Ik zo van je leven wat doe je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goed! Laatste 3 dagen van mijn vakantie en studentenleven. Brrr. Huuuuuuuuu.
Jemig, dat is lang geleden. MNR heeft d'r plek wel ingenomen hier?quote:
Dream onquote:
Ik pak wel een koekje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is nog beetje aan de vroege kant.
Gheh! Dat is nog eens een redenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:57 schreef MNR het volgende:
Prima. Ze heeft een lichte kater en start vandaag 2 uurtjes later.
Succesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:58 schreef Anthraxx het volgende:
Goed! Laatste 3 dagen van mijn vakantie en studentenleven. Brrr. Huuuuuuuuu.
MNR heeft helemaal haar eigen plekje hier!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jemig, dat is lang geleden. MNR heeft d'r plek wel ingenomen hier?
Juistem. En Vork.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
En dan nog. Iedereen weet dat ik na JDude op de grote lijst van Kuukske sta.
Daarom. Nouja, je weet wel wat ik bedoel hm?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:02 schreef Q. het volgende:
MNR heeft helemaal haar eigen plekje hier!
Ik weet niet of je MNR eer aan doet door haar met Cara te vergelijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jemig, dat is lang geleden. MNR heeft d'r plek wel ingenomen hier?
So true, so true...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je MNR eer aan doet door haar met Cara te vergelijken.
Geen idee, ik heb dat niet helemaal gevolgd. Maar ik geloof het niet hm? Sorry MNR. Ik bedoelde het niet zo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:04 schreef Plato1980 het volgende:
Ik weet niet of je MNR eer aan doet door haar met Cara te vergelijken.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan nog. Iedereen weet dat ik na JDude op de grote lijst van Kuukske sta.
Klopt!quote:
Ik heb geen idee wie Cara is en ik ga er nu ook niet naar vragenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat niet helemaal gevolgd. Maar ik geloof het niet hm? Sorry MNR. Ik bedoelde het niet zo.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:05 schreef Anthraxx het volgende:
Is MNR niet gewoon de kloon van _Cara_?
Dát is pas lelijk doen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:05 schreef Anthraxx het volgende:
Is MNR niet gewoon de kloon van _Cara_?
Ik bepaal zelf wel waar ik heen ga.quote:
Mag ik mee eten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |