Dat valt tegenwoordig toch wel mee? Ik ben in de zomer ook altijd van het principe 'geen jas mee', dat is echt ideaal. Scheelt je allemaal zuivere zuiptijd die je anders bij de garderobe stond te verdoen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
True, alhoewel bij mijn intro werd het al wel weer drukker in de stad rond een uur of 1-2..
Ik zie er nu al tegen op om in die irritante rij te gaan staanen dan nog eens die rij bij de garderobe
Wat een toffe gozer ben je tochquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's in de refter ja. Controle op introductiekaart of collegekaart, dus dat wordt lastig voor je swarmi. Hoezo, wilde je je weer laten versieren door Yashi?
Hoorde je em haha? Over die risotto.. "Dat kook je alleen voor mensen waar je van houdt! Daar moet zoveel liefde in... ik hoop dat we vanavond die liefde gaan proeven."quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met dit soort programma's is de voice-over bijna belangrijker dan de mensen zelf.
en dan moet ik een leven zoeken jaja....quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag aanwezig maar daar was eigenlijk ook alles wel mee gezegd.. Net ff bij Jort Kelder wezen kijken toen we de fiets op gingen halen daar, maar god wat een dramatische opkomst
RU in Town en RU ready zijn dus ook een grote flop
En!! Ze hebben bij de ollround een toffe nieuwe spelletjes machineding..
Vanochtend brunch en pubquiz bij ovum novum, maar ik kon geen eten verdragen en daar binnen was het echt zoooo vies.. Het rook echt te ranzigquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:08 schreef Mikkie het volgende:
Jort Kelder? Nooit gezien
Wat was jullie programma vandaag dan Yashi? Wij hebben op dinsdag altijd mentorverwendag...ideaal!
Het is allemaal zo gespeeld, onnatuurlijk en overdreven. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan dit soort programma's maar ach er is toch niks beters op momentquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:10 schreef LastRequest het volgende:
Hoorde je em haha? Over die risotto.. "Dat kook je alleen voor mensen waar je van houdt! Daar moet zoveel liefde in... ik hoop dat we vanavond die liefde gaan proeven."
Wat voor ding dan? En dit is oneerlijk hè, nu heb jij al illegaal getraind!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En!! Ze hebben bij de ollround een toffe nieuwe spelletjes machineding..
foto?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
(die lange blonde van gister echt serieus!! )
Dat gaat allemaal over dingen die gebeuren in de echte wereldquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:13 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dan moet ik een leven zoeken jaja....
Moet jij zeggen, jij traint iedere weekquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:14 schreef Mikkie het volgende:
En dit is oneerlijk hè, nu heb jij al illegaal getraind!
Zonde dat jullie zo'n schraal programma hebben dan. En al helemaal icm een niet-fanatieke mentorgroep is dat wel een garantie voor matigheid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vanochtend brunch en pubquiz bij ovum novum, maar ik kon geen eten verdragen en daar binnen was het echt zoooo vies.. Het rook echt te ranzig
Daarna theater voorstelling die geen kut voorstelde, groep 8 van de basisschool heeft zelfs een betere maandafsluiting.. En toen RU in Town, hebben we gewoon maar op een terras gezeten want niemand had echt zin om iets te doen.. Daarna naar Hoogeveldt geweest voor RU ready maar daar was ook nog niks te doen, tot het eten klaar was, maar we hadden geen zin om in de rij te gaan staan dus zijn bij olround friet gaan halen.. En daarna nog ff wezen poolen daar.. En dan vanavond I-feest..
Maar ik heb het er gewoon mee gehadallemaal afbellerts en weet ik veel wat
en er zitten gewoon een aantal irritante figuren in de groep.. (die lange blonde van gister echt serieus
!! ) en een gozer die mee wil doen met de brabanders en iedere keer met een kut accent brabants gaat praten terwijl we al tien keer zeggen dat ie daar mee moet nokken
..
Maar had ik bij mijn eigen intro ook, die 2 dagen na het weekend zijn best loze dagen.. En dan vooral de dinsdag want gister heb ik een topdag/nacht gehad
Nee we hebben niet gebowld.. En het is een pinball computer maar je kan er ook bubbels op spelen en nog wat spellen..quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat voor ding dan? En dit is oneerlijk hè, nu heb jij al illegaal getraind!
Jupquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zonde dat jullie zo'n schraal programma hebben dan. En al helemaal icm een niet-fanatieke mentorgroep is dat wel een garantie voor matigheid.
Correctie: twee keer per week.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij traint iedere week.
Elke dag als ik de spiermassa van zen rechter arm ziequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij traint iedere week.
Wat zijn het toch ook een stel idiotenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee we hebben niet gebowld.. En het is een pinball computer maar je kan er ook bubbels op spelen en nog wat spellen..
En ze hebben zo'n gamecomputer waar je find it enzo op kan spelen gewoon tussen de biljarttafels geplaatst.. lekker praktisch
Jij moet eerst je hondje terugzetten als avaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Elke dag als ik de spiermassa van zen rechter arm zie
quote:
Nee man, die is zo fakking hyper. Ik heb em niet eens meer, staat op oude pcquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij moet eerst je hondje terugzetten als ava.
Ik zag het gister ook al int voorstukje jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:24 schreef Mikkie het volgende:
Nu...die HELE kamer vol met afbeeldingen, posters, foto's en weet ik veel wat van Frans Bauer
Waarom precies moeten wij daar deelgenoot van wordenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
ik verveel me
Dat vertelde ik gister ook alquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:30 schreef Mikkie het volgende:
Wel grappig, dit is uit de omgeving Nijmegen, gaat allemaal om het Radboud
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
ja dikke doei, ik denk dat ik Greys maar weer aan zet
Kan je dat tappen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:40 schreef Mikkie het volgende:Enige algemene ontwikkeling is je vreemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |