moet je verdomme maar een fatsoenlijke bank nemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:34 schreef Mikkie het volgende:
Swarma, pipo, dat is wel afhankelijk van je bank. Bij de Rabo heb je bijvoorbeeld toch echt je pas nodig om over te boeken
Postbank de gekste!!!1!1!1quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:37 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb postbank en kan het overmaken zonder pas!
een van mede mamma's heeft dat ook en dan staat het er echt in 2 sec op. Dus dan maak ik het vanavond gelijk over
zegt mr. cabrioquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:52 schreef swarmahoer het volgende:
en maar rijden op die motor... al geflitst?
ik heb nog geen boetes binnen van de eerste maandquote:
wat een domme suggestie...je kan toch niet op de motor naar internetquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:
Waarom vraag je die formulieren niet gewoon via internet aan?
whehequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:00 schreef swarmahoer het volgende:
wat een domme suggestie...je kan toch niet op de motor naar internet
omdat..............quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:
Waarom vraag je die formulieren niet gewoon via internet aan?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat een domme suggestie...je kan toch niet op de motor naar internet
waarvoor wel dan? openbaar dronkenschap? straatprostitutie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:03 schreef LastRequest het volgende:
ok goeie grap punt voor swarma
ik heb nog nooit een boete gehad (met auto dan)
idd er zijn met net iets te veel seat leonnetjes op de weg zwart met net iets te veel blindage en een vermoedelijk kastje op het dashbordquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog geen boetes nee, zelfs nog maar 1 enkele in mijn hele leven voor het door rood rijden aan de tunnelweg, op de fietsGelukkig weet ik in Nijmegen controleplekken en flitspalen te staan, en buiten dat zeeeer goed op letten als je eens een keer wat sportiever rijd. Zo bleef er net een seat leon erg strak achter me, dus ging ik maar netjes 50 rijden langs de matrix daar
dat eerste had gisteren gekundquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarvoor wel dan? openbaar dronkenschap? straatprostitutie?
Ik zou niet alleen op zwarte letten. Hou vooral het vorige model Leon in de gaten, antracietkleur. 08-RK-NG. En een Volkswagen Passat in een soort groene kleur. Da's een 3.2-liter. 01-TN-TJ. Uit je hoofd leren kan gezeik schelen. Ben al eens op een haastige ochtend die Passat voorbij gescheurd, hij haakte meteen aan. Bij het zien van het kenteken ging een lichtje branden, netjes afremmen tot zo'n 60 km/h. Na een tijdje gingen ze me voorbij en kreeg ik alleen een vermanend vingertje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
idd er zijn met net iets te veel seat leonnetjes op de weg zwart met net iets te veel blindage en een vermoedelijk kastje op het dashbord
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:57 schreef Houniet het volgende:
Zal lekker rustig zijn als Cali weg is.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:57 schreef Houniet het volgende:
Zal lekker rustig zijn als Cali weg is.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoef ik iig niet meer onheilspellend om mij heen te kijken als k op een meet ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |