Als een beetje dollen al niet zou kunnen zou het droevig gesteld zijn...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jaloezie ? Mocht mijn vrouw dit lezen? Al gok ik van niet, ze kent me langer dan vandaag
Niet echt nee, nieuw traagterecord om op de wiki te komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:05 schreef JortK het volgende:
Er zit geen vaart meer in die kutsoftware
Ander pleur je #990 ook gelijk in de wikiquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt nee, nieuw traagterecord om op de wiki te komen.
had ik gezien maar nog een keer verduidelijken kan geen kwaadquote:
Dan laten we de koffie staan en seksen maar!quote:
Te lui.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ander pleur je #990 ook gelijk in de wiki![]()
Ja dat lijkt me goedquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan laten we de koffie staan en seksen maar!
Koffie
GMTA noemen we datquote:
"Zie ISBN-nummer en druk"quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:12 schreef Fha het volgende:
Pff sommige mensen..
Ik verkoop studieboeken van vorig jaar via Bol. Krijg ik net een vraag van iemand: is dit het boek wat ik heb gebruikt voor schooljaar 08/09?
Hoe moet ik dat nou weten?!
dat was dus precies mijn reactiequote:
"Het schooljaar begint net dus je kunt het niet echt gebruikt hebben voor 08/09!"quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:12 schreef Fha het volgende:
Pff sommige mensen..
Ik verkoop studieboeken van vorig jaar via Bol. Krijg ik net een vraag van iemand: is dit het boek wat ik heb gebruikt voor schooljaar 08/09?
Hoe moet ik dat nou weten?!
Zal wel een typo zijn geweest, of ze is echt domquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
"Het schooljaar begint net dus je kunt het niet echt gebruikt hebben voor 08/09!"
en dat is wat ik dachtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
"Het schooljaar begint net dus je kunt het niet echt gebruikt hebben voor 08/09!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |