quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:08 schreef gers het volgende:
-edit - copyright materiaal
¿Que?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:08 schreef reetveter het volgende:
WIE ZAG NOG MEER DIE KLOTEPOST VAN REMLOF![]()
![]()
Ik zal hem nog even herhalen:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:08 schreef reetveter het volgende:
WIE ZAG NOG MEER DIE KLOTEPOST VAN REMLOF![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze reeks past beter in ONZ idd, heeft niets met KLB te maken.
Gast!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:08 schreef gers het volgende:
..
quote:
mogen verhaaltjes nog wel ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:10 schreef Juup© het volgende:
Nu nokken met foto's van die site aub <-- kijk mij eens aardig zijn
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:10 schreef Juup© het volgende:
Nu nokken met foto's van die site aub <-- kijk mij eens aardig zijn
Dream on.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:11 schreef reetveter het volgende:
Dit is de SC, hier gelden geen regels juup
Om je wat op te vrolijken:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Vind je ook dat juup zich een klein beetje aanstelt ?
http://www.mrbert.nl/viper/guestbook.phpquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:12 schreef gers het volgende:
NIEUWE FOKHELD
MEESTER BERT
http://mr-bert.nl/
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:12 schreef gers het volgende:
NIEUWE FOKHELD
MEESTER BERT
http://mr-bert.nl/
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:15 schreef reetveter het volgende:
Oké wacht mischien weet ik iets wat wel mag, hier in de buurt woont een gozert van 60 jaar die iedereen afzuigt die wilHij gaat ook willekeurig mensen aanspreken erop
. Hij heeft een eigen hyves even zoeken
![]()
![]()
http://flikkergait.hyves.nl/quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
http://flikkergait.hyves.nl/
Behangplakkert heeft zijn nummer, als je die belt ga je plat serieus![]()
Zoals:
'Als je bij me komt zal ik je eerst lekker wassen en dan neem ik je in mijn mond etc.'![]()
EN HIER KAN JUUP NIKS TEGEN DOEN![]()
![]()
:D:D:D D:D:
![]()
:D DD
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:20 schreef gers het volgende:
als iemand nog een slavencontract nodig heeft
http://www.pridesites.com/fetish/slaafruben/contract.htm
Same.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:21 schreef GasTurbine het volgende:
Aangezien dit overduidelijk het laatste deel wordt van de KLB SC omdat de 'hoge bazen' bureaucratische internethelden hem willen verplaatsen naar ONZ/verwijderen, wil ik ff zeggen dat ik niet mee naar ONZ verhuis [ afbeelding ]
Als dit na ONZ gaat komt er een Revolutie, zoals in de sterren staat geschreven en waar Karl Marxx jaloers op zou zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:21 schreef GasTurbine het volgende:
Aangezien dit overduidelijk het laatste deel wordt van de KLB SC omdat de 'hoge bazen' bureaucratische internethelden hem willen verplaatsen naar ONZ/verwijderen, wil ik ff zeggen dat ik niet mee naar ONZ verhuis [ afbeelding ]
Praat jij ook zo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
http://flikkergait.hyves.nl/
Behangplakkert heeft zijn nummer, als je die belt ga je plat serieus![]()
Zoals:
'Als je bij me komt zal ik je eerst lekker wassen en dan neem ik je in mijn mond etc.'![]()
EN HIER KAN JUUP NIKS TEGEN DOEN![]()
![]()
:D:D:D D:D:
![]()
:D DD
BOYCOT KLB SC OP ONZquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:21 schreef GasTurbine het volgende:
#100 komt in ONZ!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:26 schreef reetveter het volgende:
Ik vind trouwens dat topic #100 speciaal moet zijn. Geopend door yvonne ofzo omdat zij het eerste topic ook geopend heeft![]()
Moet je doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:25 schreef gers het volgende:
[..]
BOYCOT KLB SC OP ONZ
gewoon hier doorbaggeren
SC's zijn forum gerelateerd. Allemaal, behalve deze.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:29 schreef gers het volgende:
ieder forum heeft zijn eigen SC dus ook KLB
Sssst, niet zo hard...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
SC's zijn forum gerelateerd. Allemaal, behalve deze.
Het einde van de wereld is in zicht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:28 schreef reetveter het volgende:
Mijn engels is naar de kanker, ik typ zowat elk engels woord verkeerd (even als nederlandse woorden). Ofterwel i'm screwed met mijn opleiding![]()
Ok, dus als het over expliciete, misschien wel vele kleinere, klachten zou gaan dan zou het wel mogen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja omdat jullie KLB als ONZ opvatten, maar met jullie beperkte verstandelijke vermogens moeten we kennelijk veranderingen stapje voor stapje doorvoerenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom doe je dit ons aan? Yvonne heeft dit voor ons geopend ja!!
Anders wordt het zo'n zure boel?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja omdat jullie KLB als ONZ opvatten, maar met jullie beperkte verstandelijke vermogens moeten we kennelijk veranderingen stapje voor stapje doorvoeren
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En waarom wil je dan de SC reeks naar ONZ verplaatsen, als dat juist de bagger weg houdt uit KLB?
wat een baasquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Hier komt spontaan een counter hype uit vervlogen dagen, die jullie vast niet kennen.
http://www.twolefthands.nl/
Meet Hildo
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil niet naar ONZ
KLB is niet de plek voor bagger, nooit geweest ook. Dat hoort in ONZ. Bagger je in KLB dan is de kans op een ban veel groter dan in ONZ. Simpeler kan ik het niet zeggen jordeeeh en ik ga het ook niet nog een keer uitleggen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:37 schreef jordeeeh het volgende:
Nou goed voor remlof voor de 3e keer:
[..]
Nee, doe het en je gaat pleiten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:37 schreef reetveter het volgende:
Remlof heeft liever dat we andere topics verneuken.
Moeilijk he, antwoord geven op een vraagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
KLB is niet de plek voor bagger, nooit geweest ook. Dat hoort in ONZ. Bagger je in KLB dan is de kans op een ban veel groter dan in ONZ. Simpeler kan ik het niet zeggen jordeeeh en ik ga het ook niet nog een keer uitleggen.
[..]
Nee, doe het en je gaat pleiten.
Hildo is al een topic overquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:37 schreef Maisnon het volgende:
http://www.twolefthands.nl/huis/huis.htm
Nee, jij wil of kan het niet begrijpen. Waarschijnlijk dat laatste.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Moeilijk he, antwoord geven op een vraagJe draait er steeds maar omheen.
Niemand heeft last van ons? Juup vindt het niet eens erg hier te zijn. Je bent in een pestbui ofzo?quote:
Ik begrijp het wel, maar ik zie het nut niet om nu ineens de SC naar ONZ te verplaatsen, net nu het juist goed gaat in KLB.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, jij wil of kan het niet begrijpen. Waarschijnlijk dat laatste.
Ik doelde hier op:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Niemand heeft last van ons? Juup vindt het niet eens erg hier te zijn. Je bent in een pestbui ofzo?
Lijkt me sterk dat Juup dat apprecieertquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:37 schreef reetveter het volgende:
Remlof heeft liever dat we andere topics verneuken.
Ik heb alleen maar gezegd dat het eigenlijk in ONZ hoort. En wat maakt het nou uit in welk forum je favoriete SC staat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar ik zie het nut niet om nu ineens de SC naar ONZ te verplaatsen, net nu het juist goed gaat in KLB.
Er zijn geen conflicten en FA's doen 90% van de tijd forumzaken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:46 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zou me als FA trouwens meer richten op de conflicten tussen modjes dan modereertaken, maarja.
Waarom nu ineens over Juup dan? Juup vindt het (zover ik weet) prima dat deze SC er is, zodat er minder bagger (van de SC users) in KLB is. Waarom moet je dat dan ineens veranderen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doelde hier op:
[..]
Lijkt me sterk dat Juup dat apprecieert
Ik zou me als GasTurbine meer richten op het aandrijven van vervoermiddelen, maar jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:46 schreef GasTurbine het volgende:
Ik zou me als FA trouwens meer richten op de conflicten tussen modjes dan modereertaken, maarja.
Ze zijn 90% van de tijd op zoek naar users om te irriteren?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er zijn geen conflicten en FA's doen 90% van de tijd forumzaken.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou me als GasTurbine meer richten op het aandrijven van vervoermiddelen, maar ja
Ik heb anders een paar opmerkingen richting juup gezien van andere mods, en zo zijn er ook een paar mods diep ongelukkig met de_boswachter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er zijn geen conflicten en FA's zijn doen 90% van de tijd forumzaken.
Ik heb alleen maar gezegd dat deze SC beter in ONZ pastquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom nu ineens over Juup dan? Juup vindt het (zover ik weet) prima dat deze SC er is, zodat er minder bagger (van de SC users) in KLB is. Waarom moet je dat dan ineens veranderen?
Flauwquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou me als GasTurbine meer richten op het aandrijven van vervoermiddelen, maar ja
Nee hoor, alles is koek en ei op FOK!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:50 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik heb anders een paar opmerkingen richting juup gezien van andere mods, en zo zijn er ook een paar mods diep ongelukkig met de_boswachter.
Als jij dat graag zo ziet. Ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze zijn 90% van de tijd op zoek naar users om te irriteren?
KLB SC is geen ONZ SCquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gezegd dat het eigenlijk in ONZ hoort. En wat maakt het nou uit in welk forum je favoriete SC staat?
inderdaadquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee hoor, alles is koek en ei op FOK!![]()
Nee, jij bent de relnicht hier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gezegd dat deze SC beter in ONZ pastJullie zijn wel een stelletje relnichten he?
quote:
dat dusquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, jij bent de relnicht hier.
Jij loopt ineens te janken dat deze SC naar ONZ moet, met als reden dat de posts niet bij KLB horen. Terwijl het in geen enkele SC over het onderwerp van het forum gaat.
Oke dat is dan weer overdreven, maar ik zie wel dat het regelmatig onnodig gebeurt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zie het niet graag, maar ik zie het wel.
Om mezelf maar even te quoten want mijn opmerking is een beetje ondergesneeuwd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ok, dus als het over expliciete, misschien wel vele kleinere, klachten zou gaan dan zou het wel mogen?
Hildoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Hier komt spontaan een counter hype uit vervlogen dagen, die jullie vast niet kennen.
http://www.twolefthands.nl/
Meet Hildo
Juup laat jij eens weten wat je van het idee van remlof vind dan.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:54 schreef GasTurbine het volgende:
Ikga sloapen.
truste enzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:54 schreef GasTurbine het volgende:
Ikga sloapen.
tot morgen in ONZquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:54 schreef GasTurbine het volgende:
Ikga sloapen.
Ik gaf in het vorige topic al aan dat ik het topic al naar Onzin had willen verplaatsen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Juup laat jij eens weten wat je van het idee van remlof vind dan.
Ik zei het één keer en vervolgens vallen jullie allemaal over me heenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, jij bent de relnicht hier.
Jij loopt ineens te janken dat deze SC naar ONZ moet, met als reden dat de posts niet bij KLB horen. Terwijl het in geen enkele SC over het onderwerp van het forum gaat.
sorryquote:
omdat het over die meester argos ging toch ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik gaf in het vorige topic al aan dat ik het topic al naar Onzin had willen verplaatsen.
En Hools ook nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij hebben het over tieten en breezers open jij een subforum 'tieten' voor ons?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei het één keer en vervolgens vallen jullie allemaal over me heen
Maar de SC's zijn wel allemaal forumgerelateerd hoor, natuurlijk is er een hoop gelul over koetjes en kalfjes maar ik zie ze in de PTA SC niet over het bakken van taarten lullen en in de CUL SC niet over het uitboren van cylinders
hools is zeer serieusquote:
Nee, je deelde mee dat deze reeks eigenlijk wel naar ONZ zou kunnen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei het één keer en vervolgens vallen jullie allemaal over me heen
Maar de SC's zijn wel allemaal forumgerelateerd hoor, natuurlijk is er een hoop gelul over koetjes en kalfjes maar ik zie ze in de PTA SC niet over het bakken van taarten lullen en in de CUL SC niet over het uitboren van cylinders
Daar hebben we al een forum voor. Het heet ONZquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij hebben het over tieten en breezers open jij een subforum 'tieten' voor ons?
Ehm nee, Babes en Hunks, dus gaat daar deze SC nu ook heen? Lekker opsplitsen enzo?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben we al een forum voor. Het heet ONZ
Niet alleen. Wat ik hier steeds meer zie, is een kopie van een Onzin SC "nacht"bagger topic. Ik doe mee omdat ik dat soms leuk vind, maar eerlijk gezegd zie ik het topic liever in Onzin staan omdat het daar beter past. Als het daar staat zal ik hoogstwaarschijnlijk ook wel weer aanwezig zijn gewoon omdat het soms leuk kan zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:59 schreef gers het volgende:
[..]
omdat het over die meester argos ging toch ?
In elke SC is er nachtbagger, allemaal maar naar ONZ verplaatsen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet alleen. Wat ik hier steeds meer zie, is een kopie van een Onzin SC "nacht"bagger topic. Ik doe mee omdat ik dat soms leuk vind, maar eerlijk gezegd zie ik het topic liever in Onzin staan omdat het daar beter past. Als het daar staat zal ik hoogstwaarschijnlijk ook wel weer aanwezig zijn gewoon omdat het soms leuk kan zijn.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:04 schreef De_Ananas het volgende:
Ze kunnen heel FOK beter verplaatsen naar eo.nl ofzo, stelletje infantiele homofielen die hier met de scepter zwaaien.
Toch maar weer terug gekomen om te rellen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:04 schreef De_Ananas het volgende:
Ze kunnen heel FOK beter verplaatsen naar eo.nl ofzo, stelletje infantiele homofielen die hier met de scepter zwaaien.
Prullenbak?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:05 schreef jordeeeh het volgende:
Oh wacht, hebben we t ook niet af en toe over Top Oss?
Zet m dan maar in VBL neer.
NEEHEEquote:
Rellen? Volgens mij kwam er opeens een FA die zat te janken dat de SC verplaatst moes tworden....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toch maar weer terug gekomen om te rellen?
of over Napoliquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:05 schreef jordeeeh het volgende:
Oh wacht, hebben we t ook niet af en toe over Top Oss?
Zet m dan maar in VBL neer.
Kobayashi past wel in CULquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:07 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en BK laat zijn liedjes altijd aan ons horen, hij past op zich ook wel in Muziek he?
Hij kan ook verplaatst worden naar Feedbackquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:08 schreef jordeeeh het volgende:
En we hebben het best veel over Duffy, Avril, Hayden, doe m dan toch maar in Soaps, Showbizz & Sterren
kan ook uitgaan en drugsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:10 schreef reetveter het volgende:
--> SEX
Aangezien breezers gehosseld worden.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:12 schreef jordeeeh het volgende:
En toen was het stil aan de kant van de FA/modjes!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:12 schreef remlof het volgende:
Jordeeeh, mail over een maand maar als je je account terug wil. KLB verzieken is wel genoeg nu.
spannend hequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:14 schreef Vodkadruppel het volgende:
OMg, ik heb die hele site van argos zitten lezen.!11
quote:
MAG NIET!!! DAT MAG ALLEEN IN SHOWBIZZ!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind trouwens dat die chick van een Ellen Hoog standaard in de OP moet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja toch of niet dan
En ik wil mijn klote ava ook in de lijst
Ze is wel lekkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja toch of niet dan
OF IN SPORT!!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
MAG NIET!!! DAT MAG ALLEEN IN SHOWBIZZ!!!!!!!!!!!!!!!
Hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
MAG NIET!!! DAT MAG ALLEEN IN SHOWBIZZ!!!!!!!!!!!!!!!
te laat SC gaat weg dankzij remlof en consortenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja toch of niet dan
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja toch of niet dan, ech wel ganz geil zum batsen
Vraag de NSB waar het moet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SHOWBIZZ MN AARSCH!
IST VERBOTEN VOLGENS FUHRER REMLOFquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom mag ik geen geil meisje posten in KLB SC
Tja, volgens onze geliefde FA mag er alleen geklaagd worden in KLBquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom mag ik geen geil meisje posten in KLB SC
goede klachtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DAN KLAAG IK over het feit dat ik GEEN GEIL MADCHEN INS KLB MAG POZTEN, zomg einz!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:24 schreef jordeeeh het volgende:
godverdomme wat worden er geile wijven gepost in het breezer topic!
klacht:lelijk behangquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:25 schreef jordeeeh het volgende:
Neem nou dit:
[ afbeelding ]
Dat kan toch niet
Ik meende die turkse baas te zien in dat rooie shirt, maar helaasquote:
HIHIquote:
Wel klagen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
stout meisje doet joepie
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wel klagen!
Tering wat heeft zij een rare neus, waarom laat ze zich niet opereren?
Klacht:
Tering wat heeft zij een rare neus, waarom laat ze zich niet opereren?
fuhrer remlof wilt KLB SC verplaatsen naar ONZquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar staat dat trouwens, dat de sc eraan gaat?
Lees t topic eens doorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar staat dat trouwens, dat de sc eraan gaat?
nee tief opquote:
samenvatting?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:41 schreef gers het volgende:
klacht: newbies posten geen tetten
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:48 schreef Emimich het volgende:
Wat nou als deze topicreeks naar ONZ wordt verplaatst en er dan massaal in geklaagd wordt?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laten ze maar een aparte SC in ONZ starten, verdomme
Deze reeks hoort in KLB thuis!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme
Goed, hieruit kan ik al bepalen dat jij geen smaak hebt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Das Kira, the little redhead man
En fuck die whiskey doet hard.
Dan wil ik jouw smaak niet wetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Enneh, voor mn smaak verwijs ik je door naar Mooie vrouwen van boven de 40 14.gif
Jawel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gast! Niks mis met mooie 40+ chicks, verdomme
K had t al door jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:15 schreef Emimich het volgende:
Het fotoboek van Drizzt verraadt zijn smaak al!
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moest echt hard lachen...
Nee ik val niet op 3-jarigenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:15 schreef Emimich het volgende:
Enneh, zelf te batty voor een FB zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:15 schreef Emimich het volgende:
Nee. Je geeft op, net nu in de moeilijke tijden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:23 schreef gers het volgende:
ik denk dat ik ga slapen
is dat goed lieve fokkertjes ?
Mag dan ook wel 10 bij op.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee ik val niet op 3-jarigen
Zodra er haar op staat mag het.quote:
dan blijf ik wakkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee. Je geeft op, net nu in de moeilijke tijden.
Vanaf wanneer is dat dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zodra er haar op staat mag het.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:28 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom ben je offline gegaan op msn?
Zodra er haar op staat.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:40 schreef gers het volgende:
dag dritzz jammer dat je telaat was voor de SC
kan jij niks aan doen hoorquote:
QFT!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:42 schreef gers het volgende:
en als laaste voor alle mods en FA
ALS JE UIT KLB KOMT BEN JE VOOR KLB SC KANKERLUL
MEt je kankerabbonement op je kankerFok!!'1quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:42 schreef gers het volgende:
en als laaste voor alle mods en FA
ALS JE UIT KLB KOMT BEN JE VOOR KLB SC KANKERLUL
quote:
geen ideequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:56 schreef jordeeeh het volgende:
Gaat dit topic nog vol?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:57 schreef tard het volgende:
[..]
Ik denk van niet, of iedereen moet ineens hard gaan spammen
snap ik bestquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:58 schreef tard het volgende:
[..]
sorry ik kon het niet laten om ook even te posten
Dan moeten we alvast een nieuwe TT verzinnen voor het jubileum topic.quote:
komt dat er welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan moeten we alvast een nieuwe TT verzinnen voor het jubileum topic.
heh? wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:59 schreef gers het volgende:
[..]
snap ik best![]()
dit is namelijk de laatste SC
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja die postte je net ook al, optyften.
Ey lamlul, moest dit topic vol, of moest dit topic vol..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 03:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja die postte je net ook al, optyften.
remlof als fuhrerquote:
Opkankeren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:01 schreef Mr.Brightsight het volgende:
[..]
Ey lamlul, moest dit topic vol, of moest dit topic vol..![]()
wiequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[KLB Bagger SC #100] Waar Drizzt te laat was << ?
haha ik lachte bijnaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 04:01 schreef Mr.Brightsight het volgende:
[..]
Ey lamlul, moest dit topic vol, of moest dit topic vol..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |