Gaat JD het wel goed vinden als er meer mensen aan Kuukske gaan knabbelen?quote:
heb je haast?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:13 schreef Q. het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met speeddaten?
MSchtoppel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:13 schreef Q. het volgende:
"Hey"quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:13 schreef Q. het volgende:
"Hoi, neuken/".quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
"Hey"
"Haaai"
"Nou dag he was gezellig"
Gambit is in de Ultimate X-men comic lijn opgenomen in het legertje mutanten dat voor Weapon X werkt. En hij is belast met het infiltreren van de x-men om Wolverine terug te halen aangezien hij het perfecte moordwapen is voor Weapon X. Dit in opdracht van Colonel John Wraith en Dr. Cornelius, de leiders van Weapon X en de makers van Wolverine's adamantium skelet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er sowieso heen. Must see. Gambit
Wat de neuk hij bij Weapon X doet weet ik niet, maar ach, Hollywood en comicverfilmingen
Nee hoor. Comic kennis beschouw ik eerder als een lichtere vorm van Nerd zijn. De super/ubernerd in dit topic ben ik nog steedsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gambit is in de Ultimate X-men comic lijn opgenomen in het legertje mutanten dat voor Weapon X werkt. En hij is belast met het infiltreren van de x-men om Wolverine terug te halen aangezien hij het perfecte moordwapen is voor Weapon X. Dit in opdracht van Colonel John Wraith en Dr. Cornelius, de leiders van Weapon X en de makers van Wolverine's adamantium skelet.
Ok nu ben ik dus de supernerd hier
Gelukkig kan ik het zweet weer even van mijn voorhoofd afvegenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee hoor. Comic kennis beschouw ik eerder als een lichtere vorm van Nerd zijn. De super/ubernerd in dit topic ben ik nog steeds. Nou ja, en Pheno. En Litpho.
Het lijkt me wel eens interessant. Maar als Schtoppel het heeft gedaan hoeft het van mij niet meer zonodig.quote:
Wie is Schtoppel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Het lijkt me wel eens interessant. Maar als Schtoppel het heeft gedaan hoeft het van mij niet meer zonodig..
Asterix. Ik heb nu de laatste ook maar gekocht. Die namen. help. Serie verneukt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik geen enkele. Nou ja, geen Marvel dingen. Alleen maar een complete Guust Flater en Asterix collectie
.
Ik heb niet alle series gevolgd, gezien al die tijdslijnen ondertussen door elkaar lopen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gambit is in de Ultimate X-men comic lijn opgenomen in het legertje mutanten dat voor Weapon X werkt. En hij is belast met het infiltreren van de x-men om Wolverine terug te halen aangezien hij het perfecte moordwapen is voor Weapon X. Dit in opdracht van Colonel John Wraith en Dr. Cornelius, de leiders van Weapon X en de makers van Wolverine's adamantium skelet.
Ok nu ben ik dus de supernerd hier
http://64.233.183.104/search?q=cache:O5zzkQ7FMAsJ:forum.fok.nl/topic/749638/13/25+MSchtoppel&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nlquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Iemand van Singles. De allereerste singles.
Ik heb van alles, Ultimate X-men, Spawn vanaf deel 1, Wolverine, X-men, The darkness, Witchblade, Batman, etc. En daarnaast nog alle Kuifjes en Suske & Wiske. Plus nog een hele zooi lostaande verhalen over comichelden zoals de afkomst van wolverine in 6 delen. Die heb ik ooit eens nieuw voor 3,95 per deel gekocht en zijn nu in goede conditie rond de 300 euro waardquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
Ik geen enkele. Nou ja, geen Marvel dingen. Alleen maar een complete Guust Flater en Asterix collectie
.
De uber-Single? De Single God? De Single-fuhrer?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Iemand van Singles. De allereerste singles.
Merk er weinig van, zit straks op zandvoortquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het zweet weer even van mijn voorhoofd afvegen
Ach ik moet wel comickennis hebben, heb rond de 4 a 5000 euro aan comics liggen schat ik
Hey sedanbijna weekend he!!
Dat verwacht je niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoe toevallig dat er ook naar fok wordt gelinkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |