Juist, ik zag je anders wel vaker in me AT opduikenquote:
Kwart voor zes... dat zijn geen grappenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo! Morgen om 5.45 gaan ze me volgooien met stollingszooi en dan om 8.00 mag ik richting de ok! Djeejs wat vroeg!
Kom je nog naar mn wond kijken dan?quote:
Eerlijk gezegd hoop ik dan weer weg te zijn! Maar ja dat zie/hoor/merk ik vanzelf!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou niet als ie zo vers ismaar ik kom je volgende week wel opzoeken jah als je er dan nog ligt
Ohja, je ging naar je ouders dan hè?quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik dan weer weg te zijn! Maar ja dat zie/hoor/merk ik vanzelf!
Hij wilde niet dat CP 'm voorbij gingquote:5 Hertog_Martin - 2863
6 Cocktailprikker - 2657
Zeg, motiveer eens een beetjequote:Op maandag 25 augustus 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als je nu nog moet leren wordt dat tentamne ook kansloos kan je net zo goed meegaan
en wij hoeven hem alleen op een veilige afstand uit de broek te slingeren, en dan doen we het nog nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:37 schreef Mikkie het volgende:
Ik pis nog liever in m'n broek dan in de trein.
Yupquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:50 schreef J-heronimus het volgende:
Heey Hosti, morgen intro toch?
Succes over 4 minutenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo! Morgen om 5.45 gaan ze me volgooien met stollingszooi en dan om 8.00 mag ik richting de ok! Djeejs wat vroeg!
Jij mag niet klagen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 05:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had eigenlijk net zo goed bij ovum kunnen blijven.. moet er om 11.30 toch weer zijn voor een brunch
Dat dronken zijn viel toch wel mee? Althans, ik vond het niet vervelendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 05:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Succes over 4 minuten
J-Hero gefeliciteerd
Jongens het spijt me ik was dronkener dan ik in lange tijd geweest benMaar nu gaat alles weer goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |