lees zequote:
Zo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Thee Van Pickwick / Totem Vult Pruim *
* Doorhalen wat niet van toepassing is
waaromquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
Als jullie vandaag weer zo hard gaan, blijft mijn bijdrage aan deze topic waarschijnlijk weer bij deze TVP.
antibiotica tegen acne? Is dat niet met een olifant op een mug schieten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben net naar de dokter geweest.
wrat laten stippenen darnaast ook nog wat anti biotica tegen acne gekregen .:)
Antibiotica tegen acnee? Helpt dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben net naar de dokter geweest.
wrat laten stippenen darnaast ook nog wat anti biotica tegen acne gekregen .:)
Nah, #1000 hoort op de vrijdag. Vind ik dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
Als jullie vandaag weer zo hard gaan, blijft mijn bijdrage aan deze topic waarschijnlijk weer bij deze TVP.
nou niet echt, tis hardnekkig op mijn rug het zijn muggen die groter zijn dan je denktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
antibiotica tegen acne? Is dat niet met een olifant op een mug schieten?
Geef me je ww, dan post ik zo nu en dan hier onder je nick.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
O, nu deed ik mijn eerste post in deze topic tenietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk geacht word te werken, en dat ook ga doen.
mijn dokter raadde het aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Antibiotica tegen acnee? Helpt dat?
Verzaakt OA vanochtend?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
Nou marc, geen dagcijfers, je had gelijk. Ik wilde wel even weten wie de grootste spamz0r was.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef me je ww, dan post ik zo nu en dan hier onder je nick.
Ja, die ligt nog na te blazen met OAdin denk ik.quote:
Niemand hoeft het toch te weten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dan misbruik je de admin krachten op dat account en heb je er niks aan want dan word het geband
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
Nou marc, geen dagcijfers, je had gelijk. Ik wilde wel even weten wie de grootste spamz0r was.
Nimmer. Mijn kloon tong80 is een stuk beter.quote:
*knuft*quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag ik naar de trein toe?![]()
Janken staat me nader dan het lachen.
ja maar das een algorythm gemaakt door Danny om te geloven dat het internet beheerst is door 1 grote nerd die kansloos spamt met humor!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nimmer. Mijn kloon tong80 is een stuk beter.
Gaan we een rondje maken B?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
Alleen als ik mee magquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Humor? Oh, dat heb ik even gemist.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja maar das een algorythm gemaakt door Danny om te geloven dat het internet beheerst is door 1 grote nerd die kansloos spamt met humor!
makers vinden bots ook niet erg humorvolquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Humor? Oh, dat heb ik even gemist.
Bots hebben maar een saai leven eigenlijk, vind je niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
makers vinden bots ook niet erg humorvol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |