en wij hoeven hem alleen op een veilige afstand uit de broek te slingeren, en dan doen we het nog nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:37 schreef Mikkie het volgende:
Ik pis nog liever in m'n broek dan in de trein.
Yupquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:50 schreef J-heronimus het volgende:
Heey Hosti, morgen intro toch?
Succes over 4 minutenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo! Morgen om 5.45 gaan ze me volgooien met stollingszooi en dan om 8.00 mag ik richting de ok! Djeejs wat vroeg!
Jij mag niet klagen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 05:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had eigenlijk net zo goed bij ovum kunnen blijven.. moet er om 11.30 toch weer zijn voor een brunch
Dat dronken zijn viel toch wel mee? Althans, ik vond het niet vervelendquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 05:42 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Succes over 4 minuten
J-Hero gefeliciteerd
Jongens het spijt me ik was dronkener dan ik in lange tijd geweest benMaar nu gaat alles weer goed
quote:ieee wat een lelijke achtergrond, wat een hoer als je zo op de foto gaat, bah :R![]()
![]()
![]()
Ik ken er niks vanquote:Cultuur op de Campus staat garant voor de artiesten op het I-Feest. In de Refter: dj Slowpoke, ska-feestband Staal met Glazen, onweerstaanbare samplepop van Shane Shu en de Memphis Maniacs met een spectaculaire show en een absurde mix van covers! Refterkelder: dansen met de Holland Roadshow. CultuurCafé: dj Payola, Boolean (winnaar RU-bandstrijd Kaf en Koren 2008), Raffa (flamenco en latin) en slotact Bernie’s Lounge, met een combinatie van afro, latin, funk en balkan.
Memphis Maniacs, speelt dat niet zo af en toe in Dollars? Of zit ik fout?quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nja zo glad en vloeibaar dat je je er snel in versliktEn ik ben niet zon slikker
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[??-09] De 9e (!) Nijmeegse meet - wat wat gaan we doen dan
.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:21 schreef LaGrive het volgende:
KUT! Ik kom er net achter dat mijn pinpas vannacht in mijn zak is gebroken.
Kun je met een creditcard ook geld opnemen uit een automaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |