topic niet op slot pleurde dan deed ik het wel.
De sluitposts van annie. Als het maar iets lijkt op de plaatjes die hij nu post.....quote:
Veel erger.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
De sluitposts van annie. Als het maar iets lijkt op de plaatjes die hij nu post.....
Annie gaf het woord (ont)sluiting een nieuwe betekenis?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
De sluitposts van annie. Als het maar iets lijkt op de plaatjes die hij nu post.....
Daarmee impliceer je dat FOK! nu in de moderne tijd terecht is gekomen, daar zet ik vraagtekens bij, dus ik denk dat CL er met de dark ages dichterbij zat.quote:
Maar Q. en ik waren de verlichting van Fok!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat FOK! nu in de moderne tijd terecht is gekomen, daar zet ik vraagtekens bij, dus ik denk dat CL er met de dark ages dichterbij zat.
Oh ja, eten. Het brood zal wel ontdooid zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:14 schreef CherryLips het volgende:
klaar, honger, douchen.
Nu weet Danny dat hij de boel langzaam moet laten doodloeden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar Q. en ik waren de verlichting van Fok!
Immanuel 'Q.' Kantquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar Q. en ik waren de verlichting van Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |