lees zequote:
Zo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Thee Van Pickwick / Totem Vult Pruim *
* Doorhalen wat niet van toepassing is
waaromquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
Als jullie vandaag weer zo hard gaan, blijft mijn bijdrage aan deze topic waarschijnlijk weer bij deze TVP.
antibiotica tegen acne? Is dat niet met een olifant op een mug schieten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben net naar de dokter geweest.
wrat laten stippenen darnaast ook nog wat anti biotica tegen acne gekregen .:)
Antibiotica tegen acnee? Helpt dat?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben net naar de dokter geweest.
wrat laten stippenen darnaast ook nog wat anti biotica tegen acne gekregen .:)
Nah, #1000 hoort op de vrijdag. Vind ik dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
Als jullie vandaag weer zo hard gaan, blijft mijn bijdrage aan deze topic waarschijnlijk weer bij deze TVP.
nou niet echt, tis hardnekkig op mijn rug het zijn muggen die groter zijn dan je denktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
antibiotica tegen acne? Is dat niet met een olifant op een mug schieten?
Geef me je ww, dan post ik zo nu en dan hier onder je nick.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
O, nu deed ik mijn eerste post in deze topic tenietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk geacht word te werken, en dat ook ga doen.
mijn dokter raadde het aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Antibiotica tegen acnee? Helpt dat?
Verzaakt OA vanochtend?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
Nou marc, geen dagcijfers, je had gelijk. Ik wilde wel even weten wie de grootste spamz0r was.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef me je ww, dan post ik zo nu en dan hier onder je nick.
Ja, die ligt nog na te blazen met OAdin denk ik.quote:
Niemand hoeft het toch te weten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dan misbruik je de admin krachten op dat account en heb je er niks aan want dan word het geband
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:36 schreef Pheno het volgende:
Nou marc, geen dagcijfers, je had gelijk. Ik wilde wel even weten wie de grootste spamz0r was.
Nimmer. Mijn kloon tong80 is een stuk beter.quote:
*knuft*quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mag ik naar de trein toe?![]()
Janken staat me nader dan het lachen.
ja maar das een algorythm gemaakt door Danny om te geloven dat het internet beheerst is door 1 grote nerd die kansloos spamt met humor!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nimmer. Mijn kloon tong80 is een stuk beter.
Gaan we een rondje maken B?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
Alleen als ik mee magquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Humor? Oh, dat heb ik even gemist.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja maar das een algorythm gemaakt door Danny om te geloven dat het internet beheerst is door 1 grote nerd die kansloos spamt met humor!
makers vinden bots ook niet erg humorvolquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Humor? Oh, dat heb ik even gemist.
Bots hebben maar een saai leven eigenlijk, vind je niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
makers vinden bots ook niet erg humorvol
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we een rondje maken B? [ afbeelding ]
Uhm, oke duidelijk, dan maar niet.quote:
tong80 heeft geen levenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bots hebben maar een saai leven eigenlijk, vind je niet?
Een rondje met de trein natuurlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
Welk rondje dan, voorkant, onderkant, achterkant?
![]()
niet zo aandringenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een rondje met de trein natuurlijk
En daarna jouw binnenkant, als je zo aandringt
Waar gaan we heen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee. Die Stomme Eend is toch op vakantie.quote:
Kijk, ik heb een enorme... maar niet van HIA tot Utrechtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die ligt nog na te blazen met OAdin denk ik.
Iemand dringt best snel aan bij jou hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit, aggemaleut hetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
Waar gaan we heen?
Die binnenkant zal dan wel goed te bereiken zijn.
Wat betekent aggemaleut??quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet echt uit, aggemaleut het
e-life. of foklife? En dan elke keer weer trots zijn dat je 400+ post in een dag maaktquote:
Ik dring ook best vaak binnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iemand dringt best snel aan bij jou he
Ik ook wel eigenlijk, ook in ruimtes waar je normaal niet mag komen!quote:
en dan heeft het meisje pijn aan haar reetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk, ook in ruimtes waar je normaal niet mag komen!
Dat wordt met de hand tellen dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Die Stomme Eend is toch op vakantie.![]()
[..]
Daarom ben ik vandaag solidairquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan heeft het meisje pijn aan haar reet
Als hij er gelukkig mee is, laat hem.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
e-life. of foklife? En dan elke keer weer trots zijn dat je 400+ post in een dag maakt
Is dat de enige ruimte die jij kent waar anderen niet mogen komen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan heeft het meisje pijn aan haar reet
Preciesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat betekent aggemaleut??
O wacht, nu ik het typ.Als je het maar leuk hebt?
Heb je een telraam voor mij?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt met de hand tellen dan.
Donald is weer eens naar Verweghistan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Die Stomme Eend is toch op vakantie.![]()
Leg ik hem dan een strobreed in de weg?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als hij er gelukkig mee is, laat hem.
ligt dat in het midden oosten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Donald is weer eens naar Verweghistan?
Abacusquote:
Timboektoe!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Donald is weer eens naar Verweghistan?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leg ik hem dan een strobreed in de weg?
Ik vind het alleen zielig.
Ja, zo heet dat ding... maar heb je er ook eentje waarmee ik de posts kan tellen?quote:
Omdat jij er niets aan vindt is het zielig?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leg ik hem dan een strobreed in de weg?
Ik vind het alleen zielig.
Nee maar het was voor mij een schot voor open doelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat de enige ruimte die jij kent waar anderen niet mogen komen?
daar ken ik ook nog tig variaties opquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:02 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat de enige ruimte die jij kent waar anderen niet mogen komen?
Nou ja, ik kan me een andere invulling van je dag indenken. Maar jaar in, jaar uit blijven posten met gigantische cijfers vind ik op z'n minst zorgwekkend.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat jij er niets aan vindt is het zielig?
Kan.Het is idd geen standaard gedrag.
Daar heb je 'm OA, hup, tellen jijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
werelds langste 5,5 meterdat moet alle posts wel kunnen tellen
![]()
Pheno: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, ..... 123, 124, 125quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb je 'm OA, hup, tellen jij
No shit! Jij maakt wat mee!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:15 schreef Klonk het volgende:
ik reed net onder het spoorviaduct door, ouderwets ijzer, komt er ineens een trein overheen
laat me raden spoor zakt door,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:15 schreef Klonk het volgende:
ik reed net onder het spoorviaduct door, ouderwets ijzer, komt er ineens een trein overheen
Oh, je vriendin is er niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:16 schreef Klonk het volgende:
is ook wel gelijk het hoogtepunt van vandaag hoor
Dat wel ja. Maar je had het kunnen weten, waar rails ligt, is er kans op een trein.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:17 schreef Klonk het volgende:
maar dat maakt best een pokkeherrie als je er niet op rekent
nee, die heeft na werktijd een afscheidsfeestje van een collega, lekker rustig vandaagquote:
je weet toch dat ik me op de fiets zelden bezig hou met dingen waar je op moet rekenenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar je had het kunnen weten, waar rails ligt, is er kans op een trein.
Nooit gedachtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar je had het kunnen weten, waar rails ligt, is er kans op een trein.
Ik schud het nu ook zo opeens uit mijn mouw.quote:
Wat ben je maar wakker vandaag, goed geslapen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik schud het nu ook zo opeens uit mijn mouw.
Best slecht eigenlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat ben je maar wakker vandaag, goed geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |