Oh, niet meegekregenquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:19 schreef LastRequest het volgende:
Alleen Doodkapje mist nog!
fail.quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was swarma mooi aant afleiden op msn namelijk
Inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:26 schreef LastRequest het volgende:
Private Practice is volgens mij echt een leuke serieVanaf maandag..
Dat wist je natuurlijk niet van tevoren, surequote:Op maandag 25 augustus 2008 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heh bah, ik lees nu die post pas hoe jullie hem wss zullen lezen
Nee, dat wist ik serieus nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat wist je natuurlijk niet van tevoren, sure.
Hahaquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
haha en dan ook nog icm msn ga k rare dingen denken
Oefenen kan gerustquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hahawees gerust
mijn doelstelling is niet om voor mijn 22e bezwangerd te raken und so
We waren met 4 mannen en 2 vrouwen, de vrouwen wilde wat anders en gingen apart, "wat zullen we gaan doen, eeyyyy kijk nou in 't boekje, okeeeeeee"quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn ook nog naar een wet t-shirt contest geweest op 't festival, de winnaar:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:00 schreef Mikkie het volgende:
Die tetten zijn maar niks. Pronte tienerborstjes willen we!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar blijven die quotes in de OP? Dit is er zo een:
[..]
Juist, ik zag je anders wel vaker in me AT opduikenquote:
Kwart voor zes... dat zijn geen grappenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo! Morgen om 5.45 gaan ze me volgooien met stollingszooi en dan om 8.00 mag ik richting de ok! Djeejs wat vroeg!
Kom je nog naar mn wond kijken dan?quote:
Eerlijk gezegd hoop ik dan weer weg te zijn! Maar ja dat zie/hoor/merk ik vanzelf!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou niet als ie zo vers ismaar ik kom je volgende week wel opzoeken jah als je er dan nog ligt
Ohja, je ging naar je ouders dan hè?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dan weer weg te zijn! Maar ja dat zie/hoor/merk ik vanzelf!
Hij wilde niet dat CP 'm voorbij gingquote:5 Hertog_Martin - 2863
6 Cocktailprikker - 2657
Zeg, motiveer eens een beetjequote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je nu nog moet leren wordt dat tentamne ook kansloos kan je net zo goed meegaan
en wij hoeven hem alleen op een veilige afstand uit de broek te slingeren, en dan doen we het nog nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:37 schreef Mikkie het volgende:
Ik pis nog liever in m'n broek dan in de trein.
Yupquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:50 schreef J-heronimus het volgende:
Heey Hosti, morgen intro toch?
Succes over 4 minutenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo! Morgen om 5.45 gaan ze me volgooien met stollingszooi en dan om 8.00 mag ik richting de ok! Djeejs wat vroeg!
Jij mag niet klagen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 05:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had eigenlijk net zo goed bij ovum kunnen blijven.. moet er om 11.30 toch weer zijn voor een brunch
Dat dronken zijn viel toch wel mee? Althans, ik vond het niet vervelendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 05:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Succes over 4 minuten
J-Hero gefeliciteerd
Jongens het spijt me ik was dronkener dan ik in lange tijd geweest benMaar nu gaat alles weer goed
quote:ieee wat een lelijke achtergrond, wat een hoer als je zo op de foto gaat, bah :R![]()
![]()
![]()
Ik ken er niks vanquote:Cultuur op de Campus staat garant voor de artiesten op het I-Feest. In de Refter: dj Slowpoke, ska-feestband Staal met Glazen, onweerstaanbare samplepop van Shane Shu en de Memphis Maniacs met een spectaculaire show en een absurde mix van covers! Refterkelder: dansen met de Holland Roadshow. CultuurCafé: dj Payola, Boolean (winnaar RU-bandstrijd Kaf en Koren 2008), Raffa (flamenco en latin) en slotact Bernie’s Lounge, met een combinatie van afro, latin, funk en balkan.
Memphis Maniacs, speelt dat niet zo af en toe in Dollars? Of zit ik fout?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja zo glad en vloeibaar dat je je er snel in versliktEn ik ben niet zon slikker
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[??-09] De 9e (!) Nijmeegse meet - wat wat gaan we doen dan
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:21 schreef LaGrive het volgende:
KUT! Ik kom er net achter dat mijn pinpas vannacht in mijn zak is gebroken.
Kun je met een creditcard ook geld opnemen uit een automaat?
moet je verdomme maar een fatsoenlijke bank nemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:34 schreef Mikkie het volgende:
Swarma, pipo, dat is wel afhankelijk van je bank. Bij de Rabo heb je bijvoorbeeld toch echt je pas nodig om over te boeken
Postbank de gekste!!!1!1!1quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:37 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb postbank en kan het overmaken zonder pas!
een van mede mamma's heeft dat ook en dan staat het er echt in 2 sec op. Dus dan maak ik het vanavond gelijk over
zegt mr. cabrioquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:52 schreef swarmahoer het volgende:
en maar rijden op die motor... al geflitst?
ik heb nog geen boetes binnen van de eerste maandquote:
wat een domme suggestie...je kan toch niet op de motor naar internetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:
Waarom vraag je die formulieren niet gewoon via internet aan?
whehequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:00 schreef swarmahoer het volgende:
wat een domme suggestie...je kan toch niet op de motor naar internet
omdat..............quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:
Waarom vraag je die formulieren niet gewoon via internet aan?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat een domme suggestie...je kan toch niet op de motor naar internet
waarvoor wel dan? openbaar dronkenschap? straatprostitutie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:03 schreef LastRequest het volgende:
ok goeie grap punt voor swarma
ik heb nog nooit een boete gehad (met auto dan)
idd er zijn met net iets te veel seat leonnetjes op de weg zwart met net iets te veel blindage en een vermoedelijk kastje op het dashbordquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog geen boetes nee, zelfs nog maar 1 enkele in mijn hele leven voor het door rood rijden aan de tunnelweg, op de fietsGelukkig weet ik in Nijmegen controleplekken en flitspalen te staan, en buiten dat zeeeer goed op letten als je eens een keer wat sportiever rijd. Zo bleef er net een seat leon erg strak achter me, dus ging ik maar netjes 50 rijden langs de matrix daar
dat eerste had gisteren gekundquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarvoor wel dan? openbaar dronkenschap? straatprostitutie?
Ik zou niet alleen op zwarte letten. Hou vooral het vorige model Leon in de gaten, antracietkleur. 08-RK-NG. En een Volkswagen Passat in een soort groene kleur. Da's een 3.2-liter. 01-TN-TJ. Uit je hoofd leren kan gezeik schelen. Ben al eens op een haastige ochtend die Passat voorbij gescheurd, hij haakte meteen aan. Bij het zien van het kenteken ging een lichtje branden, netjes afremmen tot zo'n 60 km/h. Na een tijdje gingen ze me voorbij en kreeg ik alleen een vermanend vingertje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd er zijn met net iets te veel seat leonnetjes op de weg zwart met net iets te veel blindage en een vermoedelijk kastje op het dashbord
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:57 schreef Houniet het volgende:
Zal lekker rustig zijn als Cali weg is.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:57 schreef Houniet het volgende:
Zal lekker rustig zijn als Cali weg is.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoef ik iig niet meer onheilspellend om mij heen te kijken als k op een meet ben![]()
Knoflook kan er niet mee om gaanquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:38 schreef Knoflook het volgende:
Pff hier is het niet bij te houden man.... ik kijk alleen soms maar ff.
die antraciete leon inderdaad, heb em vaker hier gezien, en er wel eens achter gestaan, en dan ineens schrikken als je goed kijkt wat er in die auto zitquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou niet alleen op zwarte letten. Hou vooral het vorige model Leon in de gaten, antracietkleur. 08-RK-NG. En een Volkswagen Passat in een soort groene kleur. Da's een 3.2-liter. 01-TN-TJ. Uit je hoofd leren kan gezeik schelen. Ben al eens op een haastige ochtend die Passat voorbij gescheurd, hij haakte meteen aan. Bij het zien van het kenteken ging een lichtje branden, netjes afremmen tot zo'n 60 km/h. Na een tijdje gingen ze me voorbij en kreeg ik alleen een vermanend vingertje.
Goed oplettenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
mike hoe weet je de nrborden en zijn het er maar 2 dan ?
Dat lijkt me dan eerder een doorsnee piketauto, het is geen standaard VROSser of controlevoertuig in elk geval. Die 'losse' auto's rijden er wel meer van rond. O.a. twee Fords Focus: 24-SG-GZ en 25-SG-GZ en nog een hele hoop ander spul.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ow en een groene VW Polo 6N rijd ook undercover rond, 1 keer door aangesproken
Weinig in de stad, het meeste speelt rond de uni vanavond, I-feest. Wel wat afterparty's in de stad waarschijnlijk (o.a. bij Ovumquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
leeft yasha nog eigelijk of is die weer op pad... en waar zijn de feesten vnavond ? in de stad nog iets te doen ?
Hij schudt ze ook zo uit zen mouwquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan eerder een doorsnee piketauto, het is geen standaard VROSser of controlevoertuig in elk geval. Die 'losse' auto's rijden er wel meer van rond. O.a. twee Fords Focus: 24-SG-GZ en 25-SG-GZ en nog een hele hoop ander spul.
Wat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hij schudt ze ook zo uit zen mouw
Da's in de refter ja. Controle op introductiekaart of collegekaart, dus dat wordt lastig voor je swarmi. Hoezo, wilde je je weer laten versieren door Yashi?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
dat i feest is op de uni? en hoe zit t met toegang enzo
Gozerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's in de refter ja. Controle op introductiekaart of collegekaart, dus dat wordt lastig voor je swarmi. Hoezo, wilde je je weer laten versieren door Yashi?
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:51 schreef swarmahoer het volgende:
maar lr heeft 2 voordelen die ik niet heb om binnegelaten te worden
daarmee kan ik wel snel naar binnen rijden iddquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, jij hebt een cabrio.
Gewoon met zijn allen de stad inquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zo ben ik niet![]()
Wij hoorden ook dat dat feest eigenlijk niet zoveel aan is.. maarja wat moet je anders doen.
Jij misschien niet, maar die mannen welquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:53 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zo ben ik niet![]()
Wij hoorden ook dat dat feest eigenlijk niet zoveel aan is.. maarja wat moet je anders doen.
Serieus gastquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:54 schreef swarmahoer het volgende:
tevens wil ik mikkie en doodkapje feliciteren met hun prille hyves vriendschap
Ik was vanmiddag aanwezig maar daar was eigenlijk ook alles wel mee gezegd.. Net ff bij Jort Kelder wezen kijken toen we de fiets op gingen halen daar, maar god wat een dramatische opkomstquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
leeft yasha nog eigelijk of is die weer op pad... en waar zijn de feesten vnavond ? in de stad nog iets te doen ?
Dat valt tegenwoordig toch wel mee? Ik ben in de zomer ook altijd van het principe 'geen jas mee', dat is echt ideaal. Scheelt je allemaal zuivere zuiptijd die je anders bij de garderobe stond te verdoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
True, alhoewel bij mijn intro werd het al wel weer drukker in de stad rond een uur of 1-2..
Ik zie er nu al tegen op om in die irritante rij te gaan staanen dan nog eens die rij bij de garderobe
Wat een toffe gozer ben je tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's in de refter ja. Controle op introductiekaart of collegekaart, dus dat wordt lastig voor je swarmi. Hoezo, wilde je je weer laten versieren door Yashi?
Hoorde je em haha? Over die risotto.. "Dat kook je alleen voor mensen waar je van houdt! Daar moet zoveel liefde in... ik hoop dat we vanavond die liefde gaan proeven."quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met dit soort programma's is de voice-over bijna belangrijker dan de mensen zelf.
en dan moet ik een leven zoeken jaja....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag aanwezig maar daar was eigenlijk ook alles wel mee gezegd.. Net ff bij Jort Kelder wezen kijken toen we de fiets op gingen halen daar, maar god wat een dramatische opkomst
RU in Town en RU ready zijn dus ook een grote flop
En!! Ze hebben bij de ollround een toffe nieuwe spelletjes machineding..
Vanochtend brunch en pubquiz bij ovum novum, maar ik kon geen eten verdragen en daar binnen was het echt zoooo vies.. Het rook echt te ranzigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Jort Kelder? Nooit gezien
Wat was jullie programma vandaag dan Yashi? Wij hebben op dinsdag altijd mentorverwendag...ideaal!
Het is allemaal zo gespeeld, onnatuurlijk en overdreven. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan dit soort programma's maar ach er is toch niks beters op momentquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:10 schreef LastRequest het volgende:
Hoorde je em haha? Over die risotto.. "Dat kook je alleen voor mensen waar je van houdt! Daar moet zoveel liefde in... ik hoop dat we vanavond die liefde gaan proeven."
Wat voor ding dan? En dit is oneerlijk hè, nu heb jij al illegaal getraind!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En!! Ze hebben bij de ollround een toffe nieuwe spelletjes machineding..
foto?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
(die lange blonde van gister echt serieus!! )
Dat gaat allemaal over dingen die gebeuren in de echte wereldquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dan moet ik een leven zoeken jaja....
Moet jij zeggen, jij traint iedere weekquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:14 schreef Mikkie het volgende:
En dit is oneerlijk hè, nu heb jij al illegaal getraind!
Zonde dat jullie zo'n schraal programma hebben dan. En al helemaal icm een niet-fanatieke mentorgroep is dat wel een garantie voor matigheid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vanochtend brunch en pubquiz bij ovum novum, maar ik kon geen eten verdragen en daar binnen was het echt zoooo vies.. Het rook echt te ranzig
Daarna theater voorstelling die geen kut voorstelde, groep 8 van de basisschool heeft zelfs een betere maandafsluiting.. En toen RU in Town, hebben we gewoon maar op een terras gezeten want niemand had echt zin om iets te doen.. Daarna naar Hoogeveldt geweest voor RU ready maar daar was ook nog niks te doen, tot het eten klaar was, maar we hadden geen zin om in de rij te gaan staan dus zijn bij olround friet gaan halen.. En daarna nog ff wezen poolen daar.. En dan vanavond I-feest..
Maar ik heb het er gewoon mee gehadallemaal afbellerts en weet ik veel wat
en er zitten gewoon een aantal irritante figuren in de groep.. (die lange blonde van gister echt serieus
!! ) en een gozer die mee wil doen met de brabanders en iedere keer met een kut accent brabants gaat praten terwijl we al tien keer zeggen dat ie daar mee moet nokken
..
Maar had ik bij mijn eigen intro ook, die 2 dagen na het weekend zijn best loze dagen.. En dan vooral de dinsdag want gister heb ik een topdag/nacht gehad
Nee we hebben niet gebowld.. En het is een pinball computer maar je kan er ook bubbels op spelen en nog wat spellen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor ding dan? En dit is oneerlijk hè, nu heb jij al illegaal getraind!
Jupquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonde dat jullie zo'n schraal programma hebben dan. En al helemaal icm een niet-fanatieke mentorgroep is dat wel een garantie voor matigheid.
Correctie: twee keer per week.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij traint iedere week.
Elke dag als ik de spiermassa van zen rechter arm ziequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij traint iedere week.
Wat zijn het toch ook een stel idiotenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee we hebben niet gebowld.. En het is een pinball computer maar je kan er ook bubbels op spelen en nog wat spellen..
En ze hebben zo'n gamecomputer waar je find it enzo op kan spelen gewoon tussen de biljarttafels geplaatst.. lekker praktisch
Jij moet eerst je hondje terugzetten als avaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Elke dag als ik de spiermassa van zen rechter arm zie
quote:
Nee man, die is zo fakking hyper. Ik heb em niet eens meer, staat op oude pcquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij moet eerst je hondje terugzetten als ava.
Ik zag het gister ook al int voorstukje jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:24 schreef Mikkie het volgende:
Nu...die HELE kamer vol met afbeeldingen, posters, foto's en weet ik veel wat van Frans Bauer
Waarom precies moeten wij daar deelgenoot van wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik verveel me
Dat vertelde ik gister ook alquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:30 schreef Mikkie het volgende:
Wel grappig, dit is uit de omgeving Nijmegen, gaat allemaal om het Radboud
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
ja dikke doei, ik denk dat ik Greys maar weer aan zet
Kan je dat tappen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:40 schreef Mikkie het volgende:Enige algemene ontwikkeling is je vreemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |